Wat heb jij nou weer een zwarte piet UI?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Half Nederland roept met 30+ dat het geen weer is voor een blanke.. is dat ook al verkeerd?
Ik sta op zwart, net als een zwart vlak op facebook en zo. Is als voorbereiding op mijn Black awareness weken. Eind november begin december.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer een zwarte piet UI?
k ben zo nieuwsgierigquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik ben hem aan het leren he? Moet hem eerst goed kunnen spelen.
het is gewoon echt super domquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:36 schreef Karzai het volgende:
niet handig idd, mag je nooit zeggen als politie agent.
dat kloptquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:40 schreef Karzai het volgende:
Zwarte pieten discussie ben ik ook klaar mee, volgens mij maakt het die kinderen geen ruk uit hoe die eruit ziet als ze maar snoep en kadootjes krijgen
Ja, zou het voor de integratie niet beter werken als ze wel zwart zouden zijn? Dan raken mensen misschien meer gewend en zo, en is er minder discriminatie.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:40 schreef Karzai het volgende:
Zwarte pieten discussie ben ik ook klaar mee, volgens mij maakt het die kinderen geen ruk uit hoe die eruit ziet als ze maar snoep en kadootjes krijgen
Is cultuurquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat klopt
zijn die volwassen die zo tegenstribbelen
Moet jij je niet gewoon druk maken over de BOA's?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik sta op zwart, net als een zwart vlak op facebook en zo. Is als voorbereiding op mijn Black awareness weken. Eind november begin december.
lijkt me niet, gewoon alle kleuren dan is iedereen gelijkquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, zou het voor de integratie niet beter werken als ze wel zwart zouden zijn? Dan raken mensen misschien meer gewend en zo, en is er minder discriminatie.
En ze delen kadootjes uit, nog beter dan.
Totdat ze met een kapmes rond je keel loopt te zwaaien, dan is tegenstribbelen opeens nog maar de enige uitwegquote:
Eens.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
lijkt me niet, gewoon alle kleuren dan is iedereen gelijk
denk dat uitstraling zelfs dat een opwindende gedachte vindtquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat ze met een kapmes rond je keel loopt te zwaaien, dan is tegenstribbelen opeens nog maar de enige uitweg
Als het bloed uit zijn halsslagader gutst zal zijn plassertje ook niet meer overeind komen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat uitstraling zelfs dat een opwindende gedachte vindt
zo ver denkt hij toch niet na in dit soort momentenquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het bloed uit zijn halsslagader gutst zal zijn plassertje ook niet meer overeind komen.
Ja, maar momenteel is iedereen bang voor donkere mensen. Er wordt zelfs geknield voor ze en zo. En als blanke moet je je blijkbaar schamen dat je blank bent.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heeft ie een tiaatje gehad?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het bloed uit zijn halsslagader gutst zal zijn plassertje ook niet meer overeind komen.
Eerst demonstreren op de Dam nog. Voor het aftreden van Halsema.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet jij je niet gewoon druk maken over de BOA's?
Witte piet is spierwit en haat andere kleuren.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |