abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:34:22 #151
47102 Elvi
miemkwien
pi_193467818
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:31 schreef satecl het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)hemelvaart~af0dfbb2/

Vandaag begint de hemelvaart corona golf!!!!!!11!!

Ja dat bedoel ik. Die kwam ook niet. Ik snap niet waarom niet :@ toch omdat het warmer weer is en mensen vooral buiten samenkomen?
pi_193467842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Als over 2 weken de ic's weer vollopen, denk ik niet dat Nederlanders welkom zijn in het buitenland.
:')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193467845
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik bedoelde met "(als het weer mag)"?

Geen enkel land heeft mensen in een auto die op weg waren naar huis in eigen land tegen gehouden. Er werd overal ruim van te voren medegedeeld dat de grenzen dicht zouden gaan.
Het zal inderdaad niet zo snel voorkomen dat een land op woensdagmiddag besluit de grenzen te sluiten en dat ook meteen dezelfde dag uit te voeren. Zit vaak wel een aantal dagen tussen, dus als je de situatie gewoon goed in de gaten houd en er rekening mee houd dat je misschien eerder richting huis moet rijden dan is er weinig aan de hand imo.
pi_193467860
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:27 schreef HulkHeld het volgende:
Het wordt nu merendeels geel, maar mocht het naar oranje terugschieten dan zit je inderdaad gevangen, ze gaan niet repatriėren en dan ben je inderdaad langer weg dan je gepland had naar je werkgever toe en wellicht o
Als je ergens heen bent gegaan tijdens code geel dekt je verzekering toch wel op het moment dat het tijdens je verblijf naar oranje/rood verandert?
pi_193467876
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:36 schreef -0- het volgende:

Als je ergens heen bent gegaan tijdens code geel dekt je verzekering toch wel op het moment dat het tijdens je verblijf naar oranje/rood verandert?
Nee.

Verzekeringen hebben inmiddels de polissen zo aangepast dat ze niet meer verantwoordelijk zijn voor de kosten als door coronamaatregelen de vakantie niet door gaat of wordt afgebroken. Die zijn niet gek meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193467882
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is des mensen. Er zijn heel veel groepen die op enig moment de "oh wat zijn we zielig"-kaart trekken.
True, maar ouderen verenigd in belangengroepjes lijken toch wel de kroon te spannen.
pi_193467885
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:18 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Met de beide demonstraties en het niet kunnen naleven van de anderhalve meter en dus mogelijke besmetting, kan het best wel eens hard gaan.
En wat als dit, voor de zoveelste keer, niet het geval is? Gaan we dan eindelijk kappen met deze massahysterie? Als dit niet zorgt voor een piek kunnen we weer gewoon leven zonder 1.5 meter en restricties iig voor buiten. Mooie testcase.
pi_193467886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Die kwam ook niet. Ik snap niet waarom niet :@ toch omdat het warmer weer is en mensen vooral buiten samenkomen?
Omdat buiten dus blijkbaar prima moet kunnen.

Ik ben heel bepnieuwd wat er met die protesten gebeurd. Komt er geen grote stijging dan is er gewoon volop mogelijk buiten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2020 @ 11:38:54 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_193467893
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:31 schreef satecl het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)hemelvaart~af0dfbb2/

Vandaag begint de hemelvaart corona golf!!!!!!11!!

Het eerste echte waar ik wel nieuwsgierig naar ben is het effect van 5000 man op de Dam. Iedereen met functionerende hersenen wist toch al dat het vooral bangmakerij was omtrent Hemelvaart.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_193467930
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Gedeeltelijk misschien ja. Al denk ik dat die 1,5 meter ook wel wat effect geeft. Bij dat soort druktes word de nadruk heel erg gelegd op de extreme gevallen; de uitzonderingen. Merendeel van de mensen let wel degelijk op de afstand blijkbaar. Het heeft weinig nieuws waarde als de media zich focust op de grootste groep die netjes let op de afstand. Dat soort headlines worden veel minder snel aangeklikt. Niet voor niets dat fotografen vaak de opdracht kregen om een foto te maken met een bepaalde hoek of lens waardoor het zo druk mogelijk lijkt. Als je het dan vergeleek met een andere lens of een andere hoek dan kon je vaak zien dat het in de meeste gevallen erg mee viel.

Of het virus is in Europa gewoon langzaam aan het verzwakken.
pi_193467937
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het eerste echte waar ik wel nieuwsgierig naar ben is het effect van 5000 man op de Dam. Iedereen met functionerende hersenen wist toch al dat het vooral bangmakerij was omtrent Hemelvaart.
De Dam-piek is ook bangmakerij.
pi_193467958
quote:

[..]

Genoeg users die er bang voor waren hier in ieder geval :P
pi_193467960
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee.

Verzekeringen hebben inmiddels de polissen zo aangepast dat ze niet meer verantwoordelijk zijn voor de kosten als door coronamaatregelen de vakantie niet door gaat of wordt afgebroken. Die zijn niet gek meer.
Dan zou ik de gok ook nog even niet nemen inderdaad.
pi_193467962
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Omdat buiten dus blijkbaar prima moet kunnen.

Ik ben heel bepnieuwd wat er met die protesten gebeurd. Komt er geen grote stijging dan is er gewoon volop mogelijk buiten.
Het ene buiten is het andere buiten niet natuurlijk. Zo veel mensen zolang dicht bij elkaar is toch wel een andere situatie dan dat je elkaar op straat iets te dicht passeert, of wanneer je met een klein groepje een tijdje samen bent. Maar ben benieuwd idd.
pi_193468032
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:09 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me geen raar verzoek, zeker gezien het overheidsadvies.

Maar de ANBO zou de ANBO niet zijn als ze er geen ophef om maken.
Inderdaad, ik zie ook niet in wat er mis is met dit verzoek. Waarom de ANBO dan weer zo moet reageren is mij een raadsel.
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:46:56 #166
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_193468040
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Eens. iedereen stond buiten in de volle zon met wind.

Pas als mensen weer 8 uur op hun stoffige kantoor moeten werken zie ik een nieuwe piek komen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:49:09 #167
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_193468073
quote:

[..]

Dan zal ik u nu al vertellen dat er niets gaat gebeuren. Hopelijk weet iedereen het dan en kunnen we snel weer terug naar het oude leven.

Afgelopen maandag voor het eerst weer naar een terras aan het water. Iedereen zit gezellig bij elkaar. De beveiliger roept dat er politie(handhaving) aan komt. Iedereen even uit elkaar. En na vertrek worden alle tafels en stoelen weer verschoven :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_193468086
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Eens. iedereen stond buiten in de volle zon met wind.

Pas als mensen weer 8 uur op hun stoffige kantoor moeten werken zie ik een nieuwe piek komen.
Volle kantoren zie ik in ieder geval dit jaar niet gebeuren. Ons gebouw wordt ook vermeubeld en 25% van de mensen kunnen daar terecht. Hier zal een rooster voor gemaakt worden wie op welke dag mag of kan komen.
pi_193468101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:49 schreef satecl het volgende:

[..]

Dan zal ik u nu al vertellen dat er niets gaat gebeuren. Hopelijk weet iedereen het dan en kunnen we snel weer terug naar het oude leven.

Afgelopen maandag voor het eerst weer naar een terras aan het water. Iedereen zit gezellig bij elkaar. De beveiliger roept dat er politie(handhaving) aan komt. Iedereen even uit elkaar. En na vertrek worden alle tafels en stoelen weer verschoven :')
Haha prachtig :D
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:51:02 #170
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193468104
Bij de Belgen blijven de cijfers laag, voor de derde dag op rij onder de 100 nieuwe besmettingen gemeld.
pi_193468141
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij de Belgen blijven de cijfers laag, voor de derde dag op rij onder de 100 nieuwe besmettingen gemeld.
Overal in Europa dalen de cijfers ondanks versoepelingen. Het heeft vrijwel overal hetzelfde verloop. Conclusie: het dooft uit of is gemuteerd naar een mildere variant, zoals ze in Italiė al beweerden. Jammer genoeg nemen veel mensen dit met een korreltje zout want Italiė is een bananenrepubliek! Die zijn op hun achterhoofd gevallen natuurlijk.
pi_193468225
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

In Parijs is er wel op gehandeld, waarbij het finaal uit de klauwen liep, in Rotterdam liep het alsnog uit de hand ondanks de ervaring met Amsterdam..
Feit blijft dat alles bij elkaar genomen de demonstratie goed is verlopen, zonder incidenten.
Ik had liever niet gezien dat zoveel mensen lack hebben aan de rest van Nederland vanwege een incident in de VS, maar om daarvoor de kop van een burgemeester te laten rollen gaat mij te ver.
Misschien wel, misschien niet. Haar eerste verklaring was dat de demonstratie "te belangrijk" was en dat demonstreren een grondrecht is, dat ze daar liep met button helpt ook niet echt.

Toen werd het dat de drukte onverwacht was en nu blijkt misschien wel dat de driehoek toch wist dat het te druk zou worden, ruim voor de demonstratie.
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 11:58:15 #173
5428 crew  miss_sly
pi_193468231
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik bedoelde met "(als het weer mag)"?

Geen enkel land heeft mensen in een auto die op weg waren naar huis in eigen land tegen gehouden. Er werd overal ruim van te voren medegedeeld dat de grenzen dicht zouden gaan.
Mijn welgemeende excuses dat ik het anders heb gelezen dan jij het bedoelde.
Mea culpa.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193468246
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
En wij hebben vandaag de Hemelvaart piek :'(
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_193468248
Komt dit dan toch uit?

quote:
Kan het helemaal verdwijnen?
,,Ik vermoed dat we Covid-19 nooit meer kwijtraken. Wel denk ik dat het zijn agressiviteit zal verliezen omdat vrijwel iedereen er de komende jaren mee in aanraking komt en wij onze geheugenimmuniteit hebben. Mede daardoor kan het mogelijk even mild worden als de vier verkoudheidscoronavirussen die we al kennen.”

Waaruit valt het vertrouwen te halen dat het zo zal gaan?
,,Het meeste vertrouwen valt te halen uit de evolutieleer, de survival of the fittest van Darwin. Extreem agressieve virussen waaraan mensen snel doodgaan, zijn niet de fittest, want die sterven snel uit. De sterkste virussen zijn zij die hun gastheer zo mild behandelen dat hij kan blijven rondlopen en verspreiden. Onder druk van de leer van Darwin is de kans groot dat Sars-Cov-2 een verkoudheidsvirus wordt. Ik acht dat veel aannemelijker dan dat het zich ontwikkelt tot iets zeer agressiefs.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-snel-uit~a1af5408/
pi_193468262
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan desnoods met de auto op rijafstand gaan zitten. Belgiė, Duitsland, Luxemburg, Denemarken (als het weer mag) zijn ook heel mooi. Zolang je maar niet afhankelijk bent van vliegen kan je volgens mij best naar het buitenland.
Tuurlijk kan het, maar ik ga de gok niet nemen dit jaar. Niks mis met vakantie in eigen land. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193468275
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:57 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Haar eerste verklaring was dat de demonstratie "te belangrijk" was en dat demonstreren een grondrecht is, dat ze daar liep met button helpt ook niet echt.

Toen werd het dat de drukte onverwacht was en nu blijkt misschien wel dat de driehoek toch wist dat het te druk zou worden, ruim voor de demonstratie.
Er zijn ongetwijfeld fouten gemaakt, maar om dan de burgemeester af te zetten...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_193468292
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er zijn ongetwijfeld fouten gemaakt, maar om dan de burgemeester af te zetten...
Die burgemeester maakt er al jaren een potje van daar. Die heeft echt een linkse kronkel in haar kop. Van der Laan draait zich om in zijn graf.
pi_193468316
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Fouten zullen er zeker zijn gemaakt, maar als blijkt dat er zaken "verdraaid" zijn (voorzichtig gezegd) om beter over te komen... dat is nog erger dan die 5000 die op een plein staan.
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 12:03:39 #180
5428 crew  miss_sly
pi_193468331
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:46 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zie ook niet in wat er mis is met dit verzoek. Waarom de ANBO dan weer zo moet reageren is mij een raadsel.
Het verzoek of advies an sich is niet per se verkeerd. Echter heeft de groep mensen waar het over gaat natuurlijk alle recht om dit verzoek of advies naast zich neer te leggen en toch te gaan. En dan zou het wel vreemd zijn als hen de toegang wordt ontzegd. Ik weet niet of dat ook gebeurt.
  donderdag 4 juni 2020 @ 12:04:15 #181
14505 OProg
A Life in Music
pi_193468346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Die burgemeester maakt er al jaren een potje van daar. Die heeft echt een linkse kronkel in haar kop. Van der Laan draait zich om in zijn graf.
Toen met dat boerkaverbod, verklaren niet te gaan handhaven omdat het 'on-Amsterdams' is. :')

Het gaat er niet eens om of je voor of tegen bent, maar gewoon denken dat een stad buiten de wet staat is absurd.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_193468371
Halsema is helemaal niet geschikt als burgemeester. Geen enkele connectie met "haar" mensen...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_193468375
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Je kunt het oneens met haar beleid zijn, maar uiteindelijk gaat de gemeenteraad hier over.
pi_193468383
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:05 schreef Messina het volgende:
Halsema is helemaal niet geschikt als burgemeester. Geen enkele connectie met "haar" mensen...
Denk dat de demonstranten daar anders over denken...
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 12:07:36 #185
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193468398
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Tuurlijk kan het, maar ik ga de gok niet nemen dit jaar. Niks mis met vakantie in eigen land. :)
En je bier en nootjes

Met de drukke F1 zomer heb jij sowieso geen tijd om op vakantie te gaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193468414
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het verzoek of advies an sich is niet per se verkeerd. Echter heeft de groep mensen waar het over gaat natuurlijk alle recht om dit verzoek of advies naast zich neer te leggen en toch te gaan. En dan zou het wel vreemd zijn als hen de toegang wordt ontzegd. Ik weet niet of dat ook gebeurt.
Wij zullen niemand weigeren, maar doen een beroep op het gezonde verstand van onze bezoekers

Directeur-bestuurder Liane den Haan van ouderenbond ANBO is woest over het verzoeken aan ouderen om de horeca nog even links te laten liggen. „Dit is niet de bedoeling en mag absoluut niet. Ik vind het onvoorstelbaar en onacceptabel dat horecagelegenheden op deze manier ouderen uitsluiten van een gezellig bezoek aan een terras of een restaurant.”
pi_193468462
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:04 schreef OProg het volgende:

[..]

Toen met dat boerkaverbod, verklaren niet te gaan handhaven omdat het 'on-Amsterdams' is. :')

Het gaat er niet eens om of je voor of tegen bent, maar gewoon denken dat een stad buiten de wet staat is absurd.
Ze handhaaft het wel, maar geeft het geen prioriteit.
En daarin staat ze niet alleen: diverse publieke instellingen hebben ook aangegeven dat ze dragers van een boerka niet gaan weren of aangeven bij de politie.

Verder worden mensen die de Covid19 maatregelen hebben gehandhaafd vaak vergeleken met bruinhemden die te vergelijken zijn met collaborateurs die joden hebben verklikt.
Het is dus maar net hoe de vlag erbij hangt.
pi_193468543
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

En daarin staat ze niet alleen: diverse publieke instellingen hebben ook aangegeven dat ze dragers van een boerka niet gaan weren of aangeven bij de politie.

Verder worden mensen die de Covid19 maatregelen hebben gehandhaafd vaak vergeleken met bruinhemden die te vergelijken zijn met collaborateurs die joden hebben verklikt.
Misschien dat de "Dam-appjes" duidelijkheid verschaffen over het handelen afgelopen maandag.
  donderdag 4 juni 2020 @ 12:16:32 #189
14505 OProg
A Life in Music
pi_193468549
quote:
Letterlijk het eerste wat ze toen hier over zei:

quote:
Als het aan burgemeester Femke Halsema ligt, gaat Amsterdam het boerkaverbod niet handhaven. Dat zei ze op een bijeenkomst in de wijk Slotervaart waar ze in gesprek ging met bewoners.
Later moest ze die keutel intrekken natuurlijk.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_193468560
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:07 schreef F1gamer het volgende:

[..]

En je bier en nootjes

Met de drukke F1 zomer heb jij sowieso geen tijd om op vakantie te gaan.
Wordt inderdaad een drukke zomer met dit F1 seizoen :D

Gelukkig gaan we weer racen *O* O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193468562
quote:
Maar juist dat maakt de boze blanke mannen vaak nog bozer. Er wordt gehandhaafd op 'keurige burgers', maar als dan van dat "gutmenschentuig" een beetje massaal gaat lopen demonstreren wordt er niet opgetreden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193468616
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar juist dat maakt de boze blanke mannen vaak nog bozer. Er wordt gehandhaafd op 'keurige burgers', maar als dan van dat "gutmenschentuig" een beetje massaal gaat lopen demonstreren wordt er niet opgetreden.
Terwijl de boeren met hun tractoren op de snelweg ook niet ter plaatse zijn beboet vanwege het overtreden van de regels.
Helaas reageert de massa: als je voldoende mensen op de been krijgt wordt er minder gehandhaafd...
  donderdag 4 juni 2020 @ 12:33:53 #193
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193468816
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Terwijl de boeren met hun tractoren op de snelweg ook niet ter plaatse zijn beboet vanwege het overtreden van de regels.
Helaas reageert de massa: als je voldoende mensen op de been krijgt wordt er minder gehandhaafd...
Geldt enkel niet bij voetbalsupporters :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2020 @ 12:35:51 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_193468836
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat is geen bangmakerij, dat is een daadwerkelijk risico geweest. Dagjesmensen die een lokaal park opzoeken waar het dan iets te druk wordt zijn totaal niet te vergelijken met 5000 man uit alle uithoeken van het land die op een overvol plein staan.

Zeg natuurlijk niet dat we gelijk een gigantische piek gaan zien, maar dit is wel even van een hele andere orde.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 12:37:41 #195
5428 crew  miss_sly
pi_193468866
Kan die hele politieke discussie verplaatst worden elders heen? Links, rechts, gutmenschen, boerka, heeft allemaal niets met Covid-19 te maken.
pi_193468875
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is geen bangmakerij, dat is een daadwerkelijk risico geweest. Dagjesmensen die een lokaal park opzoeken waar het dan iets te druk wordt zijn totaal niet te vergelijken met 5000 man uit alle uithoeken van het land die op een overvol plein staan.

Zeg natuurlijk niet dat we gelijk een gigantische piek gaan zien, maar dit is wel even van een hele andere orde.
We gaan niets zien, helemaal niets.
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 12:38:47 #197
5428 crew  miss_sly
pi_193468888
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:08 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Wij zullen niemand weigeren, maar doen een beroep op het gezonde verstand van onze bezoekers

Directeur-bestuurder Liane den Haan van ouderenbond ANBO is woest over het verzoeken aan ouderen om de horeca nog even links te laten liggen. „Dit is niet de bedoeling en mag absoluut niet. Ik vind het onvoorstelbaar en onacceptabel dat horecagelegenheden op deze manier ouderen uitsluiten van een gezellig bezoek aan een terras of een restaurant.”
Prima dat zij daar woest over is. Ik vind het niet terecht, maar dat is mijn mening.:)
  donderdag 4 juni 2020 @ 12:39:07 #198
3542 Gia
User under construction
pi_193468896
Maar als de massa de terrassen overspoelt, dan krijgen de eigenaren een boete van 4000 euro, terwijl zij nog minder dan Halsema in staat zijn de hoeveelheid bezoekers te beperken. Bezoekers die wijzen naar de Dam waar het het overtreden van de anderhalve meter betreft.
pi_193468942
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Prima dat zij daar woest over is. Ik vind het niet terecht, maar dat is mijn mening.:)
Ik vind het ook niet terecht, en uiteraard zegt ze dat voor de achterban.

Maar wat meer terughoudendheid zou de ANBO sieren. Ze kunnen ook aansturen op de gezondheid van hun achterban, dus meegaan in het verzoek om horecabezoeken voorlopig nog uit te stellen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2020 @ 12:44:15 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_193468956
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:38 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

We gaan niets zien, helemaal niets.
Dat dacht ik ook. Voordat het in Italiė landde.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')