abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:27:29 #126
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193460404
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:24 schreef probeer het volgende:

Heb je die links van gisteren nog gelezen? Wat vond je er van?
Heb ik geloof ik al verteld, ik was niet zo onder de indruk.

Ik maakte meen ik nog een opmerking dat Marokkanen in patserbakken hier in Nederland procentueel gezien ook vaker aan de kant gezet worden. Daarnaast wordt in absolute aantallen de blanke medemens in de VS nog vaker aan de kant gezet.
pi_193460413
Second degree murder.

Ik voorspel vrijspraak.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:28:06 #128
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193460430
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:23 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat het mijn inziens legitimeert om hiertegen te protesteren. Al vind ik zelf dat het protest zich niet enkel moet richten op racisme bij de politie (wat inderdaad ongetwijfeld vaker voorkomt), maar op onrechtmatig politiegeweld in het algemeen. Met name in de VS zie je dat de politie onevenredig veel macht heeft en dat er teveel incapabele types rondlopen.
Waar baseer je dat op? Dat is hetzelfde als een paar missers van Federer achter elkaar monteren en zeggen hoe slecht hij is.
Je ziet alleen maar iets op youtube wanneer het verkeerd gaat.

Het hakken op de politie in de VS is compleet lachwekkend en ongefundeerd.
pi_193460437
Gemiddeld drie doden per dag door politieoptreden. Worden haast nooit aangeklaagd, en minder dan één per jaar veroordeeld. Het volstaat dat een agent zegt dat hij zich bedreigd voelde.

Elk jaar doden bij "no knock warrants" op verkeerde adressen. Elk jaar worden mensen gedood nadat ze zelf de politie belden (wegens een inbreker etc).

Ruim 2.1 miljoen Amerikanen in de gevangenis (in Duitsland, met één vierde van de bevolking: 64000).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_193460441
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:25 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat een onzin. Criminelen worden gestraft wanneer ze veroordeelt worden. De politie is geen rechter en dient dan ook niet op die manier op te treden.
Jij hebt het over geweldsmonopolie.
pi_193460444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:23 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat het mijn inziens legitimeert om hiertegen te protesteren. Al vind ik zelf dat het protest zich niet enkel moet richten op racisme bij de politie (wat inderdaad ongetwijfeld vaker voorkomt), maar op onrechtmatig politiegeweld in het algemeen. Met name in de VS zie je dat de politie onevenredig veel macht heeft en dat er teveel incapabele types rondlopen.
Omdat je geen idee hebt vind je het legitiem om te protesteren? Raar.

Bovendien vind ik het nog tot daaraantoe om te protesteren. Wat we de afgelopen week hebben gezien zijn echter geen protesten, maar ordinaire plunderingen, mishandelingen, moorden, etc. Nota bene gesteund door linkse media, bekendheden die borg betalen voor arrestanten, etc.
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:29:39 #133
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_193460445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:40 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Waarom is dat belangrijk dan?
Als 12% van de populatie zwart is, maar 33% van de gevangenispopulatie is zwart. Dan komt dat enorme verschil ofwel door racisme, of er zijn schijnbaar meer zwarte criminelen die langer dan een jaar celstraf hebben gekregen.
Groter percentage crimineel --> grotere kans op contact met politie.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_193460459
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:29 schreef crystal_meth het volgende:
Gemiddeld drie doden per dag door politieoptreden. Worden haast nooit aangeklaagd, en minder dan één per jaar veroordeeld. Het volstaat dat een agent zegt dat hij zich bedreigd voelde.
En wat zegt dat volgens jou?
pi_193460476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

En wat zegt dat volgens jou?
3 doden per dag. Hoeveel in het verkeer ?
pi_193460478
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:29 schreef matthijst het volgende:

[..]

Als 12% van de populatie zwart is, maar 33% van de gevangenispopulatie is zwart. Dan komt dat enorme verschil ofwel door racisme, of er zijn schijnbaar meer zwarte criminelen die langer dan een jaar celstraf hebben gekregen.
Groter percentage crimineel --> grotere kans op contact met politie.
Voor hetzelfde misdrijf krijgen zwarten veel vaker een effectieve straf dan blanken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_193460480
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:23 schreef probeer het volgende:

[..]

Moet je nou _alweer_ van bronnen voorzien worden omdat je _nog steeds_ niet wil geloven dat racisme binnen de Amerikaanse politie een vrij groot ding is, en er aanzienlijk wat afro-amerikanen opgepakt zijn en worden zonder valide reden.

Hoe vaak gaan we dat riedeltje in deze reeks nog herhalen?
Oh, en:

quote:
Kun je niet inhoudelijk discussiëren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.
pi_193460499
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:31 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Voor hetzelfde misdrijf krijgen zwarten veel vaker een effectieve straf dan blanken.
In Hollywood ja.
pi_193460553
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

En wat zegt dat volgens jou?
Dat ze middeleeuwse wetgeving hebben. In Europa zouden de helft of meer van die gevallen tot een veroordeling leiden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_193460563
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:32 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

In Hollywood ja.
Neuh. Daar is gewoon onderzoek naar gedaan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_193460581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat ze middeleeuwse wetgeving hebben. In Europa zouden de helft of meer van die gevallen tot een veroordeling leiden.
Want jij kent de achtergrond van de helft of meer van al die gevallen?
pi_193460613
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:28 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Dat is hetzelfde als een paar missers van Federer achter elkaar monteren en zeggen hoe slecht hij is.
Je ziet alleen maar iets op youtube wanneer het verkeerd gaat.

Het hakken op de politie in de VS is compleet lachwekkend en ongefundeerd.
Als ik die incidenten zie moet het niveau van het toelatingsexamen wel bedroevend laag zijn. Maar het grootste deel zal inderdaad wel gewoon prima functioneren. Zou alleen mooi zijn als ze ook nog eens wat aandacht besteedden aan het deel wat dat niet doet i.p.v. het weg te moffelen.
pi_193460657
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Omdat je geen idee hebt vind je het legitiem om te protesteren? Raar.

Bovendien vind ik het nog tot daaraantoe om te protesteren. Wat we de afgelopen week hebben gezien zijn echter geen protesten, maar ordinaire plunderingen, mishandelingen, moorden, etc. Nota bene gesteund door linkse media, bekendheden die borg betalen voor arrestanten, etc.
Wanbeleid bij de politie met daaruitvolgend doden is inderdaad iets om tegen te protesteren, ook al weet je niet precies om hoeveel agenten het gaat die niet naar behoren functioneren.

Verder wel eens wat betreft het onderscheid tussen rellen en protesteren.
pi_193460701
Protesten in London:

Protesten _O_
pi_193460729
Hoogtijd dat 'we' BlackLivesMatter ook als terroristen gaan zien en behandelen.
pi_193460766
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoogtijd dat 'we' BlackLivesMatter ook als terroristen gaan zien en behandelen.
Tijd voor 't leger.
pi_193460783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Want jij kent de achtergrond van de helft of meer van al die gevallen?
Ik ken het verschil in wetgeving.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_193460790
quote:
Prince Harry WILL PAY.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')