Dat is ook geen zeiken maar het hebben van zelfrespect. Van alleen wegkijken van een probleem is nog nooit iets beter geworden.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:09 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Daar doen ze t ook, maar die zeiken niet.
Haha ja en dan is je portemonnee wegquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
"Van horen zeggen "
Zeker in een pvv kring. Misschien moet je eens de moeite nemen vanuit je zolderkamer af te komen en in contact komen met Marokkaanse mensen. Dan zijn het niet allemaal mythische monsters die het blanke ras komen vermoorden, maar zijn het vaak heel nette mensen.
Tjah is toch een bekend probleem. Nu levert het wat meer aandacht op omdat iedereen tijdelijk gestoord is.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:34 schreef osodevo het volgende:
[..]
Grappig als je pas later leest veel dieper in het artikel dat het voornamelijk om Afrikaanse jongeren gaat.Vper voor Thierry.twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 09:12:37Aangrijpend verhaal van Myrthe (19) over de concrete gevolgen voor Nederlandse vrouwen en meisjes van de massale en alsmaar voortgaande en aangejaagde massa-immigratie uit Afrika en het Midden-Oosten. Steun haar! https://t.co/q7DYfI9r27 reageer retweet
Hoe denken jullie erover? Heb gister al gelijk de petitie ondertekent.
Apart dat jij die petitie ondertekend. Ik vind het persoonlijk erger als iemand ongevraagd onder iemand haar rok fotografeerd (waar jij blijkbaar wel van houdt) dan iemand na roepen op straat.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:34 schreef osodevo het volgende:
[..]
Grappig als je pas later leest veel dieper in het artikel dat het voornamelijk om Afrikaanse jongeren gaat.Vper voor Thierry.twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 09:12:37Aangrijpend verhaal van Myrthe (19) over de concrete gevolgen voor Nederlandse vrouwen en meisjes van de massale en alsmaar voortgaande en aangejaagde massa-immigratie uit Afrika en het Midden-Oosten. Steun haar! https://t.co/q7DYfI9r27 reageer retweet
Hoe denken jullie erover? Heb gister al gelijk de petitie ondertekent.
Ja joh het hele blanke ras overal ter wereld is v/d 1-op-1 gevechten en alle niet blanken overal ter wereld vechten altijd in groepen, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het blanke ras zwak? Nou niet echt, het blanke ras is toch vooral van een één op één gevecht en zullen zich niet zo snel op basis van huidskleur/afkomst verzamelen. Die andere groepjes konden nooit alleen, leuk feitje, nog nooit heb ik zo iemand ook maar één keer een één op één gevecht zien aangaan, dus wie is er het zwakke ras?
Wil nog wel eens zien wat voor een held jij bent als er een stuk of 10 voor je staan zodra je alleen bent.
En die dramatische slachtofferrol is toch wel weer zo'n typische opmerking, als de laatste weken de discussie een beetje gevolgd hebt. Voor mij is het dagelijkse geweld waar velen onder gebukt gaan toch een stukje dramatischer dan het gehuil over iemand die ooit eens één keer Zwarte Piet is genoemd.
Denk je dat blanke Nederlanders een massale behoefte hebben om in Marokko te gaan wonen, voor de rest van hun leven ?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja joh het hele blanke ras overal ter wereld is v/d 1-op-1 gevechten en alle niet blanken overal ter wereld vechten altijd in groepen, dat zal het zijn.
Want jouw ervaring met enkele tuig Marokkanen en jouw eigen vriendenkring zijn natuurlijk direct te extrapoleren naar alle "rassen" en groepen overal ter wereld
En dan daar voor de locale supermarkt met nektasjes en energie op een hekje te gaan zitten voor bijgangers lastig vallenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:03 schreef cempexo het volgende:
[..]
Denk je dat blanke Nederlanders een massale behoefte hebben om in Marokko te gaan wonen, voor de rest van hun leven ?
Ja en ondertussen komen er weer hele busladingen de grens overquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:07 schreef Gia het volgende:
Getekend. Laten we hiertegen gaan demonstreren! Tegen al het groepsgeweld en intimidatie.
Mooi. Je hebt een plan waar je een groot deel van Nederland mee triggered en bij voorbaat niet luistert, want dit gedrag heeft weinig te maken met of je een buitenlander bent of niet en Myrthe geen reet aan heeft, want er zijn er al genoeg in Enschede die haar straten doen vermijden.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:50 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Een keer stoppen met ze naar binnen halen. Lijkt mij een goed begin. Gaat niet gebeuren daar de overgrote meederheid van de Nederlanders op partijen stemt die dit beleid voor staan en of gedogen.
Ja het is allang te laat..voor heel Europa al..quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mooi. Je hebt een plan waar je een groot deel van Nederland mee triggered en bij voorbaat niet luistert, want dit gedrag heeft weinig te maken met of je een buitenlander bent of niet en Myrthe geen reet aan heeft, want er zijn er al genoeg in Enschede die haar straten doen vermijden.
Zie je daarbij ook een verband met cultuur en/of opvoeding of is het gewoon toeval dat deze jongens/mannen vaak toch bepaalde kenmerken lijken te delen?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:14 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus mooi even niet.
![]()
Lastige wel.....ik ben anti-discriminatie, dat is wel duidelijk uit mijn posts. Er is echter een groep jonge mannen in Nederland die zich keer op keer misdraagt en dat moet gewoon aangepakt worden.
Ach, verschil zit m er vooral in dat de witte man het alleen nog maar anoniem vanachter zijn pc roept.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zie je daarbij ook een verband met cultuur en/of opvoeding of is het gewoon toeval dat deze jongens/mannen vaak toch bepaalde kenmerken lijken te delen?
Dank voor dit beetje (totaal niet racistische) zwarte duiding. Jammer dat er geen kniel smiley is op Fok!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ach, verschil zit m er vooral in dat de witte man het alleen nog maar anoniem vanachter zijn pc roept.
Gebrek aan opvoeding voornamelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zie je daarbij ook een verband met cultuur en/of opvoeding of is het gewoon toeval dat deze jongens/mannen vaak toch bepaalde kenmerken lijken te delen?
Een gesluierde moslima behandelen zij op straat op eenzelfde wijze?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:18 schreef Brybry het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding voornamelijk.
Thuis moeten ze de brave moslim spelen en de ouders weten niet wat zich afspeelt in het leven van de kinderen, 0 betrokkenheid.
Tja, en dan gaat het mis.
Is een constatering van een feit. Net zoals dat het een feit is dat het voornamelijk onze Marokkaanse vrienden zijn die dit op straat roepenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dank voor dit beetje (totaal niet racistische) zwarte duiding. Jammer dat er geen kniel smiley is op Fok!
Nee. Want dan gaat de tamtam werken en dan krijgen ze thuis met de riem.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Een gesluierde moslima behandelen zij op straat op eenzelfde wijze?
Klinkt mij vooral als een racistisch vooroordeel in de oren of maak jij als jij rare posts online ziet een hele studie van de pigmentatie en/of etniciteit van de plaatsers van dergelijke berichten?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is een constatering van een feit. Net zoals dat het een feit is dat het onze Marokkaanse vrienden zijn die dit op straat roepen
Je bent tegen discriminatie/racisme maar stelt wel dat een bepaalde minderheid zich enkel vanuit eigen etnische groep laat corrigeren?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:24 schreef Brybry het volgende:
Er is gelukkig wel een kentering gaande, ook onderling worden ze steeds meer aangesproken maar er is nog een lange weg te gaan.
Dit probleem moet toch echt intern opgelost worden. Ik zie geen andere opties.
Ga maar eens neuzen op Dumpert, ook hier op FOK wordt regelmatig "zou doen" of " zou raken" geroepen door kneuzen die dat irl niet zouden durven. Geen studie voor nodigquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Klinkt mij vooral als een racistisch vooroordeel in de oren of maak jij als jij rare posts online ziet een hele studie van de pigmentatie en/of etniciteit van de plaatsers van dergelijke berichten?
Ik ben opgegroeid en bekend met deze cultuur dus ik vind dat ik hier iets over mag zeggen. Je kunt ook doorschieten he met alles goedpraten.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je bent tegen discriminatie/racisme maar stelt wel dat een bepaalde minderheid zich enkel vanuit eigen etnische groep laat corrigeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |