Oeh, leuk! En lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
we zijn wezen lunchenwat een happening om weer in een restaurant te zitten
![]()
Broodjes lamsburger. was wat prijzig maar smaakte goed
nee helemaal niet, we moesten onze handen ontsmetten en hij vroeg of gezondsheidsklachten hadden. Dus tante roept hooikoorts waarop ik vrees nu moeten we er uit maar neequote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, leuk! En lekker. Was het niet een hoop gedoe met alle regels en gekkigheid?
Dat vraag ik me van mezelf af en toe wel af waarom, ben tenslotte ook al mijn baan kwijt. Wat bij mij denk ik wel meehelpt dat ik best een vervelende periode achter de rug heb en dat nu eindelijk een beetje achter de rug is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe blijven jullie dan zo positief?
Scheelt wel dat het lekker heeft geregend en er dus niet zoveel pollen in de lucht zitten voor de hooikoorts.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee helemaal niet, we moesten onze handen ontsmetten en hij vroeg of gezondsheidsklachten hadden. Dus tante roept hooikoorts waarop ik vrees nu moeten we er uit maar neeMaar was ook niet druk. Die zaak is net een week open dus denk dat ze niet zo streng zijn
Dus wanneer moet je op gesprek?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
bediening was wat houterig maar dat zijn mensen met een beperking geloof ik. Mooie zaak hoor
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt wel dat het lekker heeft geregend en er dus niet zoveel pollen in de lucht zitten voor de hooikoorts.
Ik moest net bij de kapper een mondkapje op
Dat mag je niet meer zeggen, het is mensen met kansenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
bediening was wat houterig maar dat zijn mensen met een beperking geloof ik. Mooie zaak hoor
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mag je niet meer zeggen, het is mensen met kansen
Kwam best een hoop vanaf, de tondeuse liep zelfs een paar keer vast van al het haarquote:
Nu weer kort en pittig?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam best een hoop vanaf, de tondeuse liep zelfs een paar keer vast van al het haar
Ja, kan ik zo tenminste weer verongelijkt gaan lopen klagen bij de AHquote:
Ja kom je toch wat serieuzer over ltvdKarenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, kan ik zo tenminste weer verongelijkt gaan lopen klagen bij de AH
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wilde laten zien hoe ik goed ik met tomatensoep kon gooien maar stond niet op de kaart
Tante Fleur alweer weg?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kom je toch wat serieuzer over ltvdKaren
He zonde johquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wilde laten zien hoe ik goed ik met tomatensoep kon gooien maar stond niet op de kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |