Klopt, hij zat in zowat elke animatieserie of dub die in de jaren 80 en 90 op tv was. Meestal als "grunter" of geluidenmakerquote:
Dat is een serie, maar hij zit daar wel in.quote:
2/3quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:55 schreef Karstman het volgende:
Transformersdeze keer ik nog wel goed
Toy storyniet dat deel helaas
Lion King
Hij heeft dan ook 848 acting credits.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:10 schreef Sabata het volgende:
[..]
Klopt, hij zat in zowat elke animatieserie of dub die in de jaren 80 en 90 op tv was. Meestal als "grunter" of geluidenmaker
Ok dit waren gokjes op basis van de hints, maar met 848 credits is het makkelijk gokkenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is een serie, maar hij zit daar wel in.
[..]
3/3
[..]
Hij heeft dan ook 848 acting credits.
Oeps..aangepast, maar nu wel 3/3quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:34 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ok dit waren gokjes op basis van de hints, maar met 848 credits is het makkelijk gokken![]()
maar volgens mij tel ik nu 2 uit 3 en nog niet 3
Of ik gok even toy story 2
Yup met de stem zelf Don LaFontainequote:
Nee, het speelt zich in naoorlogs Duitsland af. Over een kunstenaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:07 schreef Salina het volgende:
O shit...misschien weet ik het. Maar uiteraard niet de titel. Iets met geld drukken en de tweede wereldoorlog?
Die Fälscher. Voor een bonuspuntquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:07 schreef Salina het volgende:
O shit...misschien weet ik het. Maar uiteraard niet de titel. Iets met geld drukken en de tweede wereldoorlog?
Ik gun je het bonuspunt jongen. Of je het krijgt, zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:35 schreef Abdoe het volgende:
Geen idee. Deze weet ik overigens wel:
[..]
Die Fälscher. Voor een bonuspunt
Yesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:08 schreef drakin het volgende:
Werk ohne Autor zeker? 1 van de films om op te stemmen dit jaar in het beste film van 2019 topic.
Ondanks een paar spelfouten en een woordje die mist reken ik dit goedquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ondanks een paar spelfouten en een woordje die mist reken ik dit goed
Tussenstand 2020:
Sabata 46
Sands 32
pipster 28
Asap 25
Abdoe 18
Burnett 16
Starflyer 13
FireFox1 11
Karstman 9
Salina 6
Jor_Dii 5
drakin 6
Sarabi 3
Max23 2
sjoemie1985 2
hornage 2
ok01 1
tombolafan 1
En laat tombolafan nou een keer haar punt wel houden
ehm, nee. Maar de monstertruck bestuurder had er idd zó tussen gepast. Zo ziet de vent met de RC car eruitquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:24 schreef Sabata het volgende:
[..]Scott Caan in de Monster truck en Casey Affleck met de RC truck. Grappige kleine scene uit deze blockbuster
Tussenstand 2020:
Sabata 46
Sands 32
pipster 28
Asap 25
Abdoe 19
Burnett 16
Starflyer 13
FireFox1 11
Karstman 9
Salina 6
Jor_Dii 5
drakin 6
Sarabi 3
Max23 2
sjoemie1985 2
hornage 2
ok01 1
tombolafan 1
Sorry Burnett.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:30 schreef Abdoe het volgende:
De film heet geen After Sunrise, dus dat is helaas niet goed. De rest allemaal wel, @:Salina steelt het puntje mee.
Wat was er mis met mijn Harry Potter vraag?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
Zal fijn zijn als Hollywood ook weer een keer aan bod komt
De vragen worden met de week obscuurder.![]()
Benedetto, Matteo, Antonio, Tomasso, Pippa, Brunoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:51 schreef Salina het volgende:
OK, komt ie. La Meglio Gioventł is een prachtfilm, waarin twee broers de hoofdrol spelen. De derde hoofdrol is voor een jonge dame die ze tegenkomen, en die de rest van hun leven blijft inkleuren.
Wat zijn de namen van deze personages (in de film dus, dus niet de namen van de acteurs)?
Mocht het te moeilijk zijn, dan strooi ik straks wel met wat random Italiaanse jongens- en meisjesnamen, dan mogen jullie gokken.
Eerst even kijken of het zo lukt zonder tips.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Benedetto, Matteo, Antonio, Tomasso, Pippa, Bruno
quote:
, Giannaquote:
Nicolas -> zie boven -> je was net te laat, en het is Nicola ipv Nicolas. Nicolas klinkt eerder Frans trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |