Eerst maar eens een tourkaart bemachtigen. dat is tegenwoordig geen makkelijk klusje meer,quote:
Nee joh. Had hij beter Taylor kunnen doenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:38 schreef TjjWester het volgende:
Zou hearn hem betalen?? Sommige pl plaatsen verkopen toch minder zonder rvb.
Rotterdam en een aantal plekken in het vk liepen veel minder hard dan toen barney er nog was. Rtl7darts heeft eindeloos met rotterdamse kaartjes gesleurd.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee joh. Had hij beter Taylor kunnen doen
Maar daar grijpen ze al op in door nog maar 1 dag naar ahoy te gaan. Bovendien kunnen ze t niet maken om hem een wildcard te geven. Dus geloof het niet zo.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Rotterdam en een aantal plekken in het vk liepen veel minder hard dan toen barney er nog was. Rtl7darts heeft eindeloos met rotterdamse kaartjes gesleurd.
De ideale setup is gevonden hoor. Zolang ze maar niet buitenaards tegen hem gaan staan gooien.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:28 schreef Mani89 het volgende:
Nee, nee nee nee. Dit kan niet. Nee.
Ja shit dat is de meest reële optie. Eigenlijk jammer dat er geen nog veel minder getalenteerde Raymond van Barneveld Jr rondloopt.quote:
Ik lees dat ie elke ochtend een strandwandeling gaat maken. Nou dan heb je praktisch alweer een tourcard.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:41 schreef wimderon het volgende:
-Het hele circuit gaat afgereisd worden
-De sportschool gaat dagelijks bezocht worden
-Er gaat op de voeding gelet worden
-Er gaat in een team gewerkt worden met Jef en Iwe Kuitert
-Er is een stemmetje in z'n hoofd dat zegt dat ie toch nog wel iets in z'n mars heeft
-De oude Van Barneveld met z'n geklaag is ingeruild voor een Van Barneveld 2.0 die gewoon positief en energievol is
-De duiveltjes in z'n hoofd zijn weg
Dit kan toch niet meer fout jongens?
quote:Op zondag 27 september 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Doorgesnoven Dirk naar de WGP
Welke WOKON gaan we zien @:mani89
en Jizzy tegen Glen hequote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Soesa - Pietersen genot
Smiss - VDB
Cross - Gando
MvG - Ratatatata
Daar vrees ik voor een walkover voor Glen maar op papier zeker een goede pot. Chizzy smeet uitstekend afgelopen weekend.quote:
Gaan ze dan ook weer zingen?quote:Op woensdag 23 september 2020 22:17 schreef Vriezzer het volgende:
Genot. Hebben we weer genoeg voer om ons over te verbazen en over te klagen.
Wim en ik staan onvoorwaardelijk achter Jozee.quote:Op maandag 28 september 2020 12:19 schreef Mani89 het volgende:
Jammer voor Jozee dat hij tegen de onverslaanbare PeterGod moet.
Dinsdag heeft wel echt een leuk schema. Noppert-Searle word ik niet warm van maar de rest is prima tot zeer leuk. De woensdag heeft een iets minder boeiend schema, enkel Chisnall-Durrant ziet er uit als een kraker. Wright en Price gaan normaal gesproken slopen, Gurney-Cullen wordt niemand warm van en eigenlijk zie ik weinig kans in de Clemens-hype tegen Asp.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Beginnen op dinsdag en eindigen op maandag zijn spannende praktijken, maar dan hebben we in ieder geval wat om de interlands door te komen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:07 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
"Dit zijn de pijlen waar ik wereldkampioen mee kan worden."
Ziet er uit als een perfecte setup.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |