Bierhalle Deconinck is ook wel een aanrader, klein tikje van de route af. Eventueel via Oost- en Westvleteren heen, daar vermaak je je ook wel met o.a. Struisse.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Loop normaal bij Sterk binnen maar doe volgende maand een weekje Belgie (Brugge/Leuven/Gent etc) dus dat wordt op de terugweg eens langs De Caigny.
Klopt. Hun Facebookpagina echter posten ze het wel als er een nieuwe/exclusieve lading binnenkomt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lijstje maken vooraf is lastig aangezien hun assortiment niet online staat.
Als je van zure bieren houdt is Geers in Oostakker (vlakbij Gent) dan wel een mooie tip.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Loop normaal bij Sterk binnen maar doe volgende maand een weekje Belgie (Brugge/Leuven/Gent etc) dus dat wordt op de terugweg eens langs De Caigny.
Het woordje imperial klinkt ook als een hoger alcoholpercentage idd. Op Untappd staat hij ook als 8%.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Huh? Ik heb deze ook op, maar die was 8%! Die was overigens heel prima
Dat was hij volgens mij ook altijd. Blijkbaar een vernieuwde versie, wat een porter met tonen van “lemongrass” had ik wel onthouden. Volgens mij was dit voorheen een prima koffieporter. Geen hoogvlieger, maar echt niet smerig.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het woordje imperial klinkt ook als een hoger alcoholpercentage idd. Op Untappd staat hij ook als 8%.
Hahha daar had ik overheen gelezen en klinkt inderdaad niet als een hele goede combinatiequote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was hij volgens mij ook altijd. Blijkbaar een vernieuwde versie, wat een porter met tonen van “lemongrass” had ik wel onthouden. Volgens mij was dit voorheen een prima koffieporter. Geen hoogvlieger, maar echt niet smerig.
Ik denk dat je die collab met Stanislaus Brewskeblabla bedoelt? Dat was framboos.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha daar had ik overheen gelezen en klinkt inderdaad niet als een hele goede combinatie
Laatst eentje van Bird gehad. Die breakfast porter met cacao nibs en aardbei. Dat was wel een prima combinatie.
Brewskovitch.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat je die collab met Stanislaus Brewskeblabla bedoelt? Dat was framboos.
Ik ben trouwens doorgaans niet zo’n fan van fruit in stouts. Die BCBS varianten met fruit (Northwoods, Bramble Rye en Midnight Orange) heb ik ook allemaal lager gerate dan de regular versie.
Deze was het https://shop.birdbrewery.com/products/vroege-vogelquote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat je die collab met Stanislaus Brewskeblabla bedoelt? Dat was framboos.
Ik ben trouwens doorgaans niet zo’n fan van fruit in stouts. Die BCBS varianten met fruit (Northwoods, Bramble Rye en Midnight Orange) heb ik ook allemaal lager gerate dan de regular versie.
Dank voor de tip. Ik ga over een week of 5 weer eens langs waarschijnlijk. Zure bieren zijn wel mijn ding (en vooral ook van mijn vriendin)quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:52 schreef racerdkb het volgende:
Als iemand binnenkort naar De Caigny gaat en van zure biertjes houdt, dan moet je deze even meenemen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plus als je bij mij in de buurt (Haarlem) woont mag je er nog wel 3-4 extra kopen voor mij en dan haal ik ze op
Geinige kleur. Ik heb deze laatst ook meegenomen, snel maar eens opentrekken.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:52 schreef racerdkb het volgende:
Als iemand binnenkort naar De Caigny gaat en van zure biertjes houdt, dan moet je deze even meenemen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plus als je bij mij in de buurt (Haarlem) woont mag je er nog wel 3-4 extra kopen voor mij en dan haal ik ze op
Hahha ik heb hier nog zo'n mexicake staan met ook o.a. kaneel er in. Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:16 schreef racerdkb het volgende:
Gadverdamme waarom zit er kaneel in Pimp Dust
Ja soms kan ik het nog wel overleven maar hier overheerst de nasmaak mij toch echt iets te veel.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha ik heb hier nog zo'n mexicake staan met ook o.a. kaneel er in. Ben wel benieuwd.
Sloeg meer op stouts, mijn opmerking. Maar laat alles links liggen met die ingrediënten.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kaneel (of tonka/kokosnoot) in een sour is dan ook wel wat vreemd. Niet dat het niet kan werken.
Begrijp ik, maar het specifieke biertje is een sour, dus ik snap dat je het niet had verwachtquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:28 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Sloeg meer op stouts, mijn opmerking. Maar laat alles links liggen met die ingrediënten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |