Voorbeelden graagquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan Duitsers en Hiphop moeilijk serieus nemen
Alsof ze kinderliedjes zingen
@:muskusnogwattes
Geen mention gehadquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:58 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/zaltbom(...)-in-betuwe~ae9af80c/
Stukje Mexicaan.
@:wereldgozer
@:onlogisch
Afgelopen nacht doorgebeukt tot de 13e missie van de Soviets, is een stiekeme timed mission, je moet binnen X tijd 4 radar domes slopen, maar dat wordt nergens verteldquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit een partij te genieten van die c&c remake.
Echt niks mis mee.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:25 schreef Doublepain het volgende:
quote:
ik dacht dat dit nummer engels was, maar als je goed luistert is het Duitsquote:
Hier leuke rap voor jullie.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:25 schreef Doublepain het volgende:
Rot een end opquote:
quote:
Die 2de is wel goed dikquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hier nog een leuke track.
Echte Duitse rap wordt gerund door Turken, Koerden, Noord Afrikanen en Arabieren.
Wat een troep, als dit het beste van Duitsland is...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Echte Duitse rap wordt gerund door Turken, Koerden, Noord Afrikanen en Arabieren.
Nederlands klinkt echt veel beter he, bekt veel lekkerder met dit soort nummersquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
check die worldstar video hierbovenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:24 schreef Doublepain het volgende:
Kan geen mof aan tippen @:Muskusnogwatte
Kevinquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:24 schreef Doublepain het volgende:
Kan geen mof aan tippen @:Muskusnogwatte
Lol Kevin is juist degene die die gangster onzin niet doetquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
KevinDoen alsof je gangster bent
Gzuz leeft het tenminste.
Praat altijd over hoeveel money die heeft.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lol Kevin is juist degene die die gangster onzin niet doet
Ja donder maar weer op met je moffenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Praat altijd over hoeveel money die heeft.
Gringo is beter dan.
Goed album ookquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
Even wat echte rap om die ooraids weg te spoelen
@:Muskusboktor57 @:GGMM
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja donder maar weer op met je moffen
Gisteren nog ingevuld. Nu toch wel een beetje teleurgesteld in Jaaptwitter:NOS twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 16:04:52Lek in RIVM-coronasite: gegevens van gebruikers makkelijk in te zien https://t.co/XfTZmaZswx reageer retweet
Jaap gaat niet over IT, ik hoop dat die chef IT wat petsen krijgt van ome Jaapquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
Gisteren nog ingevuld. Nu toch wel een beetje teleurgesteld in Jaaptwitter:NOS twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 16:04:52Lek in RIVM-coronasite: gegevens van gebruikers makkelijk in te zien https://t.co/XfTZmaZswx reageer retweet
Om alles daar goed te krijgen zou hij eigenlijk alles zelf moeten doen, maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jaap gaat niet over IT, ik hoop dat die chef IT wat petsen krijgt van ome Jaap
Avgtjequote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Lekker man. Heb ik ook wel zin in. Wat voor pizza?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Jaap wordt omringd door ..debielen. Knap dat hij het volhoudt. JaapGOATquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
Salami.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Heb ik ook wel zin in. Wat voor pizza?
Banksy:quote:
quote:"Eerst dacht ik dat ik gewoon mijn mond moest houden en luisteren naar zwarte mensen over dit probleem."
"Maar waarom zou ik? Het is niet hun probleem, maar dat van mij."
"Gekleurde mensen worden in de steek gelaten door het systeem. Het witte systeem. Zoals een kapotte leiding die het appartement van mensen die eronder wonen laat onderlopen. Dit systeem maakt hun leven ellendig, maar het is niet hun taak om het te repareren. Dat kunnen ze niet, niemand laat ze binnen in het appartement boven."
"Dit is een wit probleem. En als witte mensen het niet oplossen, moet iemand naar boven komen en de deur intrappen."
Als ik al die gezichten zo zie, dan interesseert het de negers zelf helemaal niks.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:13 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek @:Coco. #stadhuispleineindhoven
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |