abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 juni 2020 @ 14:02:19 #1
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_193435897
Deel 4 van deze reeks. De laatste bijdrages in SHO / Aan welke BN'ers heb jij een bloedhekel? - Deel 3 Love to Hate :

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 13:26 schreef Deemmster het volgende:
Jaimie Vaes staat bij mij ook erg hoog genoteerd trouwens. Ik vind haar lijken op het jongere zusje van Connie Breukhoven. Een beetje een strak getrokken, glad gespoten vijftiger. Best erg als je pas dertig bent.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 13:11 schreef LC01 het volgende:
Dat woord 'Lookje' is wat mij betreft ook wel het jeuk-woord van het jaar, door te veel van diezelfde tiepjes te pas en te onpas gebruikt.
Zijn er trouwens ook nog dit soort types (Nikki, Josh, Anna, Monica etc) die geen:
- kunstnagels
- tatoeage wenkbrauwen
- haar extensions
- huid injecties
- opgevulde lippen

hebben, of is dit gewoon verplicht bij hen allemaal vanwege steeds dezelfde sponsors in de vlogs en op instagram?
pi_193436014
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 13:26 schreef Deemmster het volgende:
Jaimie Vaes staat bij mij ook erg hoog genoteerd trouwens. Ik vind haar lijken op het jongere zusje van Connie Breukhoven. Een beetje een strak getrokken, glad gespoten vijftiger. Best erg als je pas dertig bent.
Treuriger is het eigenlijk dat zulke types BN-ers zijn. wat heeft deze dame nu gedaan?
pi_193436141
Aan bijna elke BN'er, behalve Nienke van Dijk.
Leuke meid.



https://amillionfaces.nl/portfolio/nienke-van-dijk/

^O^ ^O^ ^O^
pi_193436145
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:08 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Treuriger is het eigenlijk dat zulke types BN-ers zijn. wat heeft deze dame nu gedaan?
Een relatie met lil kleine. Ze kan niks. Ze valt blijkbaar op jongetjes met een kippenborstje
pi_193436190
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:16 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Een relatie met lil kleine. Ze kan niks. Ze valt blijkbaar op jongetjes met een kippenborstje
Tja een partner zijn van een BN-er.... En dan ook nog eens Lil Kleine :'(
pi_193436218
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:19 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Tja een partner zijn van een BN-er.... En dan ook nog eens Lil Kleine :'(
Ach hij is rijk, zij heeft haar natje en droogje. Soms is dat iets waar mensen zich prima in kunnen vinden
  dinsdag 2 juni 2020 @ 14:32:23 #7
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_193436420
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:19 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Tja een partner zijn van een BN-er.... En dan ook nog eens Lil Kleine :'(
Met een iq van pakweg 90 is de belevingswereld van Lil Kleine misschien nog uit te houden.
pi_193436854
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:32 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Met een iq van pakweg 90 is de belevingswereld van Lil Kleine misschien nog uit te houden.
Kende haar niet, toch maar ff gegoogled.

Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_193436912
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:02 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Kende haar niet, toch maar ff gegoogled.

[ afbeelding ]
Ze ziet er eerder uit als zijn moeder. Wat een ouwe verlopen kop...ze is pas 30
pi_193436931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:06 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik zie haar de laatste tijd niet meer op tv. Is ze nu al geparkeerd? Boulevard zag ik haar vaak, maar blijkbaar is haar plaats door Nikkie Plessen ingenomen
Ik weet wel dat haar eigen programma's zijn geflopt. Eentje ging over schoonheid en daarin ontving ze mensen die niet aan het ideaal voldoen. Leuk idee maar met haar als presentatrice totaal ongeloofwaardig.

Ze deed ook een keer de live finale van HNTM en dat was bizar slecht. Waarom denken die huppelkutjes toch zo vaak dat ze kunnen presenteren? Alsof het geen vak is....
pi_193436954
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik weet wel dat haar eigen programma's zijn geflopt. Eentje ging over schoonheid en daarin ontving ze mensen die niet aan het ideaal voldoen. Leuk idee maar met haar als presentatrice totaal ongeloofwaardig.
Ik heb het gezien. Ze trapte wat open deuren in en kwam vrij oblivious en dommig over. En zijn als "influencer" waarvan het merk letterlijk haar uiterlijk is en met haar tieten op instagram geld verdiend is het natuurlijk geen goede match

quote:
Ze deed ook een keer de live finale van HNTM en dat was bizar slecht. Waarom denken die huppelkutjes toch zo vaak dat ze kunnen presenteren? Alsof het geen vak is....
Ik vermoed dat de studios dachten met haar jongeren te kunnen aantrekken, maar het lijkt erop alsof ze geditched is. Nergens meer te zien.
  Tettenkoning dinsdag 2 juni 2020 @ 20:31:39 #12
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193442507
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 14:32 schreef Eightyone het volgende:
Met een iq van pakweg 90 is de belevingswereld van Lil Kleine misschien nog uit te houden.
Dat is best hoog nog wel.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2020 @ 12:29:09 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_193451278
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:08 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ze ziet er eerder uit als zijn moeder. Wat een ouwe verlopen kop...ze is pas 30
Haar ogen staan ook dicht bijelkaar. Daardoor lijkt ze, qua vermoedelijk IQ, prima bij Lil te passen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator woensdag 3 juni 2020 @ 12:41:50 #14
18653 crew  D.
pi_193451442
De definitie van BN’er is wat onduidelijk, want ik zie allemaal namen die mij niets zeggen :P
  Moderator woensdag 3 juni 2020 @ 12:45:32 #15
18653 crew  D.
pi_193451497
Heb het maar even opgezocht :P

quote:
De aanduiding bekende Nederlander of BN'er wordt vaak gebruikt voor een Nederlander die op een of andere manier in de media bekend geworden is. Het gaat hier voornamelijk om personen die voor de roddelpers interessant zijn, zoals muzikanten, acteurs, presentatoren, komieken en deelnemers aan realityseries.
pi_193451547
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2020 12:29 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Haar ogen staan ook dicht bijelkaar. Daardoor lijkt ze, qua vermoedelijk IQ, prima bij Lil te passen.
:o
  woensdag 3 juni 2020 @ 13:38:05 #17
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_193452348
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 12:41 schreef D. het volgende:
De definitie van BN’er is wat onduidelijk, want ik zie allemaal namen die mij niets zeggen :P
Dan moet je maar wat vaker Shownieuws/Boulevard kijken. :P
  Moderator woensdag 3 juni 2020 @ 13:40:29 #18
18653 crew  D.
pi_193452381
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 13:38 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dan moet je maar wat vaker Shownieuws/Boulevard kijken. :P
Ik zou er juist graag nog minder kennen :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 juni 2020 @ 13:48:57 #19
22592 crew  Ole
pi_193452490
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 13:38 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dan moet je maar wat vaker Shownieuws/Boulevard kijken. :P
Ik was afgelopen week op tv bij Boulevard :o Liep over het plein..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator woensdag 3 juni 2020 @ 13:52:20 #20
18653 crew  D.
pi_193452535
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 13:48 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik was afgelopen week op tv bij Boulevard :o Liep over het plein..
Misschien dat mensen jou hier dadelijk ook noemen :Y
pi_193453955
Chantal Jansen, ze komt zo gemaakt en nep over. Het had zo de dochter van Wendy van Dijk kunnen zijn. Ik kan er niet naar kijken :{w
  woensdag 3 juni 2020 @ 15:28:53 #22
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_193453999
Nou ja, het leeftijdsverschil is maar een jaar of vijf. :P

T'is wel een van de meest dubieuze bn'ers iig. Er is hier ergens zo'n topic 'sterren die je spidey sence doen tingelen' of zoiets (ik kan het even niet meer terug vinden); daar past ze perfect in.
pi_193454015
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:28 schreef Eightyone het volgende:
Nou ja, het leeftijdsverschil is maar een jaar of vijf. :P

T'is wel een van de meest dubieuze bn'ers iig. Er is hier ergens zo'n topic 'sterren die je spidey sence doen tingelen' of zoiets (ik kan het even niet meer terug vinden); daar past ze perfect in.
Ze is natuurlijk oud aan het worden en komt in de gevarenzone om gedumpt te worden.
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 juni 2020 @ 15:33:08 #24
22592 crew  Ole
pi_193454045
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 13:52 schreef D. het volgende:

[..]

Misschien dat mensen jou hier dadelijk ook noemen :Y
3 seconds of fame :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Miss 200.000.000! donderdag 4 juni 2020 @ 09:19:45 #25
367000 roos94
pi_193465949
Ik vond Georgina Verbaan altijd geweldig maar in deze week is ze voor mij van 100 naar 0 gegaan.

Eerst zeggen hoe ze joggers haat want ze verspreiden corona. dat men binnen moet blijven. Anders ben je een aso. Mensen in supermarkt komen veelste dichtbij. "Zo gaat corona nooit weg".

Dan wel leuk met 5000 op de dam gaan staan en iedereen die hier een kwaad woord over zegt is een "racist" of krijgt een enorme sneer van haar. Even provocerend jezelf op de foto zetten terwijl je op die dam staat. Heel erg stoer aan het zijn. "Nou mensen lopen ook polonaise jullie zijn closet racisten"

Wtf Georgina. Echt door de mand gevallen.
  donderdag 4 juni 2020 @ 09:27:36 #26
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_193466043
Gaby Blaaser. Da's ook heel erg erg.
De ordinairste hanglip van Nederland.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_193466246
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:19 schreef roos94 het volgende:
Ik vond Georgina Verbaan altijd geweldig maar in deze week is ze voor mij van 100 naar 0 gegaan.

Eerst zeggen hoe ze joggers haat want ze verspreiden corona. dat men binnen moet blijven. Anders ben je een aso. Mensen in supermarkt komen veelste dichtbij. "Zo gaat corona nooit weg".

Dan wel leuk met 5000 op de dam gaan staan en iedereen die hier een kwaad woord over zegt is een "racist" of krijgt een enorme sneer van haar. Even provocerend jezelf op de foto zetten terwijl je op die dam staat. Heel erg stoer aan het zijn. "Nou mensen lopen ook polonaise jullie zijn closet racisten"

Wtf Georgina. Echt door de mand gevallen.
Jammer. Een beetje getikt was ze altijd wel maar met de jaren niet leuker geworden. -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:27 schreef V. het volgende:
Gaby Blaaser. Da's ook heel erg erg.
De ordinairste hanglip van Nederland.
Ohja, die is echt heel erg op zoek naar geld.
pi_193467794
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:19 schreef roos94 het volgende:
Ik vond Georgina Verbaan altijd geweldig maar in deze week is ze voor mij van 100 naar 0 gegaan.

Eerst zeggen hoe ze joggers haat want ze verspreiden corona. dat men binnen moet blijven. Anders ben je een aso. Mensen in supermarkt komen veelste dichtbij. "Zo gaat corona nooit weg".

Dan wel leuk met 5000 op de dam gaan staan en iedereen die hier een kwaad woord over zegt is een "racist" of krijgt een enorme sneer van haar. Even provocerend jezelf op de foto zetten terwijl je op die dam staat. Heel erg stoer aan het zijn. "Nou mensen lopen ook polonaise jullie zijn closet racisten"

Wtf Georgina. Echt door de mand gevallen.
Gewoon het voorbeeld van iemand die niet gewend is nee te horen. Nu heeft ze iets tegenstrijdigs met haar eerdere berichten gedaan, en dan wordt ze daar op gewezen en dan alleen maar boos en onredelijk kunnen worden.

Het was dat Sophie Hildebrand niet de tijd kreeg om door te gaan, anders was dat hetzelfde vd week geworden denk ik in haar reactie naar die vvder. Heel bijzonder om te roepen dat het wel zorgvuldig moet en dan gewoon wel zelf een quote van iemand anders aan Dijkhof toewijzen en dan ook nog eens verkeerd quoten.
pi_193467846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:30 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ze is natuurlijk oud aan het worden en komt in de gevarenzone om gedumpt te worden.
Ja en hoewel Chantal erg veel doet op tv zijn het toch ook weer geen programma's waar ze het van haar inhoud moet hebben. Toch wel heel vaak de rol van de "lekkere" presentatice (idols), iets te kort iets aan in "grappige" spelletjesshows, en altijd weer even wat inkijk laten zien en parmantig t kontje naar achteren en borstjes naar voren bij haar sleepovers.
Ik zie de tv bazen het haar niet mee laten doen over pak m beet een jaar of 6-7.
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:41:11 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_193467950
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:36 schreef roninho het volgende:

[..]

Ja en hoewel Chantal erg veel doet op tv zijn het toch ook weer geen programma's waar ze het van haar inhoud moet hebben. Toch wel heel vaak de rol van de "lekkere" presentatice (idols), iets te kort iets aan in "grappige" spelletjesshows, en altijd weer even wat inkijk laten zien en parmantig t kontje naar achteren en borstjes naar voren bij haar sleepovers.
Ik zie de tv bazen het haar niet mee laten doen over pak m beet een jaar of 6-7.
Dan heeft ze het alsnog lang volgehouden op die manier (ze is inmiddels 41).

Meestal worden (ooit) aantrekkelijke en nogal lichtvoetige types al veel eerder afgevoerd. Indien vrouw, tenminste.
  Tettenkoning donderdag 4 juni 2020 @ 12:30:16 #31
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193468761
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:46 schreef vencodark het volgende:
Ohja, die is echt heel erg op zoek naar geld.
Ze heeft nu toch ook die golddigger show op videoland?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_193468854
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:30 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ze heeft nu toch ook die golddigger show op videoland?
Ik weet niet of er aan de Bachelor per se rijke mannen meedoen, maar als je een fling hebt met Wesley Sneijder in de Harbour Club, heb je de schijn wel tegen qua graad van golddigger
  Tettenkoning donderdag 4 juni 2020 @ 12:45:16 #33
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193468967
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:37 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik weet niet of er aan de Bachelor per se rijke mannen meedoen, maar als je een fling hebt met Wesley Sneijder in de Harbour Club, heb je de schijn wel tegen qua graad van golddigger
Ik heb zo'n vermoeden dat de deelnemers die wat beter in de slappe was zitten toch wel streepje voor hebben bij haar. :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_193469293
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:32 schreef roninho het volgende:

[..]

Gewoon het voorbeeld van iemand die niet gewend is nee te horen. Nu heeft ze iets tegenstrijdigs met haar eerdere berichten gedaan, en dan wordt ze daar op gewezen en dan alleen maar boos en onredelijk kunnen worden.

Het was dat Sophie Hildebrand niet de tijd kreeg om door te gaan, anders was dat hetzelfde vd week geworden denk ik in haar reactie naar die vvder. Heel bijzonder om te roepen dat het wel zorgvuldig moet en dan gewoon wel zelf een quote van iemand anders aan Dijkhof toewijzen en dan ook nog eens verkeerd quoten.
Denk dat zulk gedrag wel inherent is aan deze mensen; ze zijn gewend om van iedereen veren in de reet gestopt te krijgen. Zelfs als ze publiekelijk een keer onder vuur liggen, dan nog hebben ze daar hun altijd trouwe schare fans die hen weer volledig gelijk geven. Dus tegenspraak, echte tegenspraak en geconfronteerd worden met iets als 'bewijslast' of gewoon zwart op wit en zichtbaar iets doms gedaan of gezegd hebben en daar op aangesproken worden, tja, dat kunnen ze dan dus gewoon niet aan.
De enige reactie die ze dan kunnen vertonen is die van een stampvoetende pruilende peuter, ze roepen nog net niet 'Ja maar het is niet eeerlijk!'
Hoewel, Gordon doet maar al te vaak, gelijk de 'ja maar ik ben de bekende nederlander en wordt daarom extra aangepakt en ik ben eigenlijk heel zielig' troef.
pi_193469469
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:41 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dan heeft ze het alsnog lang volgehouden op die manier (ze is inmiddels 41).

Meestal worden (ooit) aantrekkelijke en nogal lichtvoetige types al veel eerder afgevoerd. Indien vrouw, tenminste.
Ja klopt. Ik ben absoluut geen fan, maar eerlijk is eerlijk ik denk wel dat zij bovengemiddeld is in haar werk.

Als ik haar was zou ik nu ze nog de ster is de switch maken naar tijdloze programma's. Beetje Wie is de mol of boer zoekt vrouw of die taartenshow presenteren.

Denk dat als zij naar zo'n type programma overstapt (en dan iets wat ook bij haar past) dat ze over 10 jaar aan het werk kan zijn.
Ik vind Yvonne Jaspers echt 3x niets, maar die blijft natuurlijk wel net zo lang als BZV populair blijft gewoon goedbetaald aan het werk.

Chantal heeft het natuurlijk geprobeerd met haar talkshow, maar daar geloof ik niet in. Zijn maar heel weinig die dat kunnen.
pi_193469547
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 13:06 schreef LC01 het volgende:

[..]

Denk dat zulk gedrag wel inherent is aan deze mensen; ze zijn gewend om van iedereen veren in de reet gestopt te krijgen. Zelfs als ze publiekelijk een keer onder vuur liggen, dan nog hebben ze daar hun altijd trouwe schare fans die hen weer volledig gelijk geven. Dus tegenspraak, echte tegenspraak en geconfronteerd worden met iets als 'bewijslast' of gewoon zwart op wit en zichtbaar iets doms gedaan of gezegd hebben en daar op aangesproken worden, tja, dat kunnen ze dan dus gewoon niet aan.
De enige reactie die ze dan kunnen vertonen is die van een stampvoetende pruilende peuter, ze roepen nog net niet 'Ja maar het is niet eeerlijk!'
Hoewel, Gordon doet maar al te vaak, gelijk de 'ja maar ik ben de bekende nederlander en wordt daarom extra aangepakt en ik ben eigenlijk heel zielig' troef.
Ja daar lijkt het inderdaad op. Snap het ook wel enigzins als je zo lang door iedereen vooral op handen gedragen wordt.
  donderdag 4 juni 2020 @ 14:16:12 #37
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_193470261
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 13:20 schreef roninho het volgende:


Chantal heeft het natuurlijk geprobeerd met haar talkshow, maar daar geloof ik niet in. Zijn maar heel weinig die dat kunnen.
Dat was pure promotie voor &C.

Erg veel indruk heeft het verder niet gemaakt.
pi_193470943
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 13:20 schreef roninho het volgende:

Ik vind Yvonne Jaspers echt 3x niets, maar die blijft natuurlijk wel net zo lang als BZV populair blijft gewoon goedbetaald aan het werk.
Jaspers is een type kutsnol. Die heeft gelijk alles om je aan te ergeren.
pi_193484606
Zal aan mij liggen maar ik zie ergens wel een soort van overeenkomst tussen Yvonne Jaspers en Sonja Bakker, vergelijkbare uitstraling. Iets te hard hun best doen om sympathiek over te komen maar heb bij hen beiden altijd zo'n gevoel dat als ze de deur van hun huis achter zich dichtklappen ze niet alleen hun jas op de kapstok hangen maar ook dat 'vriendelijke gezichtje / lachje'.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:12:34 #40
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_193485138
Net als Wendy Van Dijk. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')