quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hij is helemaal niet laagJe kunt er wel in volleyballen trouwens.
[ afbeelding ]
Vind je? Ze beschouwen je kennelijk als een nog niet compleet verloren geval. Dat getuigt niet van veel kennis denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
krijg 3 vragenlijsten van het uwv Schijnbaar moest mijn motivatie gecheckt worden want kosten geldEn dan volgende week donderdag gaan we het bespreken.
![]()
Lijkt alsof ze ergens toch wel kennis hebben in de organisatie
quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je? Ze beschouwen je kennelijk als een nog niet compleet verloren geval. Dat getuigt niet van veel kennis denk ik
voor wat vragenlijsten?quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
krijg 3 vragenlijsten van het uwv Schijnbaar moest mijn motivatie gecheckt worden want kosten geldEn dan volgende week donderdag gaan we het bespreken.
![]()
Lijkt alsof ze ergens toch wel kennis hebben in de organisatie
je vaardigheden en wat je belangrijk vind in je werk.quote:
Sociaal, je kan eten en drinken brengen als geen ander en je vind poepen te gek.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
vermoed dat er uit komt dat ik een sociaal iemand ben en dus dat het beste bij mij past. Nou ja dat wist ik al
quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sociaal, je kan eten en drinken brengen als geen ander en je vind poepen te gek.
Verpleegsterbal is geboren
En als ze te ziek worden, gewoon afmaken en de kop op een staak voor mee naar huisquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sociaal, je kan eten en drinken brengen als geen ander en je vind poepen te gek.
Verpleegsterbal is geboren
Ik zie je dat ook wel doenquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mja denk wel dat ik er een geschikt persoon voor ben ja
Oeps.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
En back to the drawing board....
Uitbraak op scholen in Israël
Op scholen in Israël is sprake van een uitbraak van het coronavirus. In verscheidene steden zijn in totaal 42 basis- en middelbare scholen op slot gegaan. Zeker 244 leraren en leerlingen zijn besmet en bijna 7000 docenten en leerlingen zitten in quarantaine.
Volgens het ministerie van Volksgezondheid zijn scholen nu de belangrijkste bron van covid-infecties, meer dan bijvoorbeeld restaurants, winkelcentra, cafés en openbare ruimtes zoals stranden, die ook allemaal weer open zijn. Gisteren kondigde premier Netanyahu aan de meeste scholen voorlopig open te houden, maar mogelijk komt daar later deze week verandering in.
Volgens Israëlische media komt het ministerie van Volksgezondheid met een advies om alle scholen de rest van het schooljaar te sluiten, maar zou de minister van Onderwijs niet openstaan voor zo'n zware maatregel.
Gisteren telde Israël 116 nieuwe besmettingen, het hoogste aantal in een maand tijd.
Hups die afgehakte hoofden in een plantenbak met aarde op het terras en kijken of er een bejaardenplant wil groeienquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ze te ziek worden, gewoon afmaken en de kop op een staak voor mee naar huis
quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ik wil het niet. Dus das een probleem :p
niet op de manier dat het zo is ingericht dat je niet meer kan doen wat je eigenlijk kwam doenquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat is wel een dealbreaker dan.
11 MINUTEN GELEDENquote:
Jankballen die leraren ook.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
11 MINUTEN GELEDEN
Basisschool Den Haag dicht na besmettingen
Een basisschool in Den Haag sluit de deuren vanwege twee docenten die besmet zijn met het coronavirus. Het gaat om basisschool De Springbok, met twee locaties in de stad. De docenten gaven sinds afgelopen weekend geen les meer, omdat ze toen klachten kregen.
Op de school zitten zo'n 500 kinderen, van wie er zeven symptomen van het coronavirus hebben. Zij worden getest of ze ook besmet zijn. De ouders en kinderen zijn vandaag ingelicht over het besluit om de deuren te sluiten. De leerlingen krijgen nu weer thuisonderwijs.
Duitsland geloof ik ook al ergens
Toch vond ik dat wel meevallen in het ziekenhuis waar mijn moeder lag. Daar nam de verpleging echt ruim de tijd voor patiënten, bleven regelmatig even plakken voor een praatje en zo. Alleen 's nachts waren ze nogal onderbezet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet op de manier dat het zo is ingericht dat je niet meer kan doen wat je eigenlijk kwam doen![]()
De gedacht bv in de verpleging dat je gewoon botweg geen tijd hebt om iemand ook echt te helpen trekt me niet
En dankzij Femke neemt niemand de quarantaine nog serieus dus we gaan allemaal doodquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
11 MINUTEN GELEDEN
Een basisschool in Den Haag sluit de deuren vanwege twee docenten die besmet zijn met het coronavirus. Het gaat om basisschool De Springbok, met twee locaties in de stad. De docenten gaven sinds afgelopen weekend geen les meer, omdat ze toen klachten kregen.
Op de school zitten zo'n 500 kinderen, van wie er zeven symptomen van het coronavirus hebben. Zij worden getest of ze ook besmet zijn. De ouders en kinderen zijn vandaag ingelicht over het besluit om de deuren te sluiten. De leerlingen krijgen nu weer thuisonderwijs.
Missertje van Jaap.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
11 MINUTEN GELEDEN
ja zal ook niet overal het zelfde zijn maar denk dat ze soms wel onder emotionele druk staanquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch vond ik dat wel meevallen in het ziekenhuis waar mijn moeder lag. Daar nam de verpleging echt ruim de tijd voor patiënten, bleven regelmatig even plakken voor een praatje en zo. Alleen 's nachts waren ze nogal onderbezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |