abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2020 @ 14:35:49 #121
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193453325
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee hij is helemaal niet laag :D Je kunt er wel in volleyballen trouwens.

[ afbeelding ]
Ah lekker praktisch wel.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2020 @ 14:36:11 #122
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193453331
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Geld dat als buitensport of binnensport... want binnen mag nog niet.
Bis vincit qui se vincit!
  woensdag 3 juni 2020 @ 14:37:51 #123
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_193453357
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:36 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Geld dat als buitensport of binnensport... want binnen mag nog niet.
Take a wild guess :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_193453370
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Of deze American Dream Limo :')

[ afbeelding ]

Ja die helicopter hoort er ook bij.
daar kan je geen bocht mee nemen
  woensdag 3 juni 2020 @ 14:40:01 #125
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193453389
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:

[..]

daar kan je geen bocht mee nemen
De helicopter tilt de achterkant de bocht om, en dan kun je weer verder rijden.
pi_193453431
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_193453466
krijg 3 vragenlijsten van het uwv Schijnbaar moest mijn motivatie gecheckt worden want kosten geld :P En dan volgende week donderdag gaan we het bespreken. :P

Lijkt alsof ze ergens toch wel kennis hebben in de organisatie :P
  woensdag 3 juni 2020 @ 14:50:04 #128
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_193453509
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
krijg 3 vragenlijsten van het uwv Schijnbaar moest mijn motivatie gecheckt worden want kosten geld :P En dan volgende week donderdag gaan we het bespreken. :P

Vind je? Ze beschouwen je kennelijk als een nog niet compleet verloren geval. Dat getuigt niet van veel kennis denk ik :P
pi_193453522
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vind je? Ze beschouwen je kennelijk als een nog niet compleet verloren geval. Dat getuigt niet van veel kennis denk ik :P
:D

schattig van ze :D Maar schijnen wel goeie vragenlijsten te zijn. Ze spreken dus veel mensen die niet zo goed weten wat ze nou willen en dit schijnt er bij te helpen dus mooi dat ze het aanbieden
pi_193453653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:

voor wat vragenlijsten?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193453734
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:01 schreef mschol het volgende:

[..]

voor wat vragenlijsten?
je vaardigheden en wat je belangrijk vind in je werk.

net de eerste gedaan met stellingen hoe je bent in een werksituatie. Dus dat je nooit wat kwijt bent en netjes werkt. Nou goed afgezien van het gooien met tomatensoep ben ik op werk zeer netjes en raak ik niet snel iets kwijt. Maar das thuis echt compleet anders _O-
pi_193453745
vermoed dat er uit komt dat ik een sociaal iemand ben en dus dat het beste bij mij past. Nou ja dat wist ik al :P
  woensdag 3 juni 2020 @ 15:09:05 #133
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193453765
En back to the drawing board....

Uitbraak op scholen in Israël
Op scholen in Israël is sprake van een uitbraak van het coronavirus. In verscheidene steden zijn in totaal 42 basis- en middelbare scholen op slot gegaan. Zeker 244 leraren en leerlingen zijn besmet en bijna 7000 docenten en leerlingen zitten in quarantaine.
Volgens het ministerie van Volksgezondheid zijn scholen nu de belangrijkste bron van covid-infecties, meer dan bijvoorbeeld restaurants, winkelcentra, cafés en openbare ruimtes zoals stranden, die ook allemaal weer open zijn. Gisteren kondigde premier Netanyahu aan de meeste scholen voorlopig open te houden, maar mogelijk komt daar later deze week verandering in.
Volgens Israëlische media komt het ministerie van Volksgezondheid met een advies om alle scholen de rest van het schooljaar te sluiten, maar zou de minister van Onderwijs niet openstaan voor zo'n zware maatregel.
Gisteren telde Israël 116 nieuwe besmettingen, het hoogste aantal in een maand tijd.
pi_193453776
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
vermoed dat er uit komt dat ik een sociaal iemand ben en dus dat het beste bij mij past. Nou ja dat wist ik al :P
Sociaal, je kan eten en drinken brengen als geen ander en je vind poepen te gek.

Verpleegsterbal is geboren _O_
Laat maar waaien
pi_193453800
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Sociaal, je kan eten en drinken brengen als geen ander en je vind poepen te gek.

:')

mja denk wel dat ik er een geschikt persoon voor ben ja :P
  woensdag 3 juni 2020 @ 15:13:12 #136
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_193453821
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]

En als ze te ziek worden, gewoon afmaken en de kop op een staak voor mee naar huis *O*
pi_193453833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:')

mja denk wel dat ik er een geschikt persoon voor ben ja :P
Ik zie je dat ook wel doen :Y
pi_193453837
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
En back to the drawing board....

Uitbraak op scholen in Israël
Op scholen in Israël is sprake van een uitbraak van het coronavirus. In verscheidene steden zijn in totaal 42 basis- en middelbare scholen op slot gegaan. Zeker 244 leraren en leerlingen zijn besmet en bijna 7000 docenten en leerlingen zitten in quarantaine.
Volgens het ministerie van Volksgezondheid zijn scholen nu de belangrijkste bron van covid-infecties, meer dan bijvoorbeeld restaurants, winkelcentra, cafés en openbare ruimtes zoals stranden, die ook allemaal weer open zijn. Gisteren kondigde premier Netanyahu aan de meeste scholen voorlopig open te houden, maar mogelijk komt daar later deze week verandering in.
Volgens Israëlische media komt het ministerie van Volksgezondheid met een advies om alle scholen de rest van het schooljaar te sluiten, maar zou de minister van Onderwijs niet openstaan voor zo'n zware maatregel.
Gisteren telde Israël 116 nieuwe besmettingen, het hoogste aantal in een maand tijd.
Oeps.
pi_193453850
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik zie je dat ook wel doen :Y
maar ik wil het niet. Dus das een probleem :p
pi_193453853
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En als ze te ziek worden, gewoon afmaken en de kop op een staak voor mee naar huis *O*
Hups die afgehakte hoofden in een plantenbak met aarde op het terras en kijken of er een bejaardenplant wil groeien *O*
Laat maar waaien
pi_193453858
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:

[..]

maar ik wil het niet. Dus das een probleem :p
-O- Ja, dat is wel een dealbreaker dan.
pi_193453909
Hm, ik ben eigenlijk wel klaar voor vandaag :{
pi_193453916
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

-O- Ja, dat is wel een dealbreaker dan.
niet op de manier dat het zo is ingericht dat je niet meer kan doen wat je eigenlijk kwam doen :P

De gedacht bv in de verpleging dat je gewoon botweg geen tijd hebt om iemand ook echt te helpen trekt me niet :P
pi_193453921
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Oeps.
11 MINUTEN GELEDEN
Basisschool Den Haag dicht na besmettingen
Een basisschool in Den Haag sluit de deuren vanwege twee docenten die besmet zijn met het coronavirus. Het gaat om basisschool De Springbok, met twee locaties in de stad. De docenten gaven sinds afgelopen weekend geen les meer, omdat ze toen klachten kregen.

Op de school zitten zo'n 500 kinderen, van wie er zeven symptomen van het coronavirus hebben. Zij worden getest of ze ook besmet zijn. De ouders en kinderen zijn vandaag ingelicht over het besluit om de deuren te sluiten. De leerlingen krijgen nu weer thuisonderwijs.

Duitsland geloof ik ook al ergens
pi_193453948
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]

11 MINUTEN GELEDEN
Een basisschool in Den Haag sluit de deuren vanwege twee docenten die besmet zijn met het coronavirus. Het gaat om basisschool De Springbok, met twee locaties in de stad. De docenten gaven sinds afgelopen weekend geen les meer, omdat ze toen klachten kregen.

Op de school zitten zo'n 500 kinderen, van wie er zeven symptomen van het coronavirus hebben. Zij worden getest of ze ook besmet zijn. De ouders en kinderen zijn vandaag ingelicht over het besluit om de deuren te sluiten. De leerlingen krijgen nu weer thuisonderwijs.

Jankballen die leraren ook.

Dan zet je die 7 kinderen toch thuis?
Vakman pur sang
pi_193453971
quote:

[..]

niet op de manier dat het zo is ingericht dat je niet meer kan doen wat je eigenlijk kwam doen :P

De gedacht bv in de verpleging dat je gewoon botweg geen tijd hebt om iemand ook echt te helpen trekt me niet :P
Toch vond ik dat wel meevallen in het ziekenhuis waar mijn moeder lag. Daar nam de verpleging echt ruim de tijd voor patiënten, bleven regelmatig even plakken voor een praatje en zo. Alleen 's nachts waren ze nogal onderbezet. :{

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2020 15:28:34 ]
pi_193453972
quote:

[..]

11 MINUTEN GELEDEN

En dankzij Femke neemt niemand de quarantaine nog serieus dus we gaan allemaal dood *O*
Laat maar waaien
pi_193453984
quote:

[..]

11 MINUTEN GELEDEN

Missertje van Jaap.
pi_193454013
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Toch vond ik dat wel meevallen in het ziekenhuis waar mijn moeder lag. Daar nam de verpleging echt ruim de tijd voor patiënten, bleven regelmatig even plakken voor een praatje en zo. Alleen 's nachts waren ze nogal onderbezet. :{
ja zal ook niet overal het zelfde zijn maar denk dat ze soms wel onder emotionele druk staan
pi_193454018
nou testen gemaakt. allemaal stellingen, eigenlijk waren de 3 testen vrijwel het zelfde...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')