Ja is ook leuk om te weten inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
alhoewel k het stiekem wel interessant vindt dat beide dezelfde wiki paginas idd totaal anders zijn per taal
Aoibhin ook hoorquote:
Ahquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat mag ik helemaal niet, is niet koolhydraat verantwoord. Maar ik hield me in
Ja jongen, dat zijn de nadelen van ouder wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:58 schreef Koen66 het volgende:
Hyves was best tof
Ben daarna best wel wat mensen kwijtgeraakt
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jongen, dat zijn de nadelen van ouder worden
Ja ik had toen echt veel mensen op Hyves van school enzoquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:58 schreef Koen66 het volgende:
Hyves was best tof
Ben daarna best wel wat mensen kwijtgeraakt, oud klasgenoten etc die ik wel op Hyves had maar nooit terugvond op FB
Friet gegetenquote:
Lagere school crush heb ik nooit teruggevonden. Wel wat crushes van later waarvan ik had gewild dat ik ze niet had gezocht. In m'n hoofd waren het leuke jonge meiden geblevenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:00 schreef Strani het volgende:
Ik heb de meesten van Hyves nu ook weer op Facebook. In elk geval m'n jeugdcrush, da's het belangrijkst.
Nou ik ben wat jonger dan jij en ook veel van mijn crushes zijn niet zo heel aantrekkelijk meer hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lagere school crush heb ik nooit teruggevonden. Wel wat crushes van later waarvan ik had gewild dat ik ze niet had gezocht. In m'n hoofd waren het leuke jonge meiden gebleven
Jaja opa vertelt
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:00 schreef Strani het volgende:
In elk geval m'n jeugdcrush, da's het belangrijkst.
Hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Die durf ik echt niet op te zoeken hoor
picsquote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaNou ik verbaas me wel over m'n jeugdcrush hoor. Drie kinderen maar ze blijft echt knap. 38 jaar oud nu.
Wel raar, je weet dat je zelf ouder wordt maar schrikt als je ziet dat anderen in die jaren ook verouderd zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik ben wat jonger dan jij en ook veel van mijn crushes zijn niet zo heel aantrekkelijk meer hoorMaar die jeugdcrush wel.
Laatst nog een meisje gevonden waar ik op de middelbare verliefd op was maar eigenlijk was ze best een bitch. Ze is nu niet erg aantrekkelijk meer.
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel raar, je weet dat je zelf ouder wordt maar schrikt als je ziet dat anderen in die jaren ook verouderd zijn![]()
Was vreemder geweest als ze er nog uit had gezien als 20
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lagere school crush heb ik nooit teruggevonden. Wel wat crushes van later waarvan ik had gewild dat ik ze niet had gezocht. In m'n hoofd waren het leuke jonge meiden gebleven
Jaja opa vertelt
) je bent bang dat je crushes nog knap en beschikbaar zijn?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Al is dat niet de reden dat ik niet durf te zoeken
Karma is a bitchquote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
Laatst nog een meisje gevonden waar ik op de middelbare verliefd op was maar eigenlijk was ze best een bitch. Ze is nu niet erg aantrekkelijk meer.
Ja nu wel heel benieuwd hoor!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaNou ik verbaas me wel over m'n jeugdcrush hoor. Drie kinderen maar ze blijft echt knap. 38 jaar oud nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |