Kaching of motheload werkte volgens mij ook in Sims 1quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geld!
Hoewel dat alleen Sims 1 was geloof ik, want bij Sims 2 is het kaching of motherload voor 50k.
Over de ferkansie dus. Mogen Gerda en Henk wel op ferkansie dit jaar!!!11quote:Om 19.00 uur geven premier Rutte en minister De Jonge een persconferentie over de coronacrisis. Die zal vooral gaan over de mogelijkheden van toerisme in de zomervakantie, is de verwachting.
Had ik gisteren met Leen Bakker. Ik wou bestelling annuleren en dat is gelukt en ik ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:08 schreef Guanabana het volgende:
En vandaag heel de dag gewacht op antwoord van Beter Bed klantenservice (via Whatsapp). Het was blijkbaar te druk om me tussen 10 en 17 te kunnen beantwoordenVraag me af wat daar gaande is.
Maar goed, ik wil er verder allemaal niet over praten. *gaat dramatisch liggen*
Is er al bingokaart voor deze presco?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Over de ferkansie dus. Mogen Gerda en Henk wel op ferkansie dit jaar!!!11
Dat is ook maar afwachten dan jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:11 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Had ik gisteren met Leen Bakker. Ik wou bestelling annuleren en dat is gelukt en ik ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg.
Wat rot voor je, dat betekent dan dat het zo blijft of is er op een andere manier nog iets aan te doen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Same old same old. Nog niets gehoord van ziekenhuis, maarja, wil waarschijnlijk toch geen operatie, dus op zich ook niet zo'n ramp.
nee, geen idee, hopen dat het vanzelf overgaat.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat rot voor je, dat betekent dan dat het zo blijft of is er op een andere manier nog iets aan te doen?
Incompetentie is dat ze uit bezorging zou zetten, maar Postnl kwam alsnog langs en ik heb het geweigerd. Ik had bij de klantenservice wel gevraagd om bevestiging per mail over de gemaakte afspraken via de telefoon van de klantenservice.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is ook maar afwachten dan jaIncompetente zooi overal.
Ahh dus dat is m! Ben daar ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
Maarja ben inmiddels al gewend dat alles kut is, ik ga koken joe joe!
Ik zou echt niet nu al 15 juni in het buitenland willen zitten voor een vakantie. De vliegreis, zwembad mag je niet in, allemaal regels waar je aan moet houden, toch die onzekerheid.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh dus dat is m! Ben daar ook wel benieuwd naar
Wat voor gerecht is het?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
Eetsmakelijk, fijn om je weer te zien postenquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
Rostirondjes met 'pangalicious' krokant en een salade, ik weet niet of ik dat een gerecht mag noemen.quote:
Ja precies, dat zou een enorme gok zijn wel. Nu was ik zelf sowieso niet van plan ergens heen te gaan dit jaar, maar vanwege een repetitieweekend van toneel eventueel in september ben ik wel benieuwd of dat dan door kan gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou echt niet nu al 15 juni in het buitenland willen zitten voor een vakantie. De vliegreis, zwembad mag je niet in, allemaal regels waar je aan moet houden, toch die onzekerheid.
Klinkt lekker. Wat is pangalicious?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Rostirondjes met 'pangalicious' krokant en een salade, ik weet niet of ik dat een gerecht mag noemen.![]()
Ik weet het nietquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Help me noouhoouu hij zegt de hele tijd dat mijn plafond te laag is!
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:20 schreef Guanabana het volgende:
15 juni ben je jarig, check mij dat uit mijn hoofd weten!
Zijn Henk en Ingrid uit elkaar?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik zie op een forum nu dat het kan zijn dat je het dak moet verwijderen, maar ik had er nog geen dak opquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet het nietwel zin om weer eens te spelen nu
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |