SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
7,8 miljard inmiddels.quote:
Behalve bladblazers.quote:
Ik heb een bladblazer die ook zuigt.quote:
Dan wordt het tijd voor een nieuwequote:
Dat zuigtquote:
Staat op sheer heart attack of a night at the opera geloof ik.quote:
Ik zat er vanmiddag wel aan te denken om vanavond (bij uitzondering) een biertje tot mij te nemen. Maarquote:
Rutte ls.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe scheld je dat uit? Rut-less of Ruttels?
Rutte-lsquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe scheld je dat uit? Rut-less of Ruttels?
Dat is best langquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had in gedachten dat Necromessiah - Kill the Pope ook heel kort was. Blijkt ie gewoon 2:02 lang te zijn.
Veel te lang voor deze show in ieder geval!quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Veel te lang voor deze show in ieder geval!
Zo gaat het wel heel hard.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:20 schreef brother52 het volgende:
Goldfinger - Liar
Descendents - No, ALL!
Napalm Death - Dead
S.O.D. - Diamonds And Rust (Extended Version)
Skik - Protestsong
Misschien doe ik het wel, straks. Nu nog niet, want ik heb laat gegeten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zat er vanmiddag wel aan te denken om vanavond (bij uitzondering) een biertje tot mij te nemen. Maar![]()
Nu ben ik te moe.
Wat niet?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef brother52 het volgende:
The Presidents Of The United States Of America - We Are Not Going To Make It
Dat zegt ie niet, want dan maak jij het snel na.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet, want dan maak jij het snel na.
De plaat kan maar een naam hebben hè?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:35 schreef brother52 het volgende:
Alan Price Set - Simon Smith & The Amazing Dancing Bear
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
De plaat kan maar een naam hebben hè?
Zo'n lange naam voor zo'n kort liedje.. het aan- en afkondigen duurt langer dan de plaat draaienquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
De plaat kan maar een naam hebben hè?
Hoe dan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet nu wel hoe een live-album van Fish aan zijn naam komt.
Dit was toch echt Rufus Wainwright....quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:39 schreef brother52 het volgende:
Antony And The Johnsons - What Can I Do?
Dan zijn de tags verkeerd...quote:
Dat album heet: Dereck Dick and his amazing dancing beer.quote:
Dan weet ik nog niet hoe ze op de dansende beer zijn gekomen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat album heet: Dereck Dick and his amazing dancing beer.
Met een ladder?quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niet hoe ze op de dansende beer zijn gekomen.
Gevonden op de kermisquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niet hoe ze op de dansende beer zijn gekomen.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
En eindelijk klaar met eten, dus ingetuned. Ik heb zeker al 200 nummers gemist?
Dit is 55quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
En eindelijk klaar met eten, dus ingetuned. Ik heb zeker al 200 nummers gemist?
Klinkt als herrie vooral.quote:
Dat was wat ik verstond.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was wat ik verstond.
Dit is wat ze zongen weet ik nu
Ave!
Ave versus Christus!
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
Ik las iets over wel/geen bier. Zijn jullie er al uit?
Met Mike Patton weet je nooit wat hij 'zingt'quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was wat ik verstond.
Dit is wat ze zongen weet ik nu
Ave!
Ave versus Christus!
Mm, betekent dat dat ik mee mag doen met een biertje of dat ik me braaf van de alcohol moet onthouden?quote:
Jij moet gewoon doen wat jou goed dunkt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Mm, betekent dat dat ik mee mag doen met een biertje of dat ik me braaf van de alcohol moet onthouden?
Misschien moet ik mijn man lief aankijken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij moet gewoon doen wat jou goed dunkt.
Ik zit nog braaf aan de koffie.
Dat moet altijd!quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn man lief aankijken.
Tja, die taal doet niet echt iets voor mij. Ik ga er niet van zwijmelen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:59 schreef brother52 het volgende:
mago de oz - El Príncipe De La Dulce Pena
Ik ben er uit.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
Jij moet een biertje nemen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Mm, betekent dat dat ik mee mag doen met een biertje of dat ik me braaf van de alcohol moet onthouden?
Ik zit nog aan het water.quote:Op woensdag 3 juni 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
Met hop?quote:
Ben ik dan de enige?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er uit.
[..]
Jij moet een biertje nemen.
Gaat meer richting de metal vind ik.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
Ik zocht het nummer van net even op:
Genre: Spaanse rock
En dat is dus een officieel genre kennelijk
Ik doe in gedachten met je mee.quote:
just me is er niet, dus die kans zit er wel in.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
Het is een rood wijntje geworden! En dan ben ik nu denk ik de alcoholist van R49
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
Het is een rood wijntje geworden! En dan ben ik nu denk ik de alcoholist van R49
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Tip @:brother: Rooie Rinus en Pé Daalemmer hebben een aantal nummers korter dan 2 minuten. Plattelandsvrouwen bv. *hint*
Schande.quote:
Je hebt deze user nu naar ons gelokt, spijkerbroekquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Tip @brother: Rooie Rinus en Pé Daalemmer hebben een aantal nummers korter dan 2 minuten. Plattelandsvrouwen bv. *hint*
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 pakt uit solidariteit met Livelink een biertje
Ben er vroeger dood mee gegooid...quote:
Ja, mijn workaround scheen niet helemaal te werken! Excuus!quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt deze user nu naar ons gelokt, spijkerbroek
BR
Je typt nog verdomd veel voor een dooie.quote:
Ik heb vanavond ene @TT hierheen gelokt. Schrale troost: zijn of haar laatste bezoek aan FOK! is zo lang geleden dat het onbekend is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt deze user nu naar ons gelokt, spijkerbroek
BR
En toch laat ie in elk topic van zich horen!quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ene @:TT hierheen gelokt. Schrale troost: zijn of haar laatste bezoek aan FOK! is zo lang geleden dat het onbekend is.
Dit is een cover van een liedje uit een kinderserie ja.quote:
Is wel erg dat ik het ken eigenlijk. Was een hele rare serie ook. Lazy Town.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit is een cover van een liedje uit een kinderserie ja.
[ afbeelding ]
Niet hamsteren!quote:
Ik ken alleen dit liedje uit die serie. Verder nooit gezien,quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Is wel erg dat ik het ken eigenlijk. Was een hele rare serie ook. Lazy Town.
Ja, ik las het net. Het zou wat zijn als er nu eindelijk eens een oplossing kwam in die zaak. Het speelt al 13 jaar. Ik gun die ouders rust.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:14 schreef Melting het volgende:
https://www.hln.be/nieuws(...)_YU40aWZGgujGo1FnMxk
OMG, in die reeks heb ik echt heel veel meegepostquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:14 schreef Melting het volgende:
https://www.hln.be/nieuws(...)_YU40aWZGgujGo1FnMxk
Maar die heb je er zo doorheen gejast.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef brother52 het volgende:
Supergrass - Time To Go
maar ik moet nog 28 liedjes...
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef brother52 het volgende:
Supergrass - Time To Go
Sowieso minder dan een uurquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar die heb je er zo doorheen gejast.
Je weet maar nooit. Ik hoop dat ze nu wel echt iets hebben. Blijf het een vreemde zaak vinden, en heb lang gedacht dat (1 van) de ouders er mee te maken had/heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, in die reeks heb ik echt heel veel meegepost![]()
Het zal wel weer niks zijn trouwens.
Die Duitser!quote:
Nou... zo te lezen is de verdenking heel serieus.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, in die reeks heb ik echt heel veel meegepost![]()
Het zal wel weer niks zijn trouwens.
Dat denk ik eigenlijk nog steedsquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Ik hoop dat ze nu wel echt iets hebben. Blijf het een vreemde zaak vinden, en heb lang gedacht dat (1 van) de ouders er mee te maken had/heeft.
Herr Horst van netquote:
Ik ga vast ademhalen om je te bedanken voor deze uitzending.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef brother52 het volgende:
Supergrass - Time To Go
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:19 schreef brother52 het volgende:
The Bouncing Souls - Sing Along Forever 2 minutes
Sing Along for 2 minutesquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:19 schreef brother52 het volgende:
The Bouncing Souls - Sing Along Forever
quote:
quote:
We mogen naar Kroatië.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
Was er nog iets bijzonders in die persconferentie gemeld, eigenlijk?
Dit is niet bepaald in stilte.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:23 schreef brother52 het volgende:
Flogging Molly - A Prayer For Me In Silence
Dan moet je er niet doorheen gaan lullen!quote:
En we mogen niet naar Denemarken want die willen ons niet, maar de Denen mogen hier wel naartoe.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En we houden de Britten en Zweden buiten de deur.
Zeg dat tegen die zangeres.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moet je er niet doorheen gaan lullen!
Hadden ze de nummers niet gewoon beter samen kunnen voegen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:25 schreef brother52 het volgende:
In deel 1 draaide ik hier deel 1 van dus kan ik hier nu moeilijk omheen.
Tindersticks - Sweet, Sweet Man Pt. 2
Ik denk dat de regels nog wel verder versoepelen. Het aantal nieuwe besmettingen daalt flink, net als het aantal nieuwe doden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En we mogen niet naar Denemarken want die willen ons niet, maar de Denen mogen hier wel naartoe.
Dan hadden ze gewoon wél een full length liedje gehad!quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Hadden ze de nummers niet gewoon beter samen kunnen voegen?
Dan had ik ze nog steeds kunnen draaienquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Hadden ze de nummers niet gewoon beter samen kunnen voegen?
Ja, en landen als Spanje, Frnakrijk en anderen komen er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat de regels nog wel verder versoepelen. Het aantal nieuwe besmettingen daalt flink, net als het aantal nieuwe doden.
Knolraap en lof, schorseneren en preiquote:
Die duurt te langquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Knolraap en lof, schorseneren en prei
Dan laat je de prei wegquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Knolraap en lof, schorseneren en prei
quote:
Nou, ik ga de laatste tijd wel als een malle door de hooikoortsmedicatie heen ja.quote:
Maar het werkt dus wel?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, ik ga de laatste tijd wel als een malle door de hooikoortsmedicatie heen ja.
Redelijk. Als ik het niet zou nemen, ben ik echt niet meer in staat om iets anders te doen dan niesen en neus snuiten. En proberen adem te halen.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
Sorry, werd gebeld, dus heb meteen 10 liedjes gemist.
Gelukkig is dat hier en kunnen we dan alsnog de Britten en Zweden buiten de deur houden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
En dank voor alle reisupdates.
Dus Denemarken vertrouwt ons niet en wij vertrouwen de Zweden en de Britten niet? Dat is de samenvatting lijkt me.
Bij het eerstvolgende ESF zullen de rekeningen wel vereffend worden.
Wij mogen vanaf 15 juni naar Kroatië, Italië, Duitsland, België en de Caribische delen van het koninkrijk (gaat naar code geel). En tot 15 juni wordt er nog met Spanje, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland overlegd of we daar welkom zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
Dus Denemarken vertrouwt ons niet en wij vertrouwen de Zweden en de Britten niet? Dat is de samenvatting lijkt me.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
quote:
Daar mogen we nog niet naartoe.quote:
Is toch wel raar dat je nu blij bent met code geel als vakantieland.quote:
Ik vind het trouwens heel opvallend dat Italië er tussen zit.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij mogen vanaf 15 juni naar Kroatië, Italië, Duitsland, België en de Caribische delen van het koninkrijk (gaat naar code geel). En tot 15 juni wordt er nog met Spanje, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland overlegd of we daar welkom zijn.
Andere landen blijven code oranje. Buiten Europa blijft sowieso oranje code.
Binnen Nederland mag je wel op vakantie.
De enige plek met code groen is Antarctica denk ik maar om daar nu op het strand te gaan zitten...quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Is toch wel raar dat je nu blij bent met code geel als vakantieland.
Voordeel is wel; je hebt er geen airco nodig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
De enige plek met code groen is Antarctica denk ik maar om daar nu op het strand te gaan zitten...
Nou, je moet er nog wel naartoe. Dus lekker met een vol vliegtuig naar Italië of Arubaquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Is toch wel raar dat je nu blij bent met code geel als vakantieland.
Ja, gezellig. We hebben de voorjaarsvakantie daar ook maar tenauwernood overleefd.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens heel opvallend dat Italië er tussen zit.
Dat is nu dus onder andere.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, je moet er nog wel naartoe. Dus lekker met een vol vliegtuig naar Italië of Aruba![]()
![]()
Ik doe wel wat tripjes in Nederland. Het liefst buiten schoolvakanties om.
quote:
Hoeveel heb ik er gemist...?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Brother draait nog een half uur ofzo, dus kan je nog makkelijk 50 liedjes meepikken!
Oh.... is Brabant niet goed genoeg voor je?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:51 schreef livelink het volgende:
Ik ga wel naar Noordoost Groningen of zo.
Een stuk of 90.quote:
Gré.quote:
Oh ja, vroeger ging ik vaak naar Vinkel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... is Brabant niet goed genoeg voor je?
Ik ben er ook bijna klaar mee.quote:
Vijflettergrepig is vijflettergrepigquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vijflettergrepig is vijflettergrepig![]()
Is trouwens ook een user op FOK! (heb er ooit nog een UI voor gemaakt)
Dat is soms inderdaad best krapquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je tussen het typen door nog tijd hebt om de volgende plaat af te starten...
Nee, dat niet. Ik had een hele trits accounts, maar die zijn allemaal door de shredder gegaan, op DJ11 na.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent het gewoon zelf!
Ja, het heeft wel jouw signature vind ik. Ik kende de hele user niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik had een hele trits accounts, maar die zijn allemaal door de shredder gegaan, op DJ11 na.
Die UI is wel geslaagd toch?Lekker kleurrijk en passend bij de username.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Belle & Sebastian - Simple Things
03. Lemonheads - Being Around
04. Mano Negra - Magic Dice
05. Aimee Mann - Stranger Into Starman
06. A Wilhelm Scream - Pardon Me, Thanks a Lot
07. Anthrax - Chromatic Death
08. Bad Religion - Germs of Perfection
09. Goldfinger - Fuck You and Your Cat
10. Manic Street Preachers - Damn Dog
11. Beatles - Golden Slumbers
12. Blind Melon - Life Ain't So Shitty
13. Devin Townsend Project - Effervescent!
14. Elbow - Puncture Repair
15. Electric Six - Chocolate Pope
16. Foo Fighters - Doll
17. Ignite - Strength
18. Parquet Courts - Outside
19. Biffy Clyro - There's No Such Man As Crasp
20. Herman's Hermits - I'm Henry Viii, I Am
21. Manu Chao - Trapped By Love
22. Paul Gilbert - Six billion people
23. Descendents - Everything Sux
24. Pennywise - Can't Believe It
25. Queen - Modern Times Rock 'N' Roll
26. Suede - Crack In The Union Jack
27. Rutles - Baby Let Me Be
28. Pixies - There Goes My Gun
29. RAMONES - Judy Is A Punk
30. Millencolin - Pepper
31. Refused - It's Not O.K...
32. Rise Against - Join The Ranks
33. Goldfinger - Liar
34. Descendents - No, ALL!
35. Napalm Death - Dead
36. S.O.D. - Diamonds And Rust (Extended Version)
37. Skik - Protestsong
38. System of a Down - Shimmy
39. The Breeders - I Just Wanna Get Along
40. The Clash - Koka Kola
41. The Presidents Of The United States Of America - We Are Not Going To Make It
42. Tori Amos - Devils and Gods
43. Ween - I'll Be Your Johnny On The Spot
44. The Kik - Porselein
45. Weezer - Possibilities
46. Alan Price Set - Simon Smith & The Amazing Dancing Bear
47. Anathema - Shroud of False
48. Antony And The Johnsons - What Can I Do?
49. At the Drive-In - Star Slight
50. Beck - Hyperlife
51. Blind Dog - Damned If I Should Care
52. Chiffons - He's So Fine
53. Dandy Warhols - The Dandy Warhols Love Almost
54. Dizzy Mizz Lizzy - Alexander Salamander
55. Eddie Cochran - C'mon Everybody
56. Fantômas - The Omen (Ave Satani)
57. Green Hornet - Ani't Good Enough
58. Joey Dee And The Starlighters - Peppermint Twist
59. Kaiser Chiefs - Boxing Champ
60. mago de oz - El Príncipe De La Dulce Pena
61. Maximo Park - The Night I Lost My Head
62. Nick Cave & The Bad Seeds - Jesus Met The Woman At The Well
63. Mando Diao - Good Morning, Herr Horst
64. Pretenders - Tequila
65. Radiohead - You Never Wash Up After Yourself
66. Pigmeat - Mich yn de pot
67. Alestorm - You Are a Pirate
68. Fun Lovin' Criminals - Coney Island Girl
69. Stereophonics - Girl
70. Supergrass - Time To Go
71. Talking Heads - Who Is It?
72. The Bouncing Souls - Sing Along Forever
73. The Jimi Hendrix Experience - Ain't No Telling
74. Flogging Molly - A Prayer For Me In Silence
75. Tindersticks - Sweet, Sweet Man Pt. 2
76. The Smiths - Please, Please, Please Let Me Get What I Want
77. The Stone Roses - Elizabeth My Dear
78. Tin Machine - Bus Stop
79. PJ Harvey - The Ski Lit Up
80. Tame Impala - Disciples
81. Chuck Berry - Come On
82. Hallo Venray - Favorite Uncles
83. Karnivool - The Medicine Wears Off
84. Dog Eat Dog - Gangbusters
85. Nirvana - Been A Son
86. Korn - Lowrider
87. Subways - Holiday
88. the Doors - Wintertime Love
89. Reese - Thank U
90. The Offspring - So Alone
91. NOFX - Monosyllabic Girl
92. Slayer - Necrophobic
93. Suicide Silence - Last Breath
94. Textures - Illumination
95. Primus - Salmon Men
96. MxPx - Moneytree
97. Sebadoh - License to Confuse
98. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Hallelujah...quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het heeft wel jouw signature vind ik. Ik kende de hele user niet.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Dankjewelvoordeliedjes,brother!Iklaatdespatiesevenweg,andersredikhetnietbinnen2minuten
Tja, ik zei nog Rooie Rinus en Pé Daalemmer, maar ja...quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:05 schreef brother52 het volgende:
Ik had er binnen 10 seconden nog 101 van kunnen maken maar You Suffer, All en Fugu had ik in deel 1 al gedraaid.
Echt, ik ben er heel dicht bij dat ik ze gewoon zelf maar ga opzoeken op youtube.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, ik zei nog Rooie Rinus en Pé Daalemmer, maar ja...
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:06 schreef brother52 het volgende:
Ik moet toch eens wat andere thema's gaan bedenken
Ja, vond ik ook.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, publiek!
Mooie foto van je dochter trouwens...
Ik vrees dat Anthrax wat lastig te mixen is...quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:30 schreef brother52 het volgende:
Bring the noise![]()
Maar dan zonder Anthrax.
Anthrax hebben we aan het begin van de avond al gehad.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat Anthrax wat lastig te mixen is...
De cirkel is gewoon rond...quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Anthrax hebben we aan het begin van de avond al gehad.
Het vorige nummer. Ik kan het niet omschrijven, maar het was echt het geluid van een krolse katquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Het is wat gepitched, maar verder...
OK, het is wat jij hoort...quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het vorige nummer. Ik kan het niet omschrijven, maar het was echt het geluid van een krolse kat
Nee, daarvoor volgens mij.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, het is wat jij hoort...
Het was Indeep - Last Night A DJ Saved My Live (Ska House Mix)
Tot nu toe:quote:
quote:22:09 : Joey Beltram - Energy Flash (Subway Baby Re-Edit)
22:13 : Praga Khan - Rave Alarm (Original Mix)
22:15 : 808 State - Cubik (Kings County Perspective)
22:19 : HHFD - Total Confusion (Confusion Mix)
22:24 : Fierce Ruling Diva - Rubb It In
22:27 : Public Enemy Vs. Ferry Corsten - Bring The Noise (Extended Remix)
22:32 : Tragic Error - Klatsch in die Hande (12'' Mix)
22:35 : Confetti's - The House Of C
22:38 : Petra & Co - Just Let Go (Dub)
22:43 : The BeatMasters Feat. Cookie Crew - Rok Da House
22:46 : The Beatmasters - Ska Train
22:50 : Kadoc - The Nighttrain (Sil Vocal Remix)
22:54 : Indeep - Last Night A DJ Saved My Live (Ska House Mix)
22:58 : S'Express - Theme From S-Express
23:02 : Phil Fearon - Aint Nothing But A House Party
23:08 : Farley Jackmaster Funk - Love Can't Turn Around
23:12 : Steve 'Silk' Hurley - Jack Your Body
23:17 : D.H.S. - The House Of God (Unreleased Pure-Tech Mix)
Indrukwekkend wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via de klokken van de Westertoren...
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:23 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster! Ik ga even kijken of ik de krolse kat nog kan vinden.
En dan met de kattepult erachteraan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:23 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster! Ik ga even kijken of ik de krolse kat nog kan vinden.
Hier, en best heftig ook nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |