Die hadden ook V12 leert wikipedia me.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben opgegroeid met de Countach![]()
Of bedoel je echt de Espada en de Miura en zo? Die hadden geen V12 ook toch? Die waren wel mooi, de Countach is hooguit mooi van absurde lelijkheid
Zonder vleugel en spoilers NOG lelijkerquote:
Kijk maar uit, straks gaat ze aangebrand doen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na het frituren ben je een snack van kleur?
Wat een titelsquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Toen ik bij de Efteling slaaf was, or at best "vakantiewerker" heette het daar al "Medewerker Algemene Dienst werkzaam binnen de afdeling Operationele Zaken"
FTFYquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Toen ik bij de Efteling laafwas, or at best "vakantiewerker" heette het daar al "Medewerker Algemene Dienst werkzaam binnen de afdeling Operationele Zaken"
Dan hoef ik je over de Cizeta-Moroder V16T niks meer te vertellen zeker?quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die absurde dingen, ik hou ervan.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks gaat ze aangebrand doen.
Ken ik eerlijk gezegd niet! Maar ik moet bekennen dat ik vooral meelift op wat de autogekkies in m'n omgeving vertellen/laten zien. En da's nogal.... gefilterd qua info?quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoef ik je over de Cizeta-Moroder V16T niks meer te vertellen zeker?
Een rijdend zwembad!quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Of de Ohrberg Special III, 5,48 m breed.
[ afbeelding ]
Lastig in de parkeergaragequote:Op woensdag 3 juni 2020 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je een helicopter bij je... en ga je met de auto....quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Of deze American Dream Limo![]()
[ afbeelding ]
Ja die helicopter hoort er ook bij.
Je kunt wel gratis onder de slagboom doorquote:
Nee hij is helemaal niet laagquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt wel gratis onder de slagboom door
Handig, kan je toch meerdere mensen vervoeren én die anderhalve meter waarborgen!quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ah lekker praktisch wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hij is helemaal niet laagJe kunt er wel in volleyballen trouwens.
[ afbeelding ]
Geld dat als buitensport of binnensport... want binnen mag nog niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hij is helemaal niet laagJe kunt er wel in volleyballen trouwens.
[ afbeelding ]
Take a wild guessquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geld dat als buitensport of binnensport... want binnen mag nog niet.
daar kan je geen bocht mee nemenquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Of deze American Dream Limo![]()
[ afbeelding ]
Ja die helicopter hoort er ook bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |