dit keer niet in slaap gevallen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 02:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik lig ook al 5 uur in bedDe Jitsi'ers hebben het met eigen ogen kunnen zien
als ik bed lig moet ik meestal ook nog heel even wat lezen of op youtube kijken voor ik echt pas in slaap kan vallenquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah maar meestal ga ik tussen nu en 3 uur ergens pas naar bed, en dan echt slapen rond een uur of 4.
Nee, ik leer van mijn fouten!quote:
Dat doe ik ook vaak. En val dan in slaap met de laptop in mijn armenquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als ik bed lig moet ik meestal ook nog heel even wat lezen of op youtube kijken voor ik echt pas in slaap kan vallen
Nee, maar wel mijn enerverende monologen!quote:Op donderdag 4 juni 2020 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb ik dat iig dit keer niet gemist
Ja precies, ik kijk meestal wat netflix of zoquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als ik bed lig moet ik meestal ook nog heel even wat lezen of op youtube kijken voor ik echt pas in slaap kan vallen
dat heb ik ook wel eens ja, of heel vaaak dat ik moe begin te worden en heb even naast me neer leg en dan met no gwat geluid op de achtergrond wegdoezelquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak. En val dan in slaap met de laptop in mijn armen
damn, had wel een uitgelezen kans kunnen zijn om vroeg te slapen vandaagquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, maar wel mijn enerverende monologen!
Ja, echt, ditquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel eens ja, of heel vaaak dat ik moe begin te worden en heb even naast me neer leg en dan met no gwat geluid op de achtergrond wegdoezel
en dan een paar uur later wakker wordt dat ding snel dichtklap en weer verder slaap
Dat hangt nooit af van ons!quote:Op donderdag 4 juni 2020 02:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
damn, had wel een uitgelezen kans kunnen zijn om vroeg te slapen vandaag
Verstandigquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:06 schreef skysherrif het volgende:
volgende week woensdag heerlijk vroeg slapen dus
Ja ik ook. Luisterend naar iemands mooie monologenquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Ik niet, want ik ga Jitsi'en
@Hamlapjes heeft inderdaad een hele rustgevende stemquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ook. Luisterend naar iemands mooie monologen
@Hamlapjes is daar echt kampioen inquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ook. Luisterend naar iemands mooie monologen
Ik heb dezelfde opmerking gemaakt, maar dat van mij was geen grapquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Hamlapjes heeft inderdaad een hele rustgevende stem
Ik gok dat Jobi deze grap ook gaat maken.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Hamlapjes heeft inderdaad een hele rustgevende stem
Ik gok dat Jobi deze grap ook gaat maken.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Hamlapjes is daar echt kampioen inAl hadden we vandaag voor de verandering eens een keer een afsluitend dialoog!
Goed genoegquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde opmerking gemaakt, maar dat van mij was geen grap
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 4 juni 2020 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Hamlapjes is daar echt kampioen inAl hadden we vandaag voor de verandering eens een keer een afsluitend dialoog!
Ohquote:Op donderdag 4 juni 2020 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd.
Hamlapjes is wel 1 van de user die ik het langste hier 'ken'
Ken is wel eenh eel groot woord overigens.
Niet heel juicyquote:
Hebben ze allemaal eenmansfracties opgezet?quote:Op donderdag 4 juni 2020 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet heel juicy
Maar hij poste ook wel eens in de pol sc dat ik me kon herinneren. Voor daar de massale exodus plaatsvond.
\quote:Op donderdag 4 juni 2020 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal eenmansfracties opgezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |