Tuurlijk kan het, maar ik ga de gok niet nemen dit jaar. Niks mis met vakantie in eigen land.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan desnoods met de auto op rijafstand gaan zitten. België, Duitsland, Luxemburg, Denemarken (als het weer mag) zijn ook heel mooi. Zolang je maar niet afhankelijk bent van vliegen kan je volgens mij best naar het buitenland.
Er zijn ongetwijfeld fouten gemaakt, maar om dan de burgemeester af te zetten...quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:57 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Haar eerste verklaring was dat de demonstratie "te belangrijk" was en dat demonstreren een grondrecht is, dat ze daar liep met button helpt ook niet echt.
Toen werd het dat de drukte onverwacht was en nu blijkt misschien wel dat de driehoek toch wist dat het te druk zou worden, ruim voor de demonstratie.
Die burgemeester maakt er al jaren een potje van daar. Die heeft echt een linkse kronkel in haar kop. Van der Laan draait zich om in zijn graf.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld fouten gemaakt, maar om dan de burgemeester af te zetten...
Fouten zullen er zeker zijn gemaakt, maar als blijkt dat er zaken "verdraaid" zijn (voorzichtig gezegd) om beter over te komen... dat is nog erger dan die 5000 die op een plein staan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld fouten gemaakt, maar om dan de burgemeester af te zetten...
Het verzoek of advies an sich is niet per se verkeerd. Echter heeft de groep mensen waar het over gaat natuurlijk alle recht om dit verzoek of advies naast zich neer te leggen en toch te gaan. En dan zou het wel vreemd zijn als hen de toegang wordt ontzegd. Ik weet niet of dat ook gebeurt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:46 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie ook niet in wat er mis is met dit verzoek. Waarom de ANBO dan weer zo moet reageren is mij een raadsel.
Toen met dat boerkaverbod, verklaren niet te gaan handhaven omdat het 'on-Amsterdams' is.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die burgemeester maakt er al jaren een potje van daar. Die heeft echt een linkse kronkel in haar kop. Van der Laan draait zich om in zijn graf.
Je kunt het oneens met haar beleid zijn, maar uiteindelijk gaat de gemeenteraad hier over.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die burgemeester maakt er al jaren een potje van daar. Die heeft echt een linkse kronkel in haar kop. Van der Laan draait zich om in zijn graf.
Denk dat de demonstranten daar anders over denken...quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:05 schreef Messina het volgende:
Halsema is helemaal niet geschikt als burgemeester. Geen enkele connectie met "haar" mensen...
En je bier en nootjesquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, maar ik ga de gok niet nemen dit jaar. Niks mis met vakantie in eigen land.
Wij zullen niemand weigeren, maar doen een beroep op het gezonde verstand van onze bezoekersquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het verzoek of advies an sich is niet per se verkeerd. Echter heeft de groep mensen waar het over gaat natuurlijk alle recht om dit verzoek of advies naast zich neer te leggen en toch te gaan. En dan zou het wel vreemd zijn als hen de toegang wordt ontzegd. Ik weet niet of dat ook gebeurt.
Ze handhaaft het wel, maar geeft het geen prioriteit.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Toen met dat boerkaverbod, verklaren niet te gaan handhaven omdat het 'on-Amsterdams' is.
Het gaat er niet eens om of je voor of tegen bent, maar gewoon denken dat een stad buiten de wet staat is absurd.
Misschien dat de "Dam-appjes" duidelijkheid verschaffen over het handelen afgelopen maandag.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze handhaaft het wel, maar geeft het geen prioriteit.
En daarin staat ze niet alleen: diverse publieke instellingen hebben ook aangegeven dat ze dragers van een boerka niet gaan weren of aangeven bij de politie.
Verder worden mensen die de Covid19 maatregelen hebben gehandhaafd vaak vergeleken met bruinhemden die te vergelijken zijn met collaborateurs die joden hebben verklikt.
Het is dus maar net hoe de vlag erbij hangt.
Letterlijk het eerste wat ze toen hier over zei:quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:11 schreef Wantie het volgende:
Ze handhaaft het wel, maar geeft het geen prioriteit.
En daarin staat ze niet alleen: diverse publieke instellingen hebben ook aangegeven dat ze dragers van een boerka niet gaan weren of aangeven bij de politie.
Later moest ze die keutel intrekken natuurlijk.quote:Als het aan burgemeester Femke Halsema ligt, gaat Amsterdam het boerkaverbod niet handhaven. Dat zei ze op een bijeenkomst in de wijk Slotervaart waar ze in gesprek ging met bewoners.
Wordt inderdaad een drukke zomer met dit F1 seizoenquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
En je bier en nootjes
Met de drukke F1 zomer heb jij sowieso geen tijd om op vakantie te gaan.
Maar juist dat maakt de boze blanke mannen vaak nog bozer. Er wordt gehandhaafd op 'keurige burgers', maar als dan van dat "gutmenschentuig" een beetje massaal gaat lopen demonstreren wordt er niet opgetreden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:11 schreef Wantie het volgende:
Verder worden mensen die de Covid19 maatregelen hebben gehandhaafd vaak vergeleken met bruinhemden die te vergelijken zijn met collaborateurs die joden hebben verklikt.
Het is dus maar net hoe de vlag erbij hangt.
Terwijl de boeren met hun tractoren op de snelweg ook niet ter plaatse zijn beboet vanwege het overtreden van de regels.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar juist dat maakt de boze blanke mannen vaak nog bozer. Er wordt gehandhaafd op 'keurige burgers', maar als dan van dat "gutmenschentuig" een beetje massaal gaat lopen demonstreren wordt er niet opgetreden.
Geldt enkel niet bij voetbalsupportersquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Terwijl de boeren met hun tractoren op de snelweg ook niet ter plaatse zijn beboet vanwege het overtreden van de regels.
Helaas reageert de massa: als je voldoende mensen op de been krijgt wordt er minder gehandhaafd...
Dat is geen bangmakerij, dat is een daadwerkelijk risico geweest. Dagjesmensen die een lokaal park opzoeken waar het dan iets te druk wordt zijn totaal niet te vergelijken met 5000 man uit alle uithoeken van het land die op een overvol plein staan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De Dam-piek is ook bangmakerij.
We gaan niets zien, helemaal niets.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is geen bangmakerij, dat is een daadwerkelijk risico geweest. Dagjesmensen die een lokaal park opzoeken waar het dan iets te druk wordt zijn totaal niet te vergelijken met 5000 man uit alle uithoeken van het land die op een overvol plein staan.
Zeg natuurlijk niet dat we gelijk een gigantische piek gaan zien, maar dit is wel even van een hele andere orde.
Prima dat zij daar woest over is. Ik vind het niet terecht, maar dat is mijn mening.:)quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:08 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wij zullen niemand weigeren, maar doen een beroep op het gezonde verstand van onze bezoekers
Directeur-bestuurder Liane den Haan van ouderenbond ANBO is woest over het verzoeken aan ouderen om de horeca nog even links te laten liggen. „Dit is niet de bedoeling en mag absoluut niet. Ik vind het onvoorstelbaar en onacceptabel dat horecagelegenheden op deze manier ouderen uitsluiten van een gezellig bezoek aan een terras of een restaurant.”
Ik vind het ook niet terecht, en uiteraard zegt ze dat voor de achterban.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Prima dat zij daar woest over is. Ik vind het niet terecht, maar dat is mijn mening.:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |