Nee nee, niet de schuld aan de sjinezen geven (dit keer niet)quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:20 schreef incel het volgende:
Terechte klacht mijne is ook al 3 weken op "Arrived in destination country"
Die fucking chinezen gooien er weer eens met de pet naar.
Ik ga denk ik maar dispute openen, zal ze leren te slakken.
Tja geef ze eens ongelijk...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:23 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Het is gewoon beleid Nederlandse post voor te laten gaan (aldus medewerkers die anoniem wensen te blijven) omdat ze niets verdienen aan die zendingen.
Klopt, ze verzamelen een boel en dumpen dat op afhaallocatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:23 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nee nee, niet de schuld aan de sjinezen geven (dit keer niet)
Fucking PostNL. Het is gewoon beleid Nederlandse post voor te laten gaan (aldus medewerkers die anoniem wensen te blijven) omdat ze niets verdienen aan die zendingen.
De afzender moet maar een klacht indienen bij het postbedrijf in China. Zij zijn uiteindelijk opdrachtgever bij PostNL.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:23 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nee nee, niet de schuld aan de sjinezen geven (dit keer niet)
Ik zit ook naar een tracking-code te kijken waar verdacht lang niets mee gebeurt...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:18 schreef Innisdemon het volgende:
Fuckers
M'n Aliexpress-troep ligt al een week stof te vergaren ergens in een loods.
Klacht: PostNL houdt zich niet aan de afspraken van de PostUnie.
Ik heb er 4 van dezequote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zit ook naar een tracking-code te kijken waar verdacht lang niets mee gebeurt...
Quarantaine postquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:18 schreef Innisdemon het volgende:
Fuckers
M'n Aliexpress-troep ligt al een week stof te vergaren ergens in een loods.
Klacht: PostNL houdt zich niet aan de afspraken van de PostUnie.
Soms piept er wel eens 1tje door. Maar de meeste staan bij mij ook on hold.quote:
DIngen bij NL'se webshops kopen die ze zelf uit China halenquote:
Sommige wellicht. Van die dozenschuivers (drop shipping)quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:26 schreef Karina het volgende:
Afgelopen tijd heb ik dit 2 keer gehad, het gekke was dat toen ik ging klagen bij de leverancier, de seller dus, ik het opeens heel snel binnenkreeg. En volgens mij worden bestellingen bij Ali eerst geleverd bij een of ander Nederlands bedrijfje, bij mij stond in de post nl app iets van een webwinkel in Nederland.
Ja want dat is het alternatiefquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
DIngen bij NL'se webshops kopen die ze zelf uit China halen
Denk het en misschien sparen die het dan op of zo.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Sommige wellicht. Van die dozenschuivers (drop shipping)
Als je specifieke spullen wilt, ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:36 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Ja want dat is het alternatief
Schiedam! Zo hoef je niet op de douanegelden te letten.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:26 schreef Karina het volgende:
Afgelopen tijd heb ik dit 2 keer gehad, het gekke was dat toen ik ging klagen bij de leverancier, de seller dus, ik het opeens heel snel binnenkreeg. En volgens mij worden bestellingen bij Ali eerst geleverd bij een of ander Nederlands bedrijfje, bij mij stond in de post nl app iets van een webwinkel in Nederland.
Ehh okequote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:42 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Als je specifieke spullen wilt, ja.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:20 schreef incel het volgende:
Terechte klacht mijne is ook al 3 weken op "Arrived in destination country"
Die fucking chinezen gooien er weer eens met de pet naar.
Ik ga denk ik maar dispute openen, zal ze leren te slakken.
Ik krijg ook vaak chinese troep met als retouradres een heel ander land. Vraag me af hoe dat dan zit.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:26 schreef Karina het volgende:
https://www.facebook.com/(...)osts/559591864929339quote:Duizenden gestolen AliExpress-pakketjes gevonden op verlaten parkeerterrein
Verwacht je binnenkort een pakketje van AliExpress? Dan is het nog maar de vraag of je bestelling wel geleverd gaat worden. Jan van der Kraan uit Sittard vond namelijk zondag een verlaten vrachtwagen met duizenden opengesneden pakketjes die waren bedoeld voor Duitsland en Nederland.
Jan is ‘urban explorer’, iemand die verlaten plekken bezoekt om foto’s en video’s te maken. Hij was onderweg naar een staalfabriek in Luik, toen hij op een verlaten terrein op de vrachtwagen stuitte.
Oke TS, je voorbinddildo is in elk geval weer terecht. Je moet alleen nog even naar België rijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:12 schreef Innisdemon het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eerterrein~a386d873/
Dat kon er ook nog wel bij.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:35 schreef ColorCartridge het volgende:
[..]
Oke TS, je voorbinddildo is in elk geval weer terecht. Je moet alleen nog even naar België rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |