Dit heb je overal, behalve in Nederland.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Spanje heb je het zelfs in frisdrankflessen
Drink jij gluhwein?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit heb je overal, behalve in Nederland.
Sow, dat heb ik lang niet gehad.quote:
Houden zo.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sow, dat heb ik lang niet gehad.
Net klaar met werken.quote:
twitter:JohnJHarwood twitterde op woensdag 03-06-2020 om 15:51:32Trump tells Fox News radio he didn’t retreat into WH bunker for protection from potential intruders, but instead to examine the place.
“it was much more for the inspection,” Trump said reageer retweet
Werkt deze tip ook voor jouw Snickers?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als je ze juist vastpakt kan je het meen ik een aantal dagen (4 ofzo) laten liggen thuis op een droge plek en dan zou het weer ok moeten zijn
Of flessen bier van een/anderhalf/twee liter. Genotquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Engeland van de tapquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cruzcampo ja genotquote:Op woensdag 3 juni 2020 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Of flessen bier van een/anderhalf/twee liter. Genot
quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Werkt deze tip ook voor jouw Snickers?
[..]
Niet geklikt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Koffie uit de tap drinken
@:KingRoland
@:Jancees
@:RensAjacied
jij bent toch mijn vriendquote:Op woensdag 3 juni 2020 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt BNW toch? Je kunt toch ook daar gaan zitten met je vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |