Nee maar er groeit nu wel watquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed zo.
Heeft de zon nog in de pantalon geschenen van de week?
Ik heb geen pantalon. Hahaa!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed zo.
Heeft de zon nog in de pantalon geschenen van de week?
Je ziet er beter uit zonderquote:
Jaquote:
Nou nou zeg, die kat is wel heel hongerig voor een paar mini sardientjesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:45 schreef Viesdik het volgende:
laawl
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aeDYbxj_460svvp9.webm
Goedemorgenquote:
Halloooooquote:
Vanmiddag auto ophalen. Nu al een glimlach op m'n gezichtquote:
Ahhh beter! Wat voor eentje?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 07:59 schreef engine het volgende:
[..]
Vanmiddag auto ophalen. Nu al een glimlach op m'n gezicht
Met jou?
Peugeot 108. Niks om stoer over te doenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh beter! Wat voor eentje?
Hier gaat het wel. Eindelijk weer een goede onverstoorde nachtrust gehad.
Ah volgens mij had je daar idd ook over!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
Peugeot 108. Niks om stoer over te doenmaarja boeien, ben er blij mee!
En nachtje goed slapen is fijn!
Klinkt best gezellig feestje met Filippijnse vrouwenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah volgens mij had je daar idd ook over!Leuk!
En ja echt wel. Was hard nodig.
We hadden vandaag nog een feestje in de planning staan, maar dan met allemaal Filipijnse vrouwen ( +aanhang en kinderen) waarvan we bijna niemand kennen. Alleen de jarige job zelf kennen we.Toch niet zo veel behoefte aan eigenlijk.
quote:
Ja we weten ook niet wat voor soort mensen het zijn die er naar toe komen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:18 schreef engine het volgende:
[..]
Klinkt best gezellig feestje met Filippijnse vrouwen
Maar snap wel wat je bedoeld. Heb daar ook niks mee. Ga eigenlijk ook nooit als ik geen zin heb.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh beter! Wat voor eentje?
Hier gaat het wel. Eindelijk weer een goede onverstoorde nachtrust gehad.
Later vandaag wel, denk ik ja.quote:
Creatief!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Later vandaag wel, denk ik ja.
Gisteren ook een zak gehaktballetjes in Italiaanse saus open getrokken waar ik een blik lima-bonen doorheen flikkerde!
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ach je moet toch wat he!
Smaakte nog goed ook!
Hehehe neuh!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:03 schreef stokj het volgende:
[..]
InderdaadHad je het met rijst gegeten?
Hier had de kok een grote visschotel gemaakt als goedmaker voor die broodjes vegetarisch paté. Lekkere gebakken en gegrilde zalm, tonijn, kibbeling, sardientjes, visfrietjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe neuh!
Rijst heb ik al een hele lange tijd niet meer gegeten; het ging me al snel tegenstaan!
Ha ha lolbroekquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Was het een droom waarbij de lakens verschoond moeten worden?
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier had de kok een grote visschotel gemaakt als goedmaker voor die broodjes vegetarisch paté. Lekkere gebakken en gegrilde zalm, tonijn, kibbeling, sardientjes, visfrietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |