Biden lijkt mij echter ook geen goede president echter, ook met zijn 78 jaar...quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:05 schreef skysherrif het volgende:
Nog geen rally around the flag effect te zien in Amerika. Integendeeltwitter:Politics_Polls twitterde op woensdag 03-06-2020 om 01:35:16National GE:
Biden 47% (+10)
Trump 37%
@:Reuters/Ipsos 6/1-2 reageer retweet
Ervanuitgaande dat hij mentaal in staat blijft om president te zijn, denk ik dat het geen slechte president zou zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Biden lijkt mij echter ook geen goede president echter, ook met zijn 78 jaar...
Ik denk dat er duizenden betere opties zijn dan Trumpquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat hij mentaal in staat blijft om president te zijn, denk ik dat het geen slechte president zou zijn.
Het zou alleen weer helemaal niets veranderen, meer van hetzelfde wat ze daar al tientallen jaren hebben.
Wel stukken beter dan Trump
Trump had dit allemaal zo makkelijk naar zijn kant kunnen draaien door normaal te reageren (zowel Corona als de rellen nu), maar zelfs daar is hij te dom voor.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:05 schreef skysherrif het volgende:
Nog geen rally around the flag effect te zien in Amerika. Integendeeltwitter:Politics_Polls twitterde op woensdag 03-06-2020 om 01:35:16National GE:
Biden 47% (+10)
Trump 37%
@:Reuters/Ipsos 6/1-2 reageer retweet
Als Biden overlijdt dan neemt de vicepresident het over. Het is belangrijk te kijken wie zijn vicepresident wordt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Biden lijkt mij echter ook geen goede president echter, ook met zijn 78 jaar...
Rutte is juist omhoog gegaan in de peilingen inderdaad sinds corona.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Trump had dit allemaal zo makkelijk naar zijn kant kunnen draaien door normaal te reageren (zowel Corona als de rellen nu), maar zelfs daar is hij te dom voor.
Ja dat weten wij, maar Amerika is een raar land.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat er duizenden betere opties zijn dan Trump
Mijn opa is ook 79 jaar, ik kan mij niet voorstellen dat iemand op die leeftijd nog weken van 80+ uur kan maken en al die stress aan kan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als Biden overlijdt dan neemt de vicepresident het over. Het is belangrijk te kijken wie zijn vicepresident wordt.
Zo, dat zijn meningen!quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Goliath.Nog steeds de hoogste achtbaan van de Benelux.
Overigens, EftelingBeste pretpark van Europa. Kom er bijna ieder jaar wel een keer. Andere in Nederland zijn jaren geleden.
Vorig jaar wel in Phantasialand geweest, maar dat park is flink achteruit gegaan t.o.v. vroeger...
Zeker, maar het is ook niet zo dat de wereld er dan weer precies zo uitziet als voor Corona en dit allemaal vergeten is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:13 schreef F1gamer het volgende:
Het is nog lang geen november. Het An allemaal nog veranderen tijdens de usa verkiezingen. Zie 4 jaar terug toen Trump won.
Misschien kwam het ook omdat we vorig jaar Phantasialand waren met mijn nichtje van 7, en liepen we ertegenaan dat zij bij veel dingen nog niet erin mocht.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zo, dat zijn meningen!
Efteling, Europa Park en Disneyland Parijs zijn mijn persoonlijke top 3 (met nog meer dan genoeg parken in Europa te gaan, dat wel). En voor alle 3 zijn er zaken die ze uniek en heel goed maken en punten die nog stukken beter kunnen. Mijn favoriet ligt toch altijd een beetje aan het moment waarop je het vraagt
Phantasialand is voor mij intussen alweer een paar jaar terug, maar al wel met Taron! Topachtbaan. Het park van voor de grote investerings- en vervangingsgolf ken ik niet, maar in mijn ogen zijn ze toch best wel veranderd qua doelgroep. Waar het vroeger toch echt een meer typisch Duits familiepretpark was, is het nu een behoorlijke thrillcapital aan het worden.Vind zelf eigenlijk dat de balans in het park een beetje weg is, maar wat ze bouwen, vind ik wel vet.
Dat is inderdaad die balans waar ik het over had die nu ontbreekt in het park.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Misschien kwam het ook omdat we vorig jaar Phantasialand waren met mijn nichtje van 7, en liepen we ertegenaan dat zij bij veel dingen nog niet erin mocht.
De achtbanen zijn er mooi, maar ik mis het overkoepelende thema wat ik juist aan de Efteling zou sterk vind. Wat ze ook bouwen, ze blijven bij hun roots, sprookjes, mythes en saga's.
Ik vind het wel leuk daar, vooral Taronquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Goliath.Nog steeds de hoogste achtbaan van de Benelux.
Overigens, EftelingBeste pretpark van Europa. Kom er bijna ieder jaar wel een keer. Andere in Nederland zijn jaren geleden.
Vorig jaar wel in Phantasialand geweest, maar dat park is flink achteruit gegaan t.o.v. vroeger...
Ik heb ook meer last van jeuk dan normaalquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:24 schreef Em31 het volgende:
Ik neem alles terug over wennen aan de warmtelekker benauwd weer mijn hemel
[ afbeelding ]
En een stuk goedkoper. Dagje Efteling is behoorlijk aan de prijsquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben ook als kind volgens mij meer in van die indoor speelhallen geweest dan in pretparken. Ik denk dat mijn ouders daar niet zo veel zin in hadden? Zo'n binnenspeelhal is voor hen natuurlijk wel chiller denk ik.
* Deelt ijsblokjes uitquote:Op woensdag 3 juni 2020 15:24 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zo warm, dit nummer gaat automatisch draaien:quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:24 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |