quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ja duurde langquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:09 schreef itchycoo het volgende:
Thanks voor het openen van een nieuw deel, ik had pas net door dat ik de laatste post had
Ben je nog steeds een boy als je 47 bent? Geen idee hoe dat verder werkt in dat wereldjequote:Op woensdag 3 juni 2020 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Hij zoekt een leuke boy van 20 jaar jonger.
Jij wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ben je nog steeds een boy als je 47 bent? Geen idee hoe dat verder werkt in dat wereldje
Ik zocht maar even snel een woord voor iemand jongersquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ben je nog steeds een boy als je 47 bent? Geen idee hoe dat verder werkt in dat wereldje
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik lesbisch was dan werd ik spontaan hetero van deze rooie met bril en zebraprint. Dit belichaamt echt alles wat onaantrekkelijk is aan een simpele Nederlandse uitgebluste vrouw.
Sorry meisje.
Nou nouquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik lesbisch was dan werd ik spontaan hetero van deze rooie met bril en zebraprint. Dit belichaamt echt alles wat onaantrekkelijk is aan een simpele Nederlandse uitgebluste vrouw.
Sorry meisje.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry meisje.
Ja sorry. Echt. Over vijf jaar is ze kort pittig rood.quote:
en dan heeft ze nog niet eens geworpenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry meisje.
Precies. Dan is het het prototype onaantrekkelijke vrouw die tien jaar ouder lijkt dan ze is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:18 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
en dan heeft ze nog niet eens geworpen
Tut tut., misschien lezen ze meequote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry meisje.
Dat lukte niet zo, daarom kwam er geen vervolg.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:19 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ronny is even over die bigtiddygoth gegaan
Ditquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry meisje.
Ze is mondig genoeg om het te incasseren.quote:
Jup groot verschil met bijv zuid Europese vrouwen.. Als het goed is heeft Josje wel al een Xenos bhoeda en een home bordje in huis,en spaart ze lavenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. Dan is het het prototype onaantrekkelijke vrouw die tien jaar ouder lijkt dan ze is.
Ik schakelde te laat in maar van wat ik zag vond ik het wel een hele leuke positieve combi.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:21 schreef Vatta het volgende:
Die met die Braziliaan date heeft wel iets van Drew Barrymore. Mindere variant.
Ik vind de gemiddelde moeke van 35 in Italië ook niet opwindend maar deze liep als twintiger ook met bril en pittig printje.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:22 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Jup groot verschil met bijv zuid Europese vrouwen.. Als het goed is heeft Josje wel al een Xenos bhoeda en een home bordje in huis,en spaart ze laven
Ja ze valt op Brazilianen en haar wens is in vervulling gegaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schakelde te laat in maar van wat ik zag vond ik het wel een hele leuke positieve combi.
Ik heb gemist of er nog een tweede date is geweest?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:25 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja ze valt op Brazilianen en haar wens is in vervulling gegaan.
Nee, ze wilde die beta cuck niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb gemist of er nog een tweede date is geweest?
Ik vond ze qua karakter gewoon lief en leuk.
quote:
Weet het niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb gemist of er nog een tweede date is geweest?
Ik vond ze qua karakter gewoon lief en leuk.
Moest lachen.quote:
Vooral Pisces spant de kroon vaak.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Eens kijken wat voor intens vals commentaar jullie weer hebben vandaag.
Uiteraardquote:
quote:
Lekker intens onderstreeptquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Eens kijken wat voor intens vals commentaar jullie weer hebben vandaag.
Que?quote:
achteraan aansluitenquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Dansen? Ik dans de polonaise als gern ander!
Gister heette hij Hansquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Is deze man eerder geweest of zit hij in elk voorstukje
Andersom zou gekker zijnquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had boven geen haar meer dus heb ik het maar onder laten groeien
Ah vandaarquote:
Misschien trimt ie beneden ook niks.quote:
Godsammequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:41 schreef PiraatPiet het volgende:
Dat oog is wel eng gemaakt, heb wel eens betere nep ogen gezien.
als piraat geloof ik dat wel, meestal zit er toch een lapje voorquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:41 schreef PiraatPiet het volgende:
Dat oog is wel eng gemaakt, heb wel eens betere nep ogen gezien.
Kaasschaaf principequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:43 schreef Craptacular het volgende:
Met zo'n paardengebit kan je toch moeilijk pijpen
We hadden hier altijd zo'n supervage alcoholist / junk die in de kroeg zijn neppe oog in je biertje tyfte, zodat je het dan niet meer opdronk van verbazing en hij het zelf dan maar opdronk. Voordat ie zn oog weer in zijn oogkas proptequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Ik ken een mop over een man met een glazen oog aan de bar.
Dat laatste snap ik wel met zulke grappen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
We hadden hier altijd zo'n supervage alcoholist / junk die in de kroeg zijn neppe oog in je biertje tyfte, zodat je het dan niet meer opdronk van verbazing en hij het zelf dan maar opdronk. Voordat ie zn oog weer in zijn oogkas [quote]Op donderdag 4 juni 2020 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
We hadden hier altijd zo'n supervage alcoholist / junk die in de kroeg zijn neppe oog in je biertje tyfte, zodat je het dan niet meer opdronk van verbazing en hij het zelf dan maar opdronk. Voordat ie zn oog weer in zijn oogkas propte
Henkie Eenoog, was de zeer originele naam voor die knakkeranderhalf jaar geleden overleden though.
Sims bouwmuziekjequote:
Bij homos is het de pikquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee mannen passen wel leuk. Maar ja. De klik hè.
Hoezo, ze roeren en genieten zich suf, maar meer willen ze gewoon nietquote:
Dat zou wel een interessante plottwist zijnquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Haar man zit nu aan dat andere tafeltje. Wel apart, zo laat.
of 29 jaar geen sexquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:48 schreef Craptacular het volgende:
Ze zal wel een harige anus hebben als ie het pas na 30 jaar wist
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Alleen old fashion wanneer het haar uitkomt
Komt ie weer: doet Chantal Janzen nooit, niemand die klaagt.quote:
Misschien is het echte liefde dan vergeven we het.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Qua betalen is ze heel ouderwets. Wat heb ik hier geen woorden voor.
Wie?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt ie weer: doet Chantal Janzen nooit, niemand die klaagt.
Ook dat. Of gewoon niet zichtbaarquote:
Hij is vast popujopi op de hockey club of in zuid.quote:
Zo iemand die zegt dat ze drie weken geleden jarig wasquote:
En op insta: It's my Birthday month!! op de eerste als ze de 28ste jarig is.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zo iemand die zegt dat ze drie weken geleden jarig was
Door een lulquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Iemand heef vorig jaar mijn oog uitgezogen, de lul.
Fitness is het nieuwe reizen hier?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:55 schreef fespo het volgende:
wat doe je in je vrije tijd?
fitness(goh en de afwas ook zeker?)
Ja zo kan ie wel weer.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:57 schreef kapitein_Schettino het volgende:
zouden er uit dat glazen oog nou ook tranen komen ?
Ze is te lief om nee te zeggen als die jongens pushen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:58 schreef itchycoo het volgende:
Zou ze ook een photoshoot hebben gedaan op het strand? Met belichting van de voorkant terwijl de zon erachter in zee ondergaat
Joyce niet?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:58 schreef DKUp het volgende:
TU-student lijkt mee te doen om om mee te doen.
Dat oogverhaal.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:57 schreef phoenyx het volgende:
Wat zei hij dat die ander zei dat hij dat nog nooit gehoord had? Miste dat net
Ze heeft wel een spuitbekkie. Thats itquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind haar eng. Acteert een rol
Ja wel noice.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:59 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ze heeft wel een spuitbekkie. Thats it
Een badboyquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:00 schreef Craptacular het volgende:
Joyce heeft liever iemand met een tintje
Tot zover niets, in elk geval.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Die werkloze man is te kritisch en heeft zelf amper wat te bieden...
Uiteraardquote:
Denk het ook.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:00 schreef Craptacular het volgende:
Joyce heeft liever iemand met een tintje
Welk oog?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:00 schreef fespo het volgende:
kan die ook nog over iets anders hebben dan dat oog?
Altijd weer die verdomde centen bij de vrouwtjes.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Die werkloze man is te kritisch en heeft zelf amper wat te bieden...
Nou als ze met deze gast gaat kan dat nog wel eens werkelijkheid wordenquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:01 schreef Craptacular het volgende:
Melissa is het type dat op een fok meet het lekkerste wijf zou zijn
Daar past dan wel het accent van deze gast bij. Niet te harden allebei.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Verdomme weer zo een tricot stofje als je net iets steviger bent. Hoe dan.
En dan zo'n schraal T-shirt zichtbaar eronder. Doen ook alleen Hollanders en Amerikanen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die print van die blouse, de hele avond hebben we dit soort patronen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |