Laat gaan joh, ik word ook al minimaal een jaar gementioned in die Ed Baars filmpjes terwijl ik er a) nog nooit een reactie op heb gegeven (of bijna nooit) en b) nog nooit op heb geklikt (of bijna nooit)quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mes steek pijn
Ik zal stoppen met de mentions richting jou.
wtfquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ik word ook al minimaal een jaar gementioned in die Ed Baars filmpjes terwijl ik er a) nog nooit een reactie op heb gegeven (of bijna nooit) en b) nog nooit op heb geklikt (of bijna nooit)
Dit moet inslaan als een mokerslag bij @GGMMquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ik word ook al minimaal een jaar gementioned in die Ed Baars filmpjes terwijl ik er a) nog nooit een reactie op heb gegeven (of bijna nooit) en b) nog nooit op heb geklikt (of bijna nooit)
Het was me wel opgevallen dat je niet reageert, maar ik ging er gewoon vanuit dat je ze wel keek en ervan genoot ja.quote:
Nee, sorry maar ik wilde geen zeikerd zijn voor de verandering en ik had er geen last van.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was me wel opgevallen dat je niet reageert, maar ik ging er gewoon vanuit dat je ze wel keek en ervan genoot ja.
Ik zou je toch willen adviseren de filmpjes te gaan bekijken. Ik begrijp best dat het soms lastig is om te volgen. Wetenschap is niet voor iedereen, maar van het eindresultaat kan iedereen genieten lijkt mequote:Op woensdag 3 juni 2020 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, sorry maar ik wilde geen zeikerd zijn voor de verandering en ik had er geen last van.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je toch willen adviseren de filmpjes te gaan bekijken. Ik begrijp best dat het soms lastig is om te volgen. Wetenschap is niet voor iedereen, maar van het eindresultaat kan iedereen genieten lijkt me
ik wil graag voor janroos filmpjequote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef Coco. het volgende:
Wie wil nog meer niet gementioned worden voor Ed Baars filmpjes? Graag nu melden.
@:Caland @:Saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:Doublepain @:aTypisch @:Drizzt_DoUrden @:JanCees @:johannes_vermeer @:Tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:Zipportal @:Tjacka @:Lenny_Leonard @:PicoMMP @:Scrummie2.1
Ik klik er nooit op, maar mention is primaquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef Coco. het volgende:
Wie wil nog meer niet gementioned worden voor Ed Baars filmpjes? Graag nu melden.
@:Caland @:Saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:Doublepain @:aTypisch @:Drizzt_DoUrden @:JanCees @:johannes_vermeer @:Tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:Zipportal @:Tjacka @:Lenny_Leonard @:PicoMMP @:Scrummie2.1
ik denk dat sommige moderators wel graag gementioned willen wordenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef Coco. het volgende:
Ik mag wel uit dit lijstje ja.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:19 schreef Coco. het volgende:
Wow, dit valt mij even tegen zeg. (van jou, niet van Tjacka)quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan je Roddelpraat warm aanbevelen!
ja al gezienquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Roddelpraat is echt puur genotquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
heb je het ook zelf gezien?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow, dit valt mij even tegen zeg. (van jou, niet van Tjacka)
Ik denk niet dat er mensen zijn met een grotere hekel aan Jan Roos dan ik. Maar in Roddelpraat met Dennis is gewoon gierend grappig.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow, dit valt mij even tegen zeg. (van jou, niet van Tjacka)
word lenny weer mod van FEEquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Zak er maar in, in december maak ik ook geen nieuwe topics in FEE meer over Ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |