Bizar dat het net lijkt alsof ze in 1 nacht 10 cm zijn gegroeid he? Nog een maandje en mijn dreumes is een heuse peuter en ik vraag mij ook af waar de afgelopen 2 jaar zijn gebleven.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:51 schreef douche-eendje het volgende:
Pfff Bas is echt de lengte in geschoten op vakantie, maar ook aan ontwikkeling nogal een hoop nieuwe dingen2 blokjes stapelen, alles in&op dingen leggen, heel vaak los staan, op dingen klimmen (hij zat net ineens op de salontafel
). Vind dat klauteren heel leuk hoor, maar ook zo gevaarlijk.
Nou ja zeg, snap dat dat echt niet chill is.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:42 schreef Wolken het volgende:
[..]
Bizar dat het net lijkt alsof ze in 1 nacht 10 cm zijn gegroeid he? Nog een maandje en mijn dreumes is een heuse peuter en ik vraag mij ook af waar de afgelopen 2 jaar zijn gebleven.
Van de week waren we in Monkey Town en werd Bikkel door een ouder kindje zonder aanleiding echt in zijn gezicht geslagen. Dat vind ik nog wel echt even een dingetje hoor, geen ouder verder in zicht en een dreumes die alleen nog maar het goed ziet in andere kindjes.
Wat gemeen zeg.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:42 schreef Wolken het volgende:
[..]
Bizar dat het net lijkt alsof ze in 1 nacht 10 cm zijn gegroeid he? Nog een maandje en mijn dreumes is een heuse peuter en ik vraag mij ook af waar de afgelopen 2 jaar zijn gebleven.
Van de week waren we in Monkey Town en werd Bikkel door een ouder kindje zonder aanleiding echt in zijn gezicht geslagen. Dat vind ik nog wel echt even een dingetje hoor, geen ouder verder in zicht en een dreumes die alleen nog maar het goed ziet in andere kindjes.
Het was echt mega ( veel te ) druk dus geen idee waar ik de ouder had kunnen vinden. Ik heb het jongetje aangesproken dat hij geen andere kindjes mag slaan maar ik heb niet het idee dat het indruk maakte. Bikkel was even van slag maar ging gelukkig verder spelen op een andere trampoline. Bikkel valt vaak en blauwe plekken en tanden door de lip komt redelijk vaak voor maar dat een ander hem pijn doet is lastig. Het zal ook niet de laatste keer zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:15 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ohja douche dat is even een lastige fase ja, dat ze van alles kunnen, maar totaal niet veilig.
Vervelend Wolken. Was Bikkel geschrokken?
Cava, ik spreek in dat geval het desbetreffende kind aan. Dat hoeft niet perse heel streng, maar wel even duidelijk dat dit niet de bedoeling is. Bij echt erge pijn doen, zou ik de andere ouder gaan zoeken trouwens om even te vertellen wat het kind uitspookt.
Dagelijks gevecht hier aan tafel om bestek haha! We dachten slim te zijn en ze uit elkaar te zetten maar nu gooien ze bestek naar elkaar...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:48 schreef douche-eendje het volgende:
Zoals wij al verwacht hadden, krijgen we nu bericht van de opvang dat Bas zo ongeduldig is met eten dat hij gerust het vorkje of de beker van zijn buurman/buurvrouw pikt.
Meer dreumessen die dit doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |