Nee dat is wel een beetje flauw he, dan ga ik ook maarquote:Op vrijdag 5 juni 2020 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bed!
(Maar ja, om nou zeven keer op rij te posten als iedereen slaapt...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 07:34 schreef MMF93 het volgende:
Nog even een verslag van mijn spannende dag van gisteren, wat tegelijkertijd een pleidooi is voor waarom juno officieel gemaakt moet worden:
Wat een gedoe nog! En dan niet eens mee willen werken om van de junoooo juloooo te maken vanwege achterdochtigheid, laat me raden: ze heet Anja of Greda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zijn al je (digitale) papieren nog gewoon bewaard!
Mooi hè, van die supermarktstruggles.Ik stond onlangs (nou ja, het was in april dus peak-pandemie) netjes in de Appie op mijn beurt te wachten bij de ijsjes-diepvries terwijl een man (ca. 60+) met zijn dochter aan de telefoon zat maar hij kreeg al die Chunky Monkeys en Fudges en Vanilles etc niet uitgelegd dus ging hij over tot videobellen, hij “scande” de telefoon voorbij alle opties en liet zo z’n dochter zo op afstand een bak ijs uitkiezen.
Vond ik schattig!
Oh en ik ga gewoon met je aan de Spa rood vanmiddag! Ik zeg wel ‘borrel’ omdat het gezellig klinkt maar frisdrank en bruiswater borrelt ook dus dat hoort er allemaal bij.
Wanneer trek je de flessen open, @Meke?
Goedemorgen verder nog!![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 07:34 schreef MMF93 het volgende:
Nog even een verslag van mijn spannende dag van gisteren, wat tegelijkertijd een pleidooi is voor waarom juno officieel gemaakt moet worden:
Ooo dit zijn inderdaad dé redenen waarom juno en julij collectief ingevoerd moeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaren terug, toen ik nog stage liep bij een touroperator, gebruikten we ook altijd juno en julij aan de telefoon, want het zou best lullig zijn als iemand's vliegtickets in de verkeerde maand geboekt werden![]()
Hopelijk komt het allemaal goed! En zo niet, dan zetten ze maar een backup terug ofzo.
Ik vrimibo wel mee, met 7up mojito
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Oe spannend! Succes alvast!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:27 schreef F1gamer het volgende:
Goedemorgen![]()
Straks een halve dag werken.
Vanmiddag een kennismakingsgesprek via telefoon voor een mogelijk een andere baan. Dat is ook echt een jaar geleden dat ik zoiets heb gedaan.
Misschien valt wel meequote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Auto voor de apk weggebracht. rip vakantiegeld.
Wtftwitter:JordanUhl twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 03:35:09Who does this protect? https://t.co/eogF5BJoit reageer retweet
Bahquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:01 schreef Em31 het volgende:
Wtftwitter:JordanUhl twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 03:35:09Who does this protect? https://t.co/eogF5BJoit reageer retweet
er komt bloed uit zijn hoofd en ze lopen gewoon door
Ja die ene agent wil er eerst wel naartoe en wordt gewoon weggedruktquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah.
Als ik het goed zie stoppen van die mensen in bruinere pakken wel? Maar dat er eerst zoveel doorlopen....
Echt bizar dit. Ben overigens wel benieuwd of het feit dat dit een blánke man is nog iets verandert in de discussie. Want levens van blanke mensen matteren ook niet bij deze agentenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die ene agent wil er eerst wel naartoe en wordt gewoon weggedruktLees nu dat er een paar zijn ontslagen, maar stel dat het niet gefilmd was. Bizar
Met al het geweld van de politie tegen de demonstranten en journalisten etc. de hele week al, maar okéquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt bizar dit. Ben overigens wel benieuwd of het feit dat dit een blánke man is nog iets verandert in de discussie. Want levens van blanke mensen matteren ook niet bij deze agenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |