Die kwam gezellig kwekkenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zat zojuist een Vlaamse gaai op de schutting
Ik heb vooral veel laagovervliegende duiven.... en van die parkieten die veel herrie maken maar dat is ook wel gezellig !quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Door oa de hoge bomen overal en de tuin van de buren is het hier echt een vogelparadijs. Het is een komen en gaan van meesjes, merels en mussen en soms een puttertje. Er woont ook een kauw hier op de schutting en pergola, Symph denkt dat hij door de groep uit de hoge bomen hierachter verstoten is ofzo.
Helemaal niksquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helemaal niks![]()
Gister wel ergens een update van gehad maar dat was volgens mij alleen van mijn OS.
Denk dat iTunes de cowbells zat was...
Afschieten dat beest, die horen hier niet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe kan dat beest dat nou wetenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Afschieten dat beest, die horen hier niet.
Invasieve exoot die kuikentjes opeet. Niet lief.quote:
we gaan niet alles doodmaken dat niet lief isquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Invasieve exoot die kuikentjes opeet. Niet lief.
Terugsturen naar België!quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Rafeiro het volgende:
Afschieten dat beest, die horen hier niet.
Dat zeg je uit eigen belang zeker..quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:22 schreef just me het volgende:
we gaan niet alles doodmaken dat niet lief is
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft jouw zoon al officieel uitslag gehad? Is de vlag al uit?quote:Op donderdag 4 juni 2020 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
livelink wat vervelend dat het nog steeds niet echt beter gaat met je zoon.
Niet invasief, geen exoot en bijzonder nuttig.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Invasieve exoot die kuikentjes opeet. Niet lief.
Eentje die op een laag bierschuim drijft, denk ik!quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Vakantiehuisjes in Noorwegen spoelen weg...
Welke zou van Fogel zijn?
Je moet dan ook nog steeds afstand houden tijdens het boodschappen doen...quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Een straat verderop hangt al zeker twee weken de vlag uit met een tas eraan
Ja vanmorgen om 09:30 uur. En de vlag is uit!quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft jouw zoon al officieel uitslag gehad? Is de vlag al uit?
dus geen intratuin meer voor jouquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, het huis wordt steeds groener, net even naar het tuincentrum geweest. Ik had nog een bon van Intratuin, dus dan daar maar heen, maar ik heb echt een hekel aan die winkel. Met zo’n karretje dat nauwelijks rijdt moet je die hele klotewinkel door, bejaarden, displays en vakkenvullers ontwijken, bochtje links, bochtje rechts, om uiteindelijk, na de scentchipsbij de kamerplanten aan te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |