mooiquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat een geweldig kind lijkt op de mijne zelfs oei
Ahquote:
half nederlands half surinaamsquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]Haha thanks!
En da's opvallend dan! Is de jouwe ook een mengelmoesje?
geweldig mooi kindquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]Ja dus!
Nee geen halfbloedje; hij is een mix van 5 nationaliteiten van 3 continenten!
Ben je op vakantiequote:
meen t oprecht ikhouervanquote:
Oh dat is wel kort, eigenlijk de moeite niet waard om dan naar een zwembad te gaan..quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je op vakantie(grapje) hahaah. Zou wel lekker zijn om in een zwembad te zwemmen.
Ik las ergens dat mensen maar 20 minuten in een zwembad mogen i.v.m. Corona
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je op vakantie(grapje) hahaah. Zou wel lekker zijn om in een zwembad te zwemmen.
Ik las ergens dat mensen maar 20 minuten in een zwembad mogen i.v.m. Corona
Oh dat kan, maar UI vind ik altijd wel mooi staanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ben denk ik niet zo van UI, foto's etc. Heb ook geen Facebook
Inderdaad, kan je beter naar de zee gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel kort, eigenlijk de moeite niet waard om dan naar een zwembad te gaan..
Los van het feit dat bijna iedereen wel stiekem in het zwembad plastquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme!
Stopwatch er bij houden! "U heeft nog 25 seconden om het bad uit te komen, anders loopt u risico op corona!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |