Inmiddels al meer dan in het hele jaar 2019 aan zwart politiegeweld.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:49 schreef vosss het volgende:
Ik heb het ff allemaal niet gevolgd afgelopen week. Hoeveel dooien hebben we het inmiddels over?

Dat is juist niet de bedoeling, je moet de desbetreffende orders opvolgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Klopt. En tenzij je dus het IQ van een koe hebt, snap je min of meer het concept dat als iemand een vuurwapen op je richt, je je muis stil moet houden.

Ach dat valt wel mee. Buiten vinden echt amper besmettingen plaats. Ik denk niet dat dit zo veel invloed gaat hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:11 schreef BeriBeri het volgende:
Door die schijtdemonstranten zit de halve wereld straks weer in een lockdown

quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:13 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Angst zorgt er voor dat je niet adequaat kunt handelen. Er zijn in de VS al meerdere mensen gedood omdat ze de orders niet direct of niet correct opvolgden.
Schijnt dat ie z'n volledige politie pensioen heeft gekregen en direct naar de Filipijnen is geemigreerd.quote:Daniel Shaver was fatally shot by Arizona police on Jan. 18, 2016, in the hallway of the hotel where he was staying. Philip Mitchell Brailsford, the officer who killed Shaver, was acquitted of murder charges on Dec. 7, 2017.

Extreme versimpelingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nouja, je moet natuurlijk wel hopen dat de agenten je vingers niet aanzien voor een pistool en alsnog gaan schieten.

Ja, dat politiekorps is bijna volledig naar de tyfus.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[..]
Schijnt dat ie z'n volledige politie pensioen heeft gekregen en direct naar de Filipijnen is geemigreerd.

Want?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:25 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ja, dat politiekorps is bijna volledig naar de tyfus.

Trouwens, welke?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:25 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ja, dat politiekorps is bijna volledig naar de tyfus.

Mjah kan me voorstellen dat er onder zwarte communities heel wat verhalen rondgaan van mensen die netjes alles doen wat de politie hen opdraagt en dan alsnog doodgedrukt worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Extreme versimpeling
En ik reageerde op de redeneertrant dat het "reuze normaal is" dat als je mensen onder schot houd die vast wel ineens onvoorspelbaar gedrag gaan vertonen.
Da's onzin. Merendeel vreest zijn/haar leven en doet zeker geen gekke dingen.
 Amerikaanse politie is behoorlijk corrupt/aggresief.
 Amerikaanse politie is behoorlijk corrupt/aggresief.

Zie #2, in deze topic.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mjah kan me voorstellen dat er onder zwarte communities heel wat verhalen rondgaan van mensen die netjes alles doen wat de politie hen opdraagt en dan alsnog

Als dit klopt lijkt het mij echt te triest voor woorden om de andere te vervolgen voor moord...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Thomas Lane heeft een poging gedaan om in te grijpen.
overigens is bekend gemaakt dat de groep agenten sinds een week samen optrok en dat Derek Chauvin de groep aan het opleiden was.

Want ze geven private en rechtse militante groepen vrij spel en dekken die in, corruptie wordt nauwelijks afgestraft en de aansprakelijkheid van agenten wordt steeds verder afgezwakt. En ondertussen bedelen ze zichzelf steeds meer geld toe.quote:

Goede samenvattingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:55 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Want ze geven private en rechtse militante groepen vrij spel en dekken die in, corruptie wordt nauwelijks afgestraft en de aansprakelijkheid van agenten wordt steeds verder afgezwakt. En ondertussen bedelen ze zichzelf steeds meer geld toe.

Terwijl je toch juist van de grotere korpsen zou mogen verwachten dat het daar 'minder' is. Van de Sheriffs Department van het 10.000 zielen tellende Redneck County in het zuiden hoef je immers helemaal niks te verwachten.quote:Maar klopt, wat voor Baltimore opgaat hoeft niet per se voor een andere afdeling op te gaan.

Wat een treurnis is dat zeg. Als je maar je portie aandacht krijgt op instagram(?), liefst zonder daarvoor naar buiten te hoeven.quote:

Best wel gehaaid, van het publiciteitsbureau dat die absolute non-valeurs hebben ingehuurd.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een treurnis is dat zeg. Als je maar je portie aandacht krijgt op instagram (?).

Tja, dat die absolute non-valeurs zo'n aandacht krijgen vind ik sowieso aardig onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Best wel gehaaid, van het publiciteitsbureau dat die absolute non-valeurs hebben ingehuurd.

Ow, en je hebt eigenlijk gewoon helemaal geen gelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:55 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Want ze geven private en rechtse militante groepen vrij spel en dekken die in, corruptie wordt nauwelijks afgestraft en de aansprakelijkheid van agenten wordt steeds verder afgezwakt. En ondertussen bedelen ze zichzelf steeds meer geld toe.

Ik vat 'em nog steeds nietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Moet bekennen dat het ff duurde voor ik deze snapte

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |