quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Ik, ook wel twee keerquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:00 schreef Szura het volgende:
We hebben een gigantisch probleem!!!
Hoe gevaarlijk is het?
- Weet ik niet, gaan we zien
Ab![]()
![]()
AbGodquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:00 schreef Szura het volgende:
Hoe gevaarlijk is het?
Ab![]()
![]()
Knetterblijquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:01 schreef matthijst het volgende:
Ab is blij, kan weer een paar weekjes langer aanschuiven.
Knallende kurkenquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:01 schreef matthijst het volgende:
Ab is blij, kan weer een paar weekjes langer aanschuiven.
Die lui zijn compleet wereldvreemdquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:01 schreef Monolith het volgende:
Ik heb even gemist dat we in Nederland 9000 doden per jaar door racisme hebben.
Die zitten samen in de gemeenteraadquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
Die debiel gaat dat blonde wijf na de uitzending aanvallen denk ik
Ditquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:00 schreef Szura het volgende:
Hoe gevaarlijk is het?
Ab![]()
![]()
dat is cabaretier guido weijersquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:02 schreef fespo het volgende:
zit daar nou een schele man op de achtergrond?
Met de blote knuistjesquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
Getuige de overvolle IC van eerder eigenlijk niet...quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ditsymboliseert de hele coronacrisis.
Oké dat zou kunnen ik dacht dat hij namens Nida in de gemeenteraad zatquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij was eruit zei hij volgens mij toch?
Ach ze hebben allebei debiel20quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:05 schreef tompsv18 het volgende:
AbGod. ‘Zou kunnen’, ‘mogelijk’, ‘weet ik niet’
Zo kan ik het ook
Dat heet wetenschap. Zo iemand als de Hond die alles zeker weet is dat niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:05 schreef tompsv18 het volgende:
AbGod. ‘Zou kunnen’, ‘mogelijk’, ‘weet ik niet’
Zo kan ik het ook
De Hont is een kwakzalver.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat heet wetenschap. Zo iemand als de Hond die alles zeker weet is dat niet.
Shithole countryquote:
Per glas eerder.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:08 schreef tompsv18 het volgende:
Betalen ze Ab per woord? Praat eens wat rustiger joh
Precies je kan wel wat verzinnen maar daar heb je als kijker een stuk minder aanquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat heet wetenschap. Zo iemand als de Hond die alles zeker weet is dat niet.
Op alle gebieden: peilen, iPad-onderwijs, moordzaken etc etcquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Topic in NWS gaat vannacht weer op slot. (lol)
Klopt, dit zou gewoon de laatste ruiming gevolgd door sluiting moeten zijnquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:10 schreef Szura het volgende:
Nertsenfokken is echt een walgelijke industrie
Maak er een gifje vanquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:12 schreef Keukendrol het volgende:
Ab had beter Ad kunnen heten, wat een slok.
MakoGodin.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:10 schreef Coco. het volgende:
Alweer die nertsen!
Wanneer gaat het eens over otters?
Mijn ouders zouden over een paar weken naar shithole country VS gaan mag hopen dat dat niet door gaatquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:11 schreef Gehrman het volgende:
Hopelijk zit er nog een tripje in richting Pattaya.
Dan kun je beter naar Thailand gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden over een paar weken naar shithole country VS gaan mag hopen dat dat niet door gaat
Ja, Papadag begint op NPO3quote:
Dan gooien ze die steden maar in lockdownquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Over 2 weken dikke uitbraken in Amsterdam en Rotterdam en dan moet het hele land weer in het hok blijven.
Net als na Pasen en Hemelvaart zekerquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Over 2 weken dikke uitbraken in Amsterdam en Rotterdam en dan moet het hele land weer in het hok blijven.
Ja zou ze zelf eerder rwanda aanraden of zoquote:
Ze kwamen uit het hele land.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan gooien ze die steden maar in lockdown
Zijn wel vooral amsterdamse lui volgens mij die kozp debielenquote:
Gewoon teruglopenquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:19 schreef svann het volgende:
Zelf dokken als je nu onhandig op vakantie gaat en niet zomaar terug komt.
Vijf minuten van Hoogwerf uit kunnen houden met ondertiteling.quote:
Haha volgens mij ik ook. Had niet zulke hoge verwachtingen van die show eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:26 schreef Ronald het volgende:
Ik zou vandaag naar Hans Teeuwen gaan zie ik nu, was de datum al compleet vergeten
Nee maar ik heb hem nog nooit in het echt gezien en het is altijd nog leuker dan een Guido Weijers ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:29 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Haha volgens mij ik ook. Had niet zulke hoge verwachtingen van die show eigenlijk.
Peter R zit straks zelf bij Beau.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rechtbankverslaggever Saskia Belleman en strafrechtadvocaat Peter Plasman praten over de verdediging van kroongetuige in het Marengoproces, Nabil B. Vandaag maakten advocaat Peter Schouten en Peter R. de Vries bekend dat zij de vermoorde advocaat Derk Wiersum op willen volgen.
![]()
Peter r
Waaroverquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:01 schreef superniger het volgende:
FITTIE TUSSEN PETER R DE VRIES EN BAUDET NU BIJ BEAU.
Leuk, maar niet hier.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:01 schreef superniger het volgende:
FITTIE TUSSEN PETER R DE VRIES EN BAUDET NU BIJ BEAU.
Hij is vast Halsema aan het affikken. Verder niets boeiend. Predictable Thierryquote:
eventjes, maar ook andere dingen hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is vast Halsema aan het affikken. Verder niets boeiend. Predictable Thierry
Monkyyy zet 3rr0r in de hoek.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Hij is vast Halsema aan het affikken. Verder niets boeiend. Predictable Thierry
En de enige reden waarom ze nog bestaan. Anders waren ze failliet en was er geen kutkrant meer.quote:
ik kijk geen beauquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij vond zijn antwoord sterk over Van Haga?
dat bespreek ik niet voor de schermenquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Moet je ook niet in het topic buurten.
Zelf "bewaterd" zeker.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Mijn gazon is (begin juno) inmiddels viesgeel
Ik heb dinsdag gesproeid.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Mijn gazon is (begin juno) inmiddels viesgeel
Poahquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:32 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Samen met welmoed in een zwembad
quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik sproei uit principe (en luiheid) niet.
quote:Op woensdag 6 december 2017 22:50 schreef Heubach het volgende:
Ik kijk uit principe geen interracial
quote:
twitter:seadanourhussen twitterde op donderdag 04-06-2020 om 22:34:51Kunnen wij verlost worden van @op1npo? Hele week heeft deze flutredactie niet 1 zwart persoon als gast gehad. En net vroeg Sander Something aan de minister van infrastructuur 'waarom het zo droog is'. Zij keek ook van 'ben ik Piet Paulusma?' Ik ga echt laten uitzoeken welk deel reageer retweet
Ik vind het wel een terechte klacht eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:43 schreef RipCity het volgende:
twitter:seadanourhussen twitterde op donderdag 04-06-2020 om 22:34:51Kunnen wij verlost worden van @:op1npo? Hele week heeft deze flutredactie niet 1 zwart persoon als gast gehad. En net vroeg Sander Something aan de minister van infrastructuur 'waarom het zo droog is'. Zij keek ook van 'ben ik Piet Paulusma?' Ik ga echt laten uitzoeken welk deel reageer retweet
![]()
Zij heeft niet gekeken, mening in de prullenbak gegooid.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:43 schreef RipCity het volgende:
twitter:seadanourhussen twitterde op donderdag 04-06-2020 om 22:34:51Kunnen wij verlost worden van @:op1npo? Hele week heeft deze flutredactie niet 1 zwart persoon als gast gehad. En net vroeg Sander Something aan de minister van infrastructuur 'waarom het zo droog is'. Zij keek ook van 'ben ik Piet Paulusma?' Ik ga echt laten uitzoeken welk deel reageer retweet
![]()
Ik vind het sowieso vreemd dat er weinig mensen zijn uitgenodigd over een extreem zorgwekkende situatie in de VS.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel een terechte klacht eigenlijk.
Wat is daar aan de hand dan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vreemd dat er weinig mensen zijn uitgenodigd over een extreem zorgwekkende situatie in de VS.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vreemd dat er weinig mensen zijn uitgenodigd over een extreem zorgwekkende situatie in de VS.
Maandag nog Gerda Havertong, Gerald Roethof en Remy Bojansky te gast. Veel zwarter wordt het niet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zij heeft niet gekeken, mening in de prullenbak gegooid.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:46 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maandag nog Gerda Havertong, Gerald Roethof en Remy Bojansky te gast. Veel zwarter wordt het niet.
En dinsdag Gioquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:46 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maandag nog Gerda Havertong, Gerald Roethof en Remy Bojansky te gast. Veel zwarter wordt het niet.
... Van mijn belasting daar en naar andere incompetente, veel te witte redacties gaat en ik hou het in.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:43 schreef RipCity het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:46 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:46 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zolang hij bezig is met misdaad kan ik hem wel aanhorenquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kwam net best goed over bij Beau vond ik. Is een arrogante lul maar wel een vakman.
@Zipportal en ik kijken geen Beau.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kwam net best goed over bij Beau vond ik. Is een arrogante lul maar wel een vakman.
3 uur durende discussies over DNA databankenquote:
Toen hij internet pesters ging opzoeken was hij wel ver afgegleden vond ikquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Peter R heeft vooral mickey mouse zaakjes gedaan.
Hij is nooit achter de georganiseerde misdaad aan gegaan.
Heel raar dat hij nu opeens in het Taghi proces een rol wil spelen met grote risico's.
quote:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 04-06-2020 om 19:07:15Fuck jezelf. Het verhaal is van mij. Laat mijn collega met rust. En voor jouw informatie: Peter Schouten kan zich helemaal vinden in zowel kop als verhaal. https://t.co/Kz6Dmgygh6 reageer retweet
Nou nou nouquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 04-06-2020 om 19:07:15Fuck jezelf. Het verhaal is van mij. Laat mijn collega met rust. En voor jouw informatie: Peter Schouten kan zich helemaal vinden in zowel kop als verhaal. https://t.co/Kz6Dmgygh6 reageer retweet
Als Moeke spreekt, voel ik me klein en nederig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Val je hier Welmoed aan?quote:
#unfollow bij dezen.quote:
Dit is nieuws! Stijns eerste liefde?quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je bent verliefd op haar en daardoor niet objectief.
Geen idee waar Rikkert naar heen wil.quote:
de t is eenmaal de t, prachtige tekst.quote:
Je vindt haar een goede gespreksleider?quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee waar Rikkert naar heen wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |