Allemaal grote blij?quote:
Dus nu ga je net als haags alleen nog maar in korte krachttermen van niet meer dan 2 lettergrepen spreken?quote:
Ik heb wel een suggestie voor jequote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
Jongens ik ben gewoon een sociaal leven aan het opbouwenWe zijn met een paar collega's die allemaal een beetje in hum comfortzone blijven hangen qua sociaal leven een challenge begonnen: In september moeten we allemaal minimaal 1 nieuwe vriend(in) hebben. We zijn er alleen nog niet uit hoe we vriend(in) definiëren. Maar het is best leuk moet ik zeggen!
Ik vind het nogal beledigend dat je mij op 1 niveau plaatst als die spambot.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu ga je net als haags alleen nog maar in korte krachttermen van niet meer dan 2 lettergrepen spreken?
ohaiquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
Jongens ik ben gewoon een sociaal leven aan het opbouwenWe zijn met een paar collega's die allemaal een beetje in hum comfortzone blijven hangen qua sociaal leven een challenge begonnen: In september moeten we allemaal minimaal 1 nieuwe vriend(in) hebben. We zijn er alleen nog niet uit hoe we vriend(in) definiëren. Maar het is best leuk moet ik zeggen!
Ik zie kansen voor onze Buda.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal beledigend dat je mij op 1 niveau plaatst als die spambot.
en? gruwelijk nat?quote:
@Kiwi, grappig idee, ben benieuwd of het lukt zoiets te forcerenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
ah vandaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi en bitterbal zijn al uitgehuwelijkt aan Buda en LTVDK respectievelijk
was bij duie laatste 2 de scheiding niet al uitgesproken?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi en bitterbal zijn al uitgehuwelijkt aan Buda en LTVDK respectievelijk
Nee toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was bij duie laatste 2 de scheiding niet al uitgesproken?
Claus ist rausquote:
Morgen is het wel D-Day he, dus dan moet die wegwezen die kraut.quote:
Zou het eigenlijk een Ariër zijn of een buitenlander?quote:
hij ziet er wel redelijk arisch uitquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk een Ariër zijn of een buitenlander?
Jawel als het weer wat aantrektquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat de midgetgolf waarbij er balletjes van de grond af geraapt moeten worden niet door dan?
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak wit t-shirt aan en nat balletjes slaan
is dat niet huiselijk geweld dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak wit t-shirt aan en nat balletjes slaan
Ik hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het nog een keertje droog worden want anders ga ik de hele middag Fuck The Macarena luisteren hoor
ik hoop het.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het nog een keertje droog worden want anders ga ik de hele middag Fuck The Macarena luisteren hoor
Wat werd er getoetst?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo. 93/100 voor m'n matige toets, het zit me best.
Ik moet de BHV'er uithangen, maar m'n cursusdag is vervangen door een praktijkochtend en online theorietoets.quote:
hopelijk is het het waardquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop het.
Er zijn zometeen 3 bezichtigingen in mijn huis en die mensen doen natuurlijk allemaal hun schoenen niet uit als ze binnen komen
1 van de 3 is een vrouw die afgelopen woensdag ook is geweest, die was schijnbaar wel geīnteresseerd..quote:
Oh nicequote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 van de 3 is een vrouw die afgelopen woensdag ook is geweest, die was schijnbaar wel geīnteresseerd..
Dat heb ik met ijs.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
als je eenmaal begint met youtube kom je er niet meer van af
Ken je ze allemaal via Tinder?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 van de 3 is een vrouw die afgelopen woensdag ook is geweest, die was schijnbaar wel geīnteresseerd..
Ja.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Nee.quote:
nee, maar de vrouw die nu voor de 2de keer komt kijken ken ik toevallig welquote:
Nou en, daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch niet mijn probleem dat jij niet naar buiten kan?
Hij wil gewoon ff chagrijnig zijn. Nou laat hemquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch niet mijn probleem dat jij niet naar buiten kan?
zuurpiet is hetquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij wil gewoon ff chagrijnig zijn. Nou laat hem
Nee jij bent de vrolijkste in huis.quote:
Als jullie niet heel snel voor een roedel kids gaan zorgen is daar geen kunst aan met jou in huis jankebalquote:
Ja dat is nou wel weer leuk geweest, zorg nu maar gewoon weer voor een paar uur droog.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Heb tegen buda gezegd dat ik hem 1 dag slecht weer gunMorgen ga ik ook klagen over het weer
Hmm, dan ga ik morgen maar andere hobby's zoekenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Heb tegen buda gezegd dat ik hem 1 dag slecht weer gunMorgen ga ik ook klagen over het weer
verstandigquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik morgen maar andere hobby's zoeken
ik zou een paraplu meenemenquote:
eerst nog 27 minuten dom naar mn scherm starenquote:
Vanavond kan zomaar weer bierloos eindigen anders hoorquote:
eerst vegan kipcorns en nu ditquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond kan zomaar weer bierloos eindigen anders hoor
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst nog 27 minuten dom naar mn scherm staren
ik acht die kans vrij klein.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond kan zomaar weer bierloos eindigen anders hoor
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:52 schreef Molo het volgende:
Onderweg naar de Veluwe, koffie en zoute rijen mee voor onderweg![]()
[ afbeelding ]
Zijn dat meer spekkies of meer schuimpjes?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:52 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Doe de groeten aan @Whiskers2009 Die is daar ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:52 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn vies.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn dat meer spekkies of meer schuimpjes?
Buurhuisje gok ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe de groeten aan @:Whiskers2009. Die is daar ook.
Goeie klik is er wel altijd ja. Denk het ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat geen trio met z'n vieren wordt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goeie klik is er wel altijd ja. Denk het ook.
Language!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Godverdomme, moet ik eerst verplicht drie minuten naar een bandje luisteren, neemt de assistente eindelijk op: "Wij zijn niet meer bereikbaar, het is vier uur."
VRIJMIBO!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Godverdomme, moet ik eerst verplicht drie minuten naar een bandje luisteren, neemt de assistente eindelijk op: "Wij zijn niet meer bereikbaar, het is vier uur."
Sinds ik thuis werk, breng ik hele dagen in mijn huispak door. Behalve als ik even naar buiten ga.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:03 schreef Karzai het volgende:
Ik heb me wel omgekleed in huispak, kleding was een beetje vochtig
Bomderopquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit deed ik in de bible belt ook alquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Language!
Er lezen hier kinderen mee.
Even twee weken uit de biblebelt en moet je jezelf eens horen.
Lekker hele dag in mijn boxer. Veels te warm geweest de afgelopen weken ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds ik thuis werk, breng ik hele dagen in mijn huispak door. Behalve als ik even naar buiten ga.
Hadden ze ook witte puntmutsen op?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit deed ik in de bible belt ook alDaarom hebben ze me ook vriendelijk (brandende kruizen in de voortuin) verzocht om weg te gaan
Meer dat schuim wat ook bij die drop schuim duo's zitquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn dat meer spekkies of meer schuimpjes?
Ja hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe de groeten aan @:Whiskers2009 Die is daar ook.
In Spanje vieren ze zo wel de Paasprocessies. Bizar gezicht johquote:
Ja, weleens gezien op tv. Lijkt me ook wel wat voor het ov.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:10 schreef Molo het volgende:
[..]
In Spanje vieren ze zo wel de Paasprocessies. Bizar gezicht joh
Voelt ook wel beetje als boetedoening, het OV 😅quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, weleens gezien op tv. Lijkt me ook wel wat voor het ov.
Eigenlijk mis ik mijn dagelijkse treinritje welquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Voelt ook wel beetje als boetedoening, het OV 😅
Wat mis je er precies aan?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk mis ik mijn dagelijkse treinritje wel
Mijn laatste rit tot nu toe was met vervangend busvervoer na een hele lange dag reizen. Dus toen heb ik maar niet meer in- en uitgechecktquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Als ik had geweten dat die ene keer de laatste rit zou zijn, had ik wel even stilgestaan bij het uitchecken.
Even buigen naar het uitcheckpoortje. Krans leggen bij het gele dienstregelingbordquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Als ik had geweten dat die ene keer de laatste rit zou zijn, had ik wel even stilgestaan bij het uitchecken.
Interessante conclusiequote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:34 schreef Karzai het volgende:
Dan heb je wel heeeeeeeeeeeeel weinig sociale contacten
Ik hoor het al, sinds 1995 nooit meer in een trein gezeten.quote:
In Boedapest reisde ik elke dag met de metro en met de tram. Mis ik ook nog steedsquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
ik heb een fiets, scooter , auto
De bus voor het laatst met kerst naar Halfweg
Op dit moment wel jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:34 schreef Karzai het volgende:
Dan heb je wel heeeeeeeeeeeeel weinig sociale contacten
Fokautistquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje mensen kijken. En ik vind treintjes leuk
Ik reis nu weer dagelijks met het ov, 40 minuten per dag en krijg boeken weer in rap tempo uitgelezenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest reisde ik elke dag met de metro en met de tram. Mis ik ook nog steeds
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje mensen kijken. En ik vind treintjes leuk
En dan zit jij alleen nog maar overdag in de trein blijkbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Buiten de spits, muziekje op, boekje, in het zonnetje of met zeikende regen tegen het raam, aardige conducteurs die je gedag zeggen.
Maar ook hysterische wijven in de stilecoupé, kutkinderen, weer op het trapje moeten zitten, mensen die bellen, mensen die muziek op de speaker zetten, mensen die vet stinkend vreten wegwerken, uitpuilende prullenbakjes, vieze stoelen.
Maar zon treinreis naar verder land is wel relax dan weer. Je stapt in, gaat zitten en klaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:49 schreef Molo het volgende:
Ik mis alleen soms het veerpontje, dat ding is wel tof![]()
Verder, hoe erg vertrouwd de oude HTM trams ook altijd klinken (hoorde ik als kind altijd tingelen vanuit mijn slaapkamer), OV nog nooit gemist
Auto, fiets en wandelen
Ja of 's avonds laat. Ik ben er zo eentje die de neiging heeft om nét niet de laatste trein te missen, maar dan wel moet hollen voor de aansluiting van 1 minuut.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan zit jij alleen nog maar overdag in de trein blijkbaar
Shinkansenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar zon treinreis naar verder land is wel relax dan weer. Je stapt in, gaat zitten en klaar.
Als het een reis is met niet al teveel overstappen en niveau ICE vind ik het prima ja. In Nederland is het doorgaans een aidservaring vind ikquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar zon treinreis naar verder land is wel relax dan weer. Je stapt in, gaat zitten en klaar.
Waarom zo veel?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik reis nu weer dagelijks met het ov, 40 minuten per dag en krijg boeken weer in rap tempo uitgelezen
Je bent wel een apartequote:
Iedereen mag graag kankeren op het treinverkeer in Nederland, maar eigenlijk gaat het grosso modo best goed hoor. Alleen elke keer dat het mis gaat is er één te veel ja, dat welquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het een reis is met niet al teveel overstappen en niveau ICE vind ik het prima ja. In Nederland is het doorgaans een aidservaring vind ik
Hier kreeg ik echt nooit genoeg van.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:49 schreef Molo het volgende:
Ik mis alleen soms het veerpontje, dat ding is wel tof![]()
Verder, hoe erg vertrouwd de oude HTM trams ook altijd klinken (hoorde ik als kind altijd tingelen vanuit mijn slaapkamer), OV nog nooit gemist
Auto, fiets en wandelen
nee ik vind het niks die bankjes zoquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier kreeg ik echt nooit genoeg van.
Jugendstilquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier kreeg ik echt nooit genoeg van.
Ik vind het echt dikke aids. Het zal naar OV standaarden vást goed geregeld zijn hier maar ik vind het echt vreselijkquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen mag graag kankeren op het treinverkeer in Nederland, maar eigenlijk gaat het grosso modo best goed hoor. Alleen elke keer dat het mis gaat is er één te veel ja, dat wel
Veel plezierquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:17 schreef Molo het volgende:
We zijn al een kwartier aan het zoeken waar ons huisje moet zijn. Goed weggestopt in de bossen![]()
Goed
Lang weekend gaat nu in, ajuus!
Ik zag buiten al wat verdwaalde mensen lopen ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:17 schreef Molo het volgende:
We zijn al een kwartier aan het zoeken waar ons huisje moet zijn. Goed weggestopt in de bossen![]()
Goed
Lang weekend gaat nu in, ajuus!
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:07 schreef Karzai het volgende:
maar in die naar amstelveen heb je ook nog enkele autisten stoeltjes veel fijner
Ja kon vannacht niet goed slapen enz dus moest even bijtanken bij thuiskomst.quote:
Ik heb ook niet zo lekker geslapen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kon vannacht niet goed slapen enz dus moest even bijtanken bij thuiskomst.
En nu heb ik gruwelijk honger haha.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo lekker geslapen.
Flink dooreten.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:55 schreef Amarantha het volgende:
En moet straks kijken hoe ik mijn hele voorraadkast leeg krijg.Komen nieuwe plankjes in en kreeg opdracht dat hij morgenochtend alvast leeg moet zijn maar dat ding staat propvol en ik heb een mini keukenblok.
Spannend gaat dat nog worden.
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel gezond als ik alles op zou eten.
Ik heb net m’n halve voorraadkast bij de buurman afgeleverd. Was aan het opruimen en al dat blikvoer eet ik eigenlijk niet, maar hij eet allesquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:55 schreef Amarantha het volgende:
En moet straks kijken hoe ik mijn hele voorraadkast leeg krijg.Komen nieuwe plankjes in en kreeg opdracht dat hij morgenochtend alvast leeg moet zijn maar dat ding staat propvol en ik heb een mini keukenblok.
Spannend gaat dat nog worden.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
ik volg nu een cursus html
[ afbeelding ]
HTML is zoooo eenvoudigquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ja daar kwam ik ook achter dankzij Bridget Jones.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Grappig, nooit geweten waarom de Britten Duitse Herders Alsatians noemen en niet German Shepherd, zoals de Amerikanen:
"The German Shepherds was used by both sides to fight during the war. But the British didn't want to call their dogs German so they decided on the name Alsatian."
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dezelfde blik als die hond ook hč?
O, ik door Are You Being Servedquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja daar kwam ik ook achter dankzij Bridget Jones.
Dat kwartje was bij mij ook nooit gevallen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Grappig, nooit geweten waarom de Britten Duitse Herders Alsatians noemen en niet German Shepherds, zoals de Amerikanen:
"The German Shepherds was used by both sides to fight during the war. But the British didn't want to call their dogs German so they decided on the name Alsatian."
omdat ze zo klein zijn ?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Met divjes kun je websites flink in puin helpen. Been there, done that
"jammer" zegquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
Voorlopig niet naar het moederland
er is ergens een brug ingestort, dus ze kunnen onze lading voor langere tijd niet in de haven krijgen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hackerbalquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Das lang geleden dat ik die op heb, die bestaan dus nog gewoon?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:52 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
nou ja begrijp al iets nietquote:
Alles wat je opent, moet je ook weer sluitenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja begrijp al iets niet![]()
als ik die h1 toevoeg van die header pakt die hem niet. Dan druk ik op de oplossing en dan zie ik dus niet terug dat ik die <h1></h1> moet invoeren
das wel de opdracht
<div id="intro">
<h1>Introduction</h1>
</div>
Paypal, dat heb ik voor het laatst gebruikt toen ik zwart vertaalwerk deedquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moedertje heeft Paypal![]()
EindelijkHet wordt nogeens wat
Kan ze eindelijk weer voor zichzelf zorgen
Nou nog een smartphone en een eBay app
ja dat weet ik maar denk dat ik de opdracht verkeerd heb gelezen..quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles wat je opent, moet je ook weer sluiten
Bij de doos van Pandora gaat dat wat lastig naar het schijnt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles wat je opent, moet je ook weer sluiten
Gebruik dat standaard als betaaloptie bij webshops eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paypal, dat heb ik voor het laatst gebruikt toen ik zwart vertaalwerk deed
Binnen de context van htmlquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de doos van Pandora gaat dat wat lastig naar het schijnt.
Wat is daar het voordeel van?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebruik dat standaard als betaaloptie bij webshops eigenlijk.
Makkelijk, beter verzekerd en je kunt retourkosten terugclaimen bij webshops die dat vragen.quote:
Als alternatief voor een creditcard kan ik me daar iets bij voorstellen. Maar ideal vind ik toch wel makkelijker dan paypalquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
makkelijk.
ik gebruik het ook heel veel
Bij ideal moet ik mijn telefoon er bij pakken.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als alternatief voor een creditcard kan ik me daar iets bij voorstellen. Maar ideal vind ik toch wel makkelijker dan paypal
Hm, ik zou niet eens meer weten hoe ik moet inloggen na zes jaarquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Makkelijk, beter verzekerd en je kunt retourkosten terugclaimen bij webshops die dat vragen.
(Plus het zit gekoppeld aan mijn Amex en spaar er dus ook gelijk Flying Blue mee)
Ja, maar dan moet je weer zorgen dat er geld staat op je paypal en zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij ideal moet ik mijn telefoon er bij pakken.Paypal niet
oh nee hij is hier gekoppeld aan de bank dus die schrijft dat automatisch afquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je weer zorgen dat er geld staat op je paypal en zo.
E-mail + ww en klaarquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik zou niet eens meer weten hoe ik moet inloggen na zes jaar
https://www.w3schools.com/tags/default.aspquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar denk dat ik de opdracht verkeerd heb gelezen..
De opdracht is: Add an id attribute with the value "introduction" to the <div> tag that’s below the The Brown Bear <h1> heading.
En ik heb alleen maar naar het voorbeeld gekeken :
<div id="intro">
<h1>Introduction</h1>
</div>
Maar die tekst was al die header natuurlijk
hmm nee begrijp het nog steeds niet![]()
Dat was 15 jaar geleden, dat kun je al eeuwen gewoon koppelen aan je bankrekening en/of cc.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je weer zorgen dat er geld staat op je paypal en zo.
ah flinke abradabraquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:46 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.w3schools.com/tags/default.asp
Hier staan ook allerlei voorbeelden, misschien helpt je dat verder.
Ik heb er nog ¤ 0,59 op staanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was 15 jaar geleden, dat kun je al eeuwen gewoon koppelen aan je bankrekening en/of cc.
Rijke boiquote:
Zelf ook mee begonnen toen ik een jaar of 12 was. Best wel leuk om een beetje websites te knutselen en het een en ander te proberen. HTML en CSS lijken vrij weinig op 'echte' programmeertalen, maar je krijgt er wel de feeling doorquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was begonnen met een gratis cursus python maar daar was ik snel verdwaaldNu html
Het ziet allemaal wel duidelijker en overzichtelijker uit dan 6 jaar geleden. Ik al het eens uitproberen bij mijn volgende betaling.quote:
Python is echt programmeren (object), HTML heeft he-le-maal niks met programmeren te maken, is in principe alleen maar opmaak.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was begonnen met een gratis cursus python maar daar was ik snel verdwaaldNu html
nee maar dacht laat ik eerst iets anders proberenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Python is echt programmeren (object), HTML heeft he-le-maal niks met programmeren te maken, is in principe alleen maar opmaak.
Wat heb je al gemaaktquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dacht laat ik eerst iets anders proberen
Op Cu2 kon je daar geloof ik ook redelijk mee losgaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
je had vroeger dat pp2g. was een soort van profielensite. moest je ook met html je opmaak doen maar verder dan img en tekst kwam je volgens mij niet
Ik moest lachen om je "Python makkelijk" tabjequote:
We? Nee. "We" zijn aan het Paypallenquote:
Ja je kan ook weer herstellen maar loop nu weer vastquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je "Python makkelijk" tabje. Het is zo herkenbaar, beginnen met programmeren voelt namelijk echt overweldigend. Maar zodra je de basis een beetje kent kun je zulke leuke dingen maken
.
Prima website waarop je HTML oefent nu trouwens, als beginner vond ik het echt heel chill dat je daar gewoon instantly je wijzigingen ziet. En of je iets kapot hebt gemaakt
.
ohh ja dat bestond ook nogquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op Cu2 kon je daar geloof ik ook redelijk mee losgaan.
ik ben aan het laden hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We? Nee. "We" zijn aan het Paypallen![]()
Bitter is aan het HTML'en
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je kan ook weer herstellen maar loop nu weer vastbegrijp niet wat ik fout doet
Maar misschien moet ik eerst eten ook straks ;P
Een id aan een div vastmakenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
Basic HTML moet mij ook nog lukken ondanks dat het... mijn halve leven geleden is.
Wat op zich helemaal niet zo enorm lang is trouwensquote:
ofja, m'n 3e van morele support voorzien eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lading naar binnen kijken.. kijken hoe een pomp water naar buiten pompt. zware leef dit dat.
opa flesquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich helemaal niet zo enorm lang is trouwens
Beetje aanmoedigen. Klappen. Cheeren. Je tieten flashen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ofja, m'n 3e van morele support voorzien eigenlijk
die jongen zit al 2 maanden te lang en is er aardig klaar mee.
met pomponsquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje aanmoedigen. Klappen. Cheeren. Je tieten flashen.JEEJ
Huh maar dat heb je toch gewoon goed gedaanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een id aan een div vastmaken
<div id="intro">
<h1>Introduction</h1>
</div>
Lukt niet![]()
Ik zie nu de afbeelding, dat is niet goed inderdaad. Geef me een momentjequote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een id aan een div vastmaken
<div id="intro">
<h1>Introduction</h1>
</div>
Lukt niet![]()
[ afbeelding ]
nee dit is van de sitequote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh maar dat heb je toch gewoon goed gedaan?
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:06 schreef kwiwi het volgende:
De eerste kersen eindelijk weer in de winkel![]()
Met nog een keertje tab voor de tweede regel, zodat hij netjes is ingesprongenquote:<div id="intro">
<h1>The Brown Bear</h1>
</div>
Kersen uit eigen tuin? Leukquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik joeg net een duif van mijn kersenboom
Doet me denken aan de tijd dat CU2 nog hip wasquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ew, FOK! is niet fijn met code plakken.
Divs moet je zien als een soort sectie (sections bestaan ook, gaan we nu niet over praten) om je pagina in te verdelen. Alles wat bij elkaar hoort zou je dus in één div kunnen zetten. In die divs doe je vervolgens dingen zoals een header van je tekst maken. Als je dus alleen die allereerste header in je div wilt hebben wordt het dit:
[..]
Met nog een keertje tab voor de tweede regel, zodat hij netjes is ingesprongen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
1 2 3 | Misschien heb je iets aan code tags? |
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
Divs moet je zien als een soort sectie (sections bestaan ook, gaan we nu niet over praten) om je pagina in te verdelen. Alles wat bij elkaar hoort zou je dus in één div kunnen zetten. In die divs doe je vervolgens dingen zoals een header van je tekst maken. Als je dus alleen die allereerste header in je div wilt hebben wordt het dit:
[..]
1 2 3 | The Brown Bear |
quote:
Kersen met duivenschijt is niet smakelijk inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik joeg net een duif van mijn kersenboom
Jij had toch zeker ook wel die vragenlijst met 100 vragen er in staan he?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat CU2 nog hip was
Hehe, dat ken ik zelf niet echt goed, werd niet echt meer gebruikt toen ik 'die leeftijd' hadquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat CU2 nog hip was
quote:
1 2 3 | Even testen Dit is een regel met indentation Awwyisss thanks Fles! |
Ja natuurlijk, en van die plaatjes waar je epilepsie van kreeg SkAtJuHzzquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij had toch zeker ook wel die vragenlijst met 100 vragen er in staan he?
Nou, welkom terug danquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik was door mijn lange afwezigheid op FOK! helemaal vergeten dat dit bestond.
Zonder die lijsten was je profiel niet af.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij had toch zeker ook wel die vragenlijst met 100 vragen er in staan he?
naaah lukt me niet :pquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder die lijsten was je profiel niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |