quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ja duurde langquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:09 schreef itchycoo het volgende:
Thanks voor het openen van een nieuw deel, ik had pas net door dat ik de laatste post had
Ben je nog steeds een boy als je 47 bent? Geen idee hoe dat verder werkt in dat wereldjequote:Op woensdag 3 juni 2020 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Hij zoekt een leuke boy van 20 jaar jonger.
Jij wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ben je nog steeds een boy als je 47 bent? Geen idee hoe dat verder werkt in dat wereldje
Ik zocht maar even snel een woord voor iemand jongersquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ben je nog steeds een boy als je 47 bent? Geen idee hoe dat verder werkt in dat wereldje
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik lesbisch was dan werd ik spontaan hetero van deze rooie met bril en zebraprint. Dit belichaamt echt alles wat onaantrekkelijk is aan een simpele Nederlandse uitgebluste vrouw.
Sorry meisje.
Nou nouquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik lesbisch was dan werd ik spontaan hetero van deze rooie met bril en zebraprint. Dit belichaamt echt alles wat onaantrekkelijk is aan een simpele Nederlandse uitgebluste vrouw.
Sorry meisje.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry meisje.
Ja sorry. Echt. Over vijf jaar is ze kort pittig rood.quote:
en dan heeft ze nog niet eens geworpenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry meisje.
Precies. Dan is het het prototype onaantrekkelijke vrouw die tien jaar ouder lijkt dan ze is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:18 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
en dan heeft ze nog niet eens geworpen
Tut tut., misschien lezen ze meequote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry meisje.
Dat lukte niet zo, daarom kwam er geen vervolg.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:19 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ronny is even over die bigtiddygoth gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |