SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie TT
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja heb wel interesse eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij nu ongeveer 12, er is nog ruimte voor als jij en de rest mee willen doen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wie is Amber?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Haags is op vakantie in nederlandFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Haags is op vakantie in nederlandJe hebt overal in Nederland wel dekking voor mobiel internet!
![]()
![]()
ja maar dan kan ik nu weinig aan veranderen wat haags doetquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]Je hebt overal in Nederland wel dekking voor mobiel internet!
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Een bewuste daad dus, om zich hier niet te vertonen tijdens zijn vakantie!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik nu weinig aan veranderen wat haags doetSCHANDE!
Nee van vakanties moet je natuurlijk ongestoord genieten!![]()
![]()
ja zag jullie tt dacht zou het even gaan vermeldenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bewuste daad dus, om zich hier niet te vertonen tijdens zijn vakantie!SCHANDE!
Nee van vakanties moet je natuurlijk ongestoord genieten!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ahhh haha okee!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja zag jullie tt dacht zou het even gaan vermeldenThx!
![]()
![]()
Graag gedaanquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Is hij ongehoorzaam?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik nu weinig aan veranderen wat haags doetEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Doe ik zeker s hoi allemaal trouwensFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Doe ik zeker s hoi allemaal trouwensLeuk!
Welkom!![]()
![]()
Dank je hoe is het hier met jullie allemaal?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja goed he.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dank je hoe is het hier met jullie allemaal?
Ik zit hier ondertussen de kleine gebakken aardappeltjes te voeren terwijl hij naar sexy bitches op Youtube zit te kijken!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja goed he.
Ik zit hier ondertussen de kleine gebakken aardappeltjes te voeren terwijl hij naar sexy bitches op Youtube zit te kijken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |