quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ja duurde langquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:09 schreef itchycoo het volgende:
Thanks voor het openen van een nieuw deel, ik had pas net door dat ik de laatste post had
Ben je nog steeds een boy als je 47 bent? Geen idee hoe dat verder werkt in dat wereldjequote:Op woensdag 3 juni 2020 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Hij zoekt een leuke boy van 20 jaar jonger.
Jij wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ben je nog steeds een boy als je 47 bent? Geen idee hoe dat verder werkt in dat wereldje
Ik zocht maar even snel een woord voor iemand jongersquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ben je nog steeds een boy als je 47 bent? Geen idee hoe dat verder werkt in dat wereldje
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik lesbisch was dan werd ik spontaan hetero van deze rooie met bril en zebraprint. Dit belichaamt echt alles wat onaantrekkelijk is aan een simpele Nederlandse uitgebluste vrouw.
Sorry meisje.
Nou nouquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik lesbisch was dan werd ik spontaan hetero van deze rooie met bril en zebraprint. Dit belichaamt echt alles wat onaantrekkelijk is aan een simpele Nederlandse uitgebluste vrouw.
Sorry meisje.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry meisje.
Ja sorry. Echt. Over vijf jaar is ze kort pittig rood.quote:
en dan heeft ze nog niet eens geworpenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry meisje.
Precies. Dan is het het prototype onaantrekkelijke vrouw die tien jaar ouder lijkt dan ze is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:18 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
en dan heeft ze nog niet eens geworpen
Tut tut., misschien lezen ze meequote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry meisje.
Dat lukte niet zo, daarom kwam er geen vervolg.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:19 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ronny is even over die bigtiddygoth gegaan
Ditquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry meisje.
Ze is mondig genoeg om het te incasseren.quote:
Jup groot verschil met bijv zuid Europese vrouwen.. Als het goed is heeft Josje wel al een Xenos bhoeda en een home bordje in huis,en spaart ze lavenquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. Dan is het het prototype onaantrekkelijke vrouw die tien jaar ouder lijkt dan ze is.
Ik schakelde te laat in maar van wat ik zag vond ik het wel een hele leuke positieve combi.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:21 schreef Vatta het volgende:
Die met die Braziliaan date heeft wel iets van Drew Barrymore. Mindere variant.
Ik vind de gemiddelde moeke van 35 in Italië ook niet opwindend maar deze liep als twintiger ook met bril en pittig printje.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:22 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Jup groot verschil met bijv zuid Europese vrouwen.. Als het goed is heeft Josje wel al een Xenos bhoeda en een home bordje in huis,en spaart ze laven
Ja ze valt op Brazilianen en haar wens is in vervulling gegaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schakelde te laat in maar van wat ik zag vond ik het wel een hele leuke positieve combi.
Ik heb gemist of er nog een tweede date is geweest?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:25 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja ze valt op Brazilianen en haar wens is in vervulling gegaan.
Nee, ze wilde die beta cuck niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb gemist of er nog een tweede date is geweest?
Ik vond ze qua karakter gewoon lief en leuk.
quote:
Weet het niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb gemist of er nog een tweede date is geweest?
Ik vond ze qua karakter gewoon lief en leuk.
Moest lachen.quote:
Vooral Pisces spant de kroon vaak.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Eens kijken wat voor intens vals commentaar jullie weer hebben vandaag.
Uiteraardquote:
quote:
Lekker intens onderstreeptquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Eens kijken wat voor intens vals commentaar jullie weer hebben vandaag.
Que?quote:
achteraan aansluitenquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Dansen? Ik dans de polonaise als gern ander!
Gister heette hij Hansquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Is deze man eerder geweest of zit hij in elk voorstukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |