Allemaal grote blij?quote:
Dus nu ga je net als haags alleen nog maar in korte krachttermen van niet meer dan 2 lettergrepen spreken?quote:
Ik heb wel een suggestie voor jequote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
Jongens ik ben gewoon een sociaal leven aan het opbouwenWe zijn met een paar collega's die allemaal een beetje in hum comfortzone blijven hangen qua sociaal leven een challenge begonnen: In september moeten we allemaal minimaal 1 nieuwe vriend(in) hebben. We zijn er alleen nog niet uit hoe we vriend(in) definiëren. Maar het is best leuk moet ik zeggen!
Ik vind het nogal beledigend dat je mij op 1 niveau plaatst als die spambot.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu ga je net als haags alleen nog maar in korte krachttermen van niet meer dan 2 lettergrepen spreken?
ohaiquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
Jongens ik ben gewoon een sociaal leven aan het opbouwenWe zijn met een paar collega's die allemaal een beetje in hum comfortzone blijven hangen qua sociaal leven een challenge begonnen: In september moeten we allemaal minimaal 1 nieuwe vriend(in) hebben. We zijn er alleen nog niet uit hoe we vriend(in) definiëren. Maar het is best leuk moet ik zeggen!
Ik zie kansen voor onze Buda.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal beledigend dat je mij op 1 niveau plaatst als die spambot.
en? gruwelijk nat?quote:
@Kiwi, grappig idee, ben benieuwd of het lukt zoiets te forcerenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef kwiwi het volgende:
ah vandaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi en bitterbal zijn al uitgehuwelijkt aan Buda en LTVDK respectievelijk
was bij duie laatste 2 de scheiding niet al uitgesproken?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi en bitterbal zijn al uitgehuwelijkt aan Buda en LTVDK respectievelijk
Nee toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was bij duie laatste 2 de scheiding niet al uitgesproken?
Claus ist rausquote:
Morgen is het wel D-Day he, dus dan moet die wegwezen die kraut.quote:
Zou het eigenlijk een Ariër zijn of een buitenlander?quote:
hij ziet er wel redelijk arisch uitquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk een Ariër zijn of een buitenlander?
Jawel als het weer wat aantrektquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat de midgetgolf waarbij er balletjes van de grond af geraapt moeten worden niet door dan?
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak wit t-shirt aan en nat balletjes slaan
is dat niet huiselijk geweld dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak wit t-shirt aan en nat balletjes slaan
Ik hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het nog een keertje droog worden want anders ga ik de hele middag Fuck The Macarena luisteren hoor
ik hoop het.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het nog een keertje droog worden want anders ga ik de hele middag Fuck The Macarena luisteren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |