Bij feiten haakt hij altijd snel afquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm hier nog van gaat terugkomen eerlijk gezegd.
Sorry, het was niet mijn intentie je te kwetsen. En het gaat altijd om de intentie!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 uitroeptekens, misschien 3 had ik nog wel kunnen handelen.
Maar dit zijn er gewoon 5.
Beetje cru.
Als je zoon weer hetzelfde probleem krijgt dan krijgt hij ws een huidige gelijkwaardige pro als vervanging/compensatiequote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Apple klanten zijn toch vaak supporters ipv objectieve klant
Eens.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sorry, het was niet mijn intentie je te kwetsen. En het gaat altijd om de intentie!
Precies. Goed om te zien dat we al zo snel weer op 1 lijn zitten.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Als je alles moet verbieden wat mensen als racisme of kwetsend opvatten is het einde zoek!
Als
Gisteren.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:45 schreef Tarado het volgende:
wanneer begint de zwarte Piet discussie weer?
Nou ja dat viel te verwachten dat die paupers hier dat BLM zouden aangrijpen voor hun gezeik over Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn dat die discussie ondanks een pandemie gewoon doorgaat.
Dat was geen verrassing inderdaad. Ik had een beetje gehoopt dat we dit uit de provincie konden houden maar blijkbaar komen ze hier volgende week zaterdag ook al.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja dat viel te verwachten dat die paupers hier dat BLM zouden aangrijpen voor hun gezeik over Zwarte Piet.
Kost eerder stemmen denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff de peilingen tot een nog een groter hoogte brengen
Echt?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was geen verrassing inderdaad. Ik had een beetje gehoopt dat we dit uit de provincie konden houden maar blijkbaar komen ze hier volgende week zaterdag ook al.
Zag in Groningen dat alle blanken achteraan moesten staanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was geen verrassing inderdaad. Ik had een beetje gehoopt dat we dit uit de provincie konden houden maar blijkbaar komen ze hier volgende week zaterdag ook al.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Als we hier een neger zien bellen we de krant.
Dat maakt het een stuk makkelijker om te deugen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Als we hier een neger zien bellen we de krant.
Rosa spelen is ook een eerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag in Groningen dat alle blanken achteraan moesten staan
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat maakt het een stuk makkelijker om te deugen inderdaad.
DEUG JIJ?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:01 schreef GGMM het volgende:
Mensen die 'deugen' zeggen kan ik onmogelijk serieus nemen.
Doe toch niet zo raar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
DEUG JIJ?
@:Zipportal wil dit weten
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
DEUG JIJ?
Ik ben niet racistisch, ik haat gewoon alle rassen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je niet racistisch bent deug je blijkbaar.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet racistisch, ik haat gewoon alle rassen.
Ik vertrouw vooral Aziaten niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet racistisch, ik haat gewoon alle rassen.
Deug TR gezet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
DEUG JIJ?
Man man man man.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja niet in mijn gehucht hoor maar wel in Leeuwarden.
Gelachen om je opmerking in Paul's demonstratietopicquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:doublepain
Liep net wat door m'n huis. Zag dat ik nog ergens een beeldje van Skenderbeu (Skanderbeg) had staan. Wat vind jij daarvan?
Deze gast dus
[ afbeelding ]
Ja, niet weer je lampen aan laten staan van je auto.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
Boys
Straks even visje halen voor lunch
iemand suggesties?
Goudvisquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
Boys
iemand suggesties?
Pics graag.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
Boys
iemand suggesties?
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:29 schreef Caland het volgende:
Poll: Wat zal ik voor lunch halen????
• Haring en broodje paling
• 2 haringen op het vuistje
• Kibbeling
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Even een poll gemaakt.
We hebben een VBL noob te pakkenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:29 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat zal ik voor lunch halen????
Je hebt gestemd op: 2 haringen op het vuistje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |