Benieuwd wat je van nummer 3 vindt. Die heb ik ook nog staan en daar kijk ik wel naar uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:09 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Deze vanavond met 2 vrienden proberen![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Absoluut, maar ik kom vrij weinig goede Europese IPA's tegen voor 4,50 voor 44cl. De meeste goede blikken Cloudwater/Fraugruber/North etc. zijn al snel 6-8 euro, dus dan is 9 euro voor een King Sue helemaal primaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 00:52 schreef racerdkb het volgende:
Liever twee verschillende Europese 44cl's dan één Amerikaanse voor hetzelfde geld.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ja ik ga dit jaar niet naar BilliesWild FestivalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vibe, mensen & bieren zóveel beter dan alle andere bierfestivals waar ik geweest ben
Zeker en vast. Ik vond het gewoon heel "voorspelbaar" qua smaak... De tijden dat The Bruery me nog verraste liggen achter me... Dan denk ik aan BA Smoking Wood, goeie Mélanges,...quote:
Die Lost in the Dank was top! Die van Verdant ook trouwens.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:09 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Deze vanavond met 2 vrienden proberen![]()
[ afbeelding ]
Maar je geeft iets een 3,75 en gooit het vervolgens door de gootsteen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:47 schreef Seul het volgende:
[..]
Zeker en vast. Ik vond het gewoon heel "voorspelbaar" qua smaak... De tijden dat The Bruery me nog verraste liggen achter me... Dan denk ik aan BA Smoking Wood, goeie Mélanges,...
Die ligt hier ook nog in de koelkast. Is het iets?quote:
Ze waren allemaal lekker maar vond die eigenlijk de minstequote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:47 schreef Welten het volgende:
[..]
Benieuwd wat je van nummer 3 vindt. Die heb ik ook nog staan en daar kijk ik wel naar uit.
[..]
Verdant was een van m'n favorieten, "Softly Spoken Magic Spells" vonden we unaniem de bestequote:Op woensdag 8 juli 2020 15:11 schreef pipster het volgende:
[..]
Die Lost in the Dank was top! Die van Verdant ook trouwens.
Welke dic is dit? Chocolate chip cookie?quote:Op zondag 12 juli 2020 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Beste pastry die ik ooit heb gehad. Adjuncts zijn lactose en aroma’s van caramel en biscuit. Denk dat de BA in dit geval precies de diepgang toevoegt die de bieren in deze reeks nodig hebben (ben gek op de DiaC serie, maar ze zijn vaak óf te licht óf te suikerig, daar is nu geen sprake van). Als dit soort bier in je straatje valt raad ik zeker aan je portemonnee open te trekken
https://untappd.com/b/amu(...)-chip-cookie/3058473quote:Op zondag 12 juli 2020 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Welke dic is dit? Chocolate chip cookie?
Ook maar ff inslaan, begin steeds meer pastry stouts te waarderen
De Salted Caramel Choc Chip Cookie ja. De andere twee ga ik wel skippen.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Welke dic is dit? Chocolate chip cookie?
Ook maar ff inslaan, begin steeds meer pastry stouts te waarderen
Tientje per stuk op Beerdome. Dan ga je ze nergens in Nederland voor onder de 8 vinden, denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:50 schreef Welten het volgende:
Ik zou ontzettend graag de BA DiaC hebben maar ik kom voorlopig niet meer in de buurt. Bidden dat ze die nog even op voorraad hebben.
Ik zag ze ook al wel bij andere webshops maar daar gaan ze voor 9+ euro.
Gurney, wat heb jij er +- voor moeten aftikken?
Een tientje, viel mij ook flink tegen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:50 schreef Welten het volgende:
Ik zou ontzettend graag de BA DiaC hebben maar ik kom voorlopig niet meer in de buurt. Bidden dat ze die nog even op voorraad hebben.
Ik zag ze ook al wel bij andere webshops maar daar gaan ze voor 9+ euro.
Gurney, wat heb jij er +- voor moeten aftikken?
Gelukkig zit ik nog niet op dat punt. Ik vind ook simpele goedkope bieren nog altijd heerlijk. Ik word ook blij van een goede tripel die je zelfs bij de Lidl kunt halen (Bornem), of van een goedkope quadrupel (Rochefort 10). Niet alles hoeft me te verrassen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tja ik zit nu op 1500 bieren en wilde ook nooit teveel gaan betalen voor bier. 6 euro vond ik max.
Maar nu verrast me weinig meer, alles is 3.5ish. Dus ga ik wat vaker beter spul van 8 euro kopen en dat bevalt wel. En dan zo nu en dan een tientje moet kunnen.
Komt ook wel omdat ik nu alles in de winkel koop ipv online haha.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Komt ook wel omdat ik nu alles in de winkel koop ipv online haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |