quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:55 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Vincent van der Voort, Vincent van der Voort.
Jalalalalalalalala
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-stof-na-matchfixing
@:mani89
Matchfixing door te verliezen. Dat deed ie toch sowieso altijd al?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
Oke, logische wijzigingen. Valt mij mee dat Sherrock bijv er niet wordt doorgedrukt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:01 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.pdc.tv/news/2(...)n-criteria-confirmed
de gee es oh dee krieteerieja
Wel heel weinig BDO...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oke, logische wijzigingen. Valt mij mee dat Sherrock bijv er niet wordt doorgedrukt.
Dit is gewoon een pdc toernooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:01 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.pdc.tv/news/2(...)n-criteria-confirmed
de gee es oh dee krieteerieja
Vorig seizoen was het verschil tussen de BDO en PDC ook wel gigantisch, op Durrant na was er niemand van de BDO die iets aan het niveau toevoegde (als ik het mij goed herinner won alleen Parletti een wedstrijdje). Maak het dan maar een PDC-major, volgend jaar is er toch geen BDO meer om uit te selecteren.quote:
Het was wel enigszins opvallend dat Nijman aan al die toernooitjes meedeed en op een gegeven moment niet meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, Parletti en Williams wonnen een wedstrijd. Verder haalde Durrant de halve finale, die werd beschouwd als een van de 8 BDO spelers, al zat hij natuurlijk al bijna een jaar bij de PDC. Ik vind 2 BDO plekken ook genoeg, de twee wereldkampioenen, zou niet weten wie het nog meer zouden verdienen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het verschil tussen de BDO en PDC ook wel gigantisch, op Durrant na was er niemand van de BDO die iets aan het niveau toevoegde (als ik het mij goed herinner won alleen Parletti een wedstrijdje). Maak het dan maar een PDC-major, volgend jaar is er toch geen BDO meer om uit te selecteren.
Dan is wel het hele concept weg, wat uiteindelijk de vraag opwerpt welk bestaansrecht heeft het toernooi dan nog?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:01 schreef Choco115 het volgende:
[..]
Ja, Parletti en Williams wonnen een wedstrijd. Verder haalde Durrant de halve finale, die werd beschouwd als een van de 8 BDO spelers, al zat hij natuurlijk al bijna een jaar bij de PDC. Ik vind 2 BDO plekken ook genoeg, de twee wereldkampioenen, zou niet weten wie het nog meer zouden verdienen.
Gaat vooral ook een bizar EK worden zo qua deelnemersveld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:11 schreef El-Stinho het volgende:
Over twee weken zowaar weer een Euro Tour.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben dus een aantal spelers uit de landen gepickt waar een World Serie zou komen.
De onvermijdelijke, echter sympathieke Cody Harris dus @:wimderon @:Mani89 !!
Mjah ik ben niet anti-Cullen dus ik kan normaal zijn aanwezigheid wel hebben maar dit is juist niet het type toernooi waar ik hem (of Beaton of vdVoort, laatstgenoemde hoef ik sowieso niet te zien op toernooien) hoef te zien ‘schitteren’. Ward die met 75 gemiddeld wint van Dobey die verder de hele dag prima gooit tegen andere leuke spelers is sowieso ook janken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe leuk op een schaal van niet leuk tot totaal misselijkmakend is dit?
De World Series waren al een walgelijk toernooi, maar dit zijn weerzinwekkende uitslagen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
75 gemiddeld. Nee dit kan niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg mooiquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:11 schreef El-Stinho het volgende:
Over twee weken zowaar weer een Euro Tour.
‘Heb niet de honger om professional te zijn’.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:52 schreef spleeh het volgende:
Goed nieuws: Ward stopt na het WK met darten.
Mooi voor Kim Viljanen; jammer dat we weer vastzitten aan de walgelijke Daniel Larsson.quote:Op donderdag 17 september 2020 01:39 schreef wimderon het volgende:
Dat gezegd hebbende: de altijd sympathieke Nordic & Baltic Tour wordt dit jaar niet meer hervat en daarmee zijn Kim Viljanen en Daniel Larsson gekwalificeerd voor het WK.
Darten is geen sport.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Jamie Lewis kapt met darten. Deed ie twee jaar geleden al maar nu dus definitief.
En Andy Hamilton (viesdikke Andy) heeft diabetes. Goh........ zuigt de paus wel eens pikken. Ja Andy, wat had je dan verwacht met zo'n frituurfiguur.
Ze zouden zon nietszeggend toernooi helemaal niet meer moeten uitzenden, dan zijn we er zo van af.quote:Op vrijdag 18 september 2020 01:37 schreef T3hTommay het volgende:
Alleen de zondagavond is live op RTL trouwens, de rest mag je via Videoland (tegen betaling meen ik) bekijken.
Marcel ontslagenquote:Op woensdag 23 september 2020 16:44 schreef TjjWester het volgende:
Rtl 7 heeft groot nieuws tussen 17:00 en 17:30.
Locatie wk?? Barry hearn heeft eerder gesuggereerd dat het vk mogelijk geen optie is.
Ik vrees dat ze dat niet als groot nieuws zien, eerder als trieste mededelingquote:
Het is een hint.... Kennelijk gaat het niet om nederlands nieuws maar om iets van de pdc.quote:
Hearn stapt op en kondigt Des aan als zijn opvolger.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is een hint.... Kennelijk gaat het niet om nederlands nieuws maar om iets van de pdc.
Wolfie krijgt een PL-wildcardquote:Op woensdag 23 september 2020 17:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hearn stapt op en kondigt Des aan als zijn opvolger.
Eerst maar eens een tourkaart bemachtigen. dat is tegenwoordig geen makkelijk klusje meer,quote:
Nee joh. Had hij beter Taylor kunnen doenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:38 schreef TjjWester het volgende:
Zou hearn hem betalen?? Sommige pl plaatsen verkopen toch minder zonder rvb.
Rotterdam en een aantal plekken in het vk liepen veel minder hard dan toen barney er nog was. Rtl7darts heeft eindeloos met rotterdamse kaartjes gesleurd.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee joh. Had hij beter Taylor kunnen doen
Maar daar grijpen ze al op in door nog maar 1 dag naar ahoy te gaan. Bovendien kunnen ze t niet maken om hem een wildcard te geven. Dus geloof het niet zo.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Rotterdam en een aantal plekken in het vk liepen veel minder hard dan toen barney er nog was. Rtl7darts heeft eindeloos met rotterdamse kaartjes gesleurd.
De ideale setup is gevonden hoor. Zolang ze maar niet buitenaards tegen hem gaan staan gooien.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:28 schreef Mani89 het volgende:
Nee, nee nee nee. Dit kan niet. Nee.
Ja shit dat is de meest rele optie. Eigenlijk jammer dat er geen nog veel minder getalenteerde Raymond van Barneveld Jr rondloopt.quote:
Ik lees dat ie elke ochtend een strandwandeling gaat maken. Nou dan heb je praktisch alweer een tourcard.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:41 schreef wimderon het volgende:
-Het hele circuit gaat afgereisd worden
-De sportschool gaat dagelijks bezocht worden
-Er gaat op de voeding gelet worden
-Er gaat in een team gewerkt worden met Jef en Iwe Kuitert
-Er is een stemmetje in z'n hoofd dat zegt dat ie toch nog wel iets in z'n mars heeft
-De oude Van Barneveld met z'n geklaag is ingeruild voor een Van Barneveld 2.0 die gewoon positief en energievol is
-De duiveltjes in z'n hoofd zijn weg
Dit kan toch niet meer fout jongens?
quote:Op zondag 27 september 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Doorgesnoven Dirk naar de WGP
Welke WOKON gaan we zien @:mani89
en Jizzy tegen Glen hequote:Op maandag 28 september 2020 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Soesa - Pietersen genot
Smiss - VDB
Cross - Gando
MvG - Ratatatata
Daar vrees ik voor een walkover voor Glen maar op papier zeker een goede pot. Chizzy smeet uitstekend afgelopen weekend.quote:
Gaan ze dan ook weer zingen?quote:Op woensdag 23 september 2020 22:17 schreef Vriezzer het volgende:
Genot. Hebben we weer genoeg voer om ons over te verbazen en over te klagen.
Wim en ik staan onvoorwaardelijk achter Jozee.quote:Op maandag 28 september 2020 12:19 schreef Mani89 het volgende:
Jammer voor Jozee dat hij tegen de onverslaanbare PeterGod moet.
Dinsdag heeft wel echt een leuk schema. Noppert-Searle word ik niet warm van maar de rest is prima tot zeer leuk. De woensdag heeft een iets minder boeiend schema, enkel Chisnall-Durrant ziet er uit als een kraker. Wright en Price gaan normaal gesproken slopen, Gurney-Cullen wordt niemand warm van en eigenlijk zie ik weinig kans in de Clemens-hype tegen Asp.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Beginnen op dinsdag en eindigen op maandag zijn spannende praktijken, maar dan hebben we in ieder geval wat om de interlands door te komen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:07 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
"Dit zijn de pijlen waar ik wereldkampioen mee kan worden."
Ziet er uit als een perfecte setup.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |