abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194879070
Moet zeggen dat ik eerst wel kon glimlachen om mediacourant, maar dat als je het wat langer volgt er toch wel heel veel matige stukjes tussen zitten.
pi_194901436
quote:
Rogier Smit (45), die met zijn man Frank Jansen (74) een excentriek televisieduo vormt op RTL 4, zag er vrijdagochtend echt vreselijk uit in Koffietijd. Hij droeg een zonnebril met pantermotief en een soort goochelaarshoed. Dat was te zien in de uitzending op RTL 4. Het is niet bekend in welke kringloopwinkel Rogier ditmaal heeft lopen huishouden, maar dit sloeg echt alles. Hij droeg ook nog eens een soort ochtendjas over zijn blauwe overhemd heen. Het was echt géén porem.

Ze schrokken er bij Koffietijd ook van. Ze vroegen direct aan Rogier of er wat aan de hand is. “Mijn ochtend was niet zo heel erg fraai. Daarom ook mijn hoed in verband met mijn haar en mijn bril in verband met mijn ogen“, legde hij uit.

Wat was er dan? “Mijn allerliefste moeder was vannacht in het ziekenhuis en daar was ik bij, omdat mijn moeder haar arm heeft gebroken. Die is helemaal in het gips gezet en heeft ook nog een gekneusde rib. Mijn ogen zijn niet helemaal helder en mijn hoed is in verband met mijn haar.”

Naast dikke wallen en een bad hair day had Rogier ook een slecht humeur meegenomen naar de studio. Hij begon bij Koffietijd volop te klagen over de koektrommel, tijdschriften en bos bloemen op tafel. “Vreselijk“, vond hij het allemaal.

De wanorde in de Koffietijd-studio staat hem niet aan. “Ik ben een perfectionist“, legde hij uit.

Een perfectionist? Zijn garderobekast ligt nog steeds dubbel
Dat ene pareltje zit er elke keer weer tussen @roninho
pi_194929559
quote:
Normen-en-waarden-expert Arie Boomsma en Glennis ‘ik ben gehackt’ Grace steken Akwasi een hart onder de riem
:')

https://www.mediacourant.(...)race-steunen-akwasi/
  Tettenkoning maandag 7 september 2020 @ 08:42:08 #179
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194929585
Deugchristen bij uitstek, Arie Boomsma. Dekt de lading beter.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194930204
quote:
Tv-tuinman Rob Verlinden heeft ineens dreadlocks. Hij maakt zich daarmee schuldig aan culturele toe-eigening, ook wel bekend als cultural appropriation. Dat blijkt uit posts op Instagram. Critici vinden het walgelijk als witte mensen dreadlocks dragen. Mensen van kleur worden soms gediscrimineerd om hun culturele haardrachten, terwijl witte mensen er leuke sier mee maken en nergens last van hebben. Nu gedraagt Rob, jarenlang de troeteltuinman van Nederland, zich ook al ongepast.
Rob is een soort hippie geworden met vale tanktops, kleurrijke bandages, dreadlocks en een ongewassen uiterlijk. “Ga weg! Is dit echt???“, twittert men verbaasd bij de nieuwste Insta-foto’s van Rob.

Ene Maaike is wat milder en zegt: “Fan hiervan, vooral omdat het hoofd niet klopt met de outfit.”

Anderen vragen zich af of Rob vergeten is te snoeien. “Heggenschaar nodig?“, laat ene Diederik weten.

Gisteren heeft Rob op zijn Instagram-pagina overigens een nog veel schokkender filmpje geplaatst, waarop te zien is hoe hij in een strakke onderbroek op de hometrainer zit. Terwijl hij zich in het zweet werkt, zie je Robs rupsje heen en weer bewegen
:') https://www.instagram.com(...)ed_video_watch_again
  Tettenkoning maandag 7 september 2020 @ 10:48:04 #181
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194931053
In de geschiedenis droegen de Egyptische farao's pruiken met dreadlocks en ook de Kelten hadden een traditie met dreads. Dus hoezo culturele toe-eigening?
pi_194977101
https://www.mediacourant.(...)ick-romijn-wel-niet/

Rick Romijn die mediacourant ff belt :') Lekker daarna alles opgelepeld over hem hahahaha. Zoete wraak van MC.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 15 september 2020 @ 10:43:05 #183
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_195068095
https://www.mediacourant.(...)ver-schouder-draagt/

De diepere vragen des levens:

quote:
Wendy van Dijk krijgt vaak een hoop derrie over zich heen, terwijl het toch iemand is met veel talenten. Als het gaat om mode, weet de presentatrice bijvoorbeeld goed hoe het moet. Dat zegt couturier Paul Schulten in zijn rubriek in de Story. Paul, die eerder kritisch was over de teennagels van Caroline Tensen en het ontbreken van make-up op de benen van Leontine Borsato, deelt Wendy een flink compliment uit. Ze begrijpt volgens hem als geen ander hoe je een grote tas draagt.

Paul becommentarieert een foto waarop Wendy poseert in een simpel, zomers jurkje met een vrij grote tas. De manier waarop ze die draagt, is volgens Paul helemaal top: niet in haar hand, maar over haar schouder.

De mode-ontwerper: “Ik zeg het ook altijd tegen mijn klanten; bij een simpele dag-outfit mag je gerust een opvallende, grote tas kiezen. En dat heeft Wendy hier ook gedaan. Ze draagt hem bovendien op de juiste manier: over een schouder. Hij bungelt gelukkig niet aan haar hand.”

Wendy weet volgens Paul echt hoe het hoort. Waar Caroline Tensen nog zo slordig was met haar teennagels, is Wendy dat bijvoorbeeld helemaal niet. “Bij open schoentjes moet je natuurlijk zeer goed verzorgde voeten hebben. Dat is helemaal in orde bij haar.”

“Ze heeft ook prima begrepen dat de kleur van de nagellak die op de nagels van je tenen zit, dezelfde moet zijn als die op de nagels van je vingers.”
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 september 2020 @ 17:51:36 #184
22592 crew  Ole
pi_195075018
:')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Tettenkoning dinsdag 15 september 2020 @ 18:11:14 #185
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195075364
Die Wendy toch, doet ze toch nog wat goed.
pi_195107296
quote:
Megalange tenen Jeroen van der Boom: boos op VI

Jeroen van der Boom is zonder enige twijfel een van de meest opgeblazen BN’ers van Hilversum: enorm vol van zichzelf en schiet bij een zuchtje kritiek direct in een verongelijkte pavlovreactie. Hij zou vandaag komen optreden in de radiovariant van Veronica Inside, maar dat heeft hij afgezegd. De reden? Johan Derksen heeft in de televisievariant een kritische noot geplaatst bij het Telegeraaf-interview waarin Jeroen zichzelf enórm op de borst aan het kloppen was over zijn succes.
Jeroen ‘wie heeft nou een hekel aan mij?’ van der Boom is compleet over de zeik. “Hij is boos om de uitzending van VI op tv“, aldus sidekick Niels van Baarlen. Zijn host Wilfred Genee: “Zo erg was het toch niet?”

Het gaat om de volgende uitspraak van Johan Derksen: “Jeroen van der Boom stond vanmorgen in De Telegraaf en als ik hem nou hoor zingen denk ik: een paar zanglesjes zou geen kwaad kunnen. Het is een mix van Frank Sinatra en Tom Jones hè als je hem hoort praten? Verschrikkelijk. Hij mag met De Toppers meedoen omdat die ene zo vervelend is.”

Wilfred begrijpt niet dat Jeroen daar zo van over de zeik is: “Dat valt toch wel mee? Dat is toch niet zo erg?”

Niels: “Heeft ‘ie hierom afgezegd?”

Sidekick Rick Romijn: “Ik vind het echt vervelend.”

Wilfred: “Wij vinden het ook niet leuk, maar dit valt toch mee? Hij was in dat interview heel erg enthousiast over zichzelf. Dan mag je dit toch wel zeggen? Ik vind hem prima, niks mis mee. Daarom begreep ik ook niet waarom hij hier niet komt. Radio en tv staan toch los van elkaar?”

Niels: “Ik snap niet zo goed dat hij zich zó laat kennen.”

Wilfred: “Ik app ook weleens met hem. Dit valt toch wel mee. Als ik het ook zo terugluister denk ik: nou, Johan, vindt het interview een beetje over de top. En hij was inderdaad een beetje vol van zichzelf in dat interview.”

“Kom op zeg hé! Laten we ons niet drukmaken.”

Een saillant detail is dat Wilfred zelf dit jaar ook enorm lange tenen bleek te hebben. Zo is hij nog steeds boos op Fidan Ekiz, omdat zij hem eerder dit jaar afviel in de talkshow Op1.
pi_195127193
https://www.mediacourant.(...)eleid-corona-absurd/

Dat gaf de misdaadjournalist gisteren aan in RTL Boulevard, waar hij de laatste tijd steeds in zijn onderhemd naartoe gaat.

pi_195174357
quote:
Zo ziet Luuk Ikink eruit zonder bril

RTL Boulevard-ster Luuk Ikink is een van de bekendste brillendragers van ons land. Waar veel bekende Nederlanders ervoor kiezen om hun ogen te laseren of contactlenzen te dragen, is Luuk heel gewoon gebleven: hij houdt vast aan zijn traditionele brilmontuur. Hij kocht in juni een nieuw model en daar is hij sindsdien bijna elke avond mee op televisie. Maar hoe ziet hij er eigenlijk uit als hij géén bril op zijn neus heeft? De presentator laat het vandaag zien in een story op Instagram (zie foto).
Luuk ziet er direct heel anders uit, hoewel je hem nog wel goed kunt herkennen. Dat komt ook omdat hij momenteel een montuur heeft die niet zo ‘in your face’ is. Hij draagt een minimalistisch design van Mykita Lessrim, zónder randen om het glas.

Al jaren krijgt Luuk veel kritiek op de brilmonturen die hij draagt, maar hij trekt zich daar niet zo veel van aan. Luuk is een van de weinige BN’ers zonder lange tenen: hij kan wel lachen om al die kritiek.

Luuk enige tijd geleden: “Ik vind het wel geinig om te lezen, maar het gaat het ene oor in en het andere oor uit. Ik sta stevig in mijn schoenen.”

Momenteel beleeft Luuk een mooi weekend, omdat hij een zwarte hond heeft geadopteerd. “Uitstekende eerste nacht met de hond gehad! Half twaalf in z’n bench gelegd, iets voor zes uur werd meneer weer wakker om even buiten te gaan plassen. So far so good“, zegt hij.
pi_195174469
quote:
Arie boos over windmolens: 'Not in my backyard!'

Als het iets te dichtbij komt is Arie Boomsma ineens niet meer zo groen en progressief. Hij is woest over de plannen voor het plaatsen van windmolens in de natuur rondom Abcoude, waar hij een miljoenenboerderij bewoont.
Dat laat hij weten op Instagram. Er worden steeds meer afzichtelijke windmolens geplaatst in ons land – met name Flevoland en West-Friesland staan ermee volgeplempt – maar nu krijgen ook de BN’ers in het kleine miljonairsdorp Abcoude ermee te maken.
Abcoude is een dorp onder de rook van Amsterdam, waar BN’ers miljoenenvilla’s bewonen: die van Arie was 2,2 miljoen euro, Peter van der Vorst heeft er zelfs een van 2,4 miljoen euro en Najib Amhali heeft een stulpje van 1,4 miljoen euro. En nu dreigen zij lastiggevallen te worden door groene plannen.

Arie is echt behoorlijk over de zeik. Hij vraagt zijn volgers om een petitie te tekenen. Het is volgens hem ‘echt wel heel moeilijk uit te leggen’ dat de 240 meter hoge windmolens worden geplaatst in een dorp waar de dorpskerk 54 meter hoog is.

De presentator vindt dit niets. “We zijn er in februari komen wonen. Hartelijke buren, een mix van boeren, nieuwkomers en bewoners die er al hun hele leven wonen“, zegt hij. “Vrienden verbaast het landelijke groen, zo dichtbij de stad. Alsof je een oase binnen fietst.”

En nu dreigt Arie’s woongenot te worden bedorven door de windturbines. Not in my backyard, zegt Arie. “In afgelopen maanden trekken de buren samen op tegen plannen van de gemeente om windturbines in dit natuurgebied te zetten. Die hele grote, tot wel 240 meter hoog.”

De overheid moet inzien dat je ‘een natuurgebied niet moet opofferen om milieudoelstellingen te halen’. “En ze nooit in een woonomgeving moet zetten.”

Arie hoopt dat zijn volgers voor hem in de pen klimmen. “Dank, toch ook een beetje namens de buren en andere bewoners van Abcoude, Driemond en Baambrugge.”

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2020 09:16:49 ]
  Tettenkoning maandag 21 september 2020 @ 09:35:47 #191
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195174729
Zo kennen we onze humorloze gereformeerde inktlap weer :')
  maandag 21 september 2020 @ 21:50:33 #192
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_195188799
Al gezien dat FOK! zelf genoemd is? :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Moderator / Miss SHO maandag 21 september 2020 @ 21:52:00 #193
22592 crew  Ole
pi_195188833
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waar?
Laatst ook genoemd door Prem trouwens. Over term "Bruin Kabinet"
Had hij van Fok! zei hij!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 21 september 2020 @ 21:57:09 #194
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_195188929
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:52 schreef Ole het volgende:

[..]

Waar?
Deze gaat wel wat verder. Hier worden echt posts uit een topic gequote:
quote:
Carlo Boszhard pakt draad op na #MeToo-geroep

Carlo Boszhard trekt zich weinig aan van de #MeToo-beschuldiging van youtuber Bram de Wijs. Hij pakt de draad vrolijk op en richt zich met goede moed op zijn televisiewerk. Dat is te volgen op Instagram. Bram was een jaar geleden bij het Televizier-gala en claimt dat Carlo toen ‘heel goor’ zijn billen betastte. De dag na het gala riep hij dat al op YouTube en Twitter, maar omdat bijna niemand hem kent, haalde het de media niet. Deze week begon hij er wéér over op YouTube en werd het wél opgepikt.

De reacties waren gemengd. Het lijkt er een beetje op dat het #MeToo-geroep van Bram als een boemerang in zijn gezicht is teruggekomen, want veel mensen verwijten hem aandachttrekkerij, vooral omdat hij al zijn beschuldigende tweets en commentaren ineens heeft verwijderd.

Naast berichtgeving op deze site, bij Veronica Magazine en bij Story, werd er over deze vermeende #MeToo-kwestie ook uitgebreid gediscussieerd op het beroemde FOK-forum. ‘Iemand glijdt met zijn hand over iemands bil’, luidt het topic aldaar.

Ene Bas vindt de commotie zwaar overdreven. “We moeten denk ik niet te hard uit de bocht vliegen. Als ik iedereen moet aanklagen die ooit aan mijn bil gezeten heeft, dan heb ik daar tot aan mijn pensioen een dagtaak aan.”

Nine stelt dat Bram bij de ‘sneeuwvlokjesgeneratie’ hoort en Michael zegt: “Waarom zou je dit ruim een jaar na dato weer op je social media gooien? Klinkt alsof hij aandacht nodig had. Je moet toch wat doen om als youtuber aan views te komen in deze moeilijke tijden. Dan maar oude koeien uit de sloot halen.”

Toch zijn er ook mensen die Bram steunen. “Jezus, het niet chill vinden als iemand uit het niks je billen aanraakt is in ineens aanstelleritus? :’) Lekker weer de omgekeerde wereld en koren op de molen van mensen die hun eigen behoeften boven andermans grenzen stellen“, zegt Chia.

Carlo reageert niet

Hoe dan ook: Carlo heeft besloten om niet te reageren op de beschuldigingen en hij laat zijn volgers op Instagram zien dat hij lekker bezig is met zijn televisiewerk. Hij had deze week opnames van Married At First Sight en gisteren werkte hij aan De TV Kantine.

Carlo laat zien hoe hij samen met zijn vriend Herald Adolfs op weg is naar een opnamedag van de persiflagecomedy. “Waar gaan we naartoe?“, vraagt Carlo. Herald: “De TV Kantine.”

Carlo: “De TV Kantine? Ik heb mijn tanden alweer meegenomen! Mijn tanden zitten in deze doos.”

Al met al lijkt het erop dat Carlo zich moedig door de #MeToo-beschuldiging heen slaat.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_195190674
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:52 schreef Ole het volgende:

[..]

Waar?
Het is: FOK!
pi_195190921
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja, ik had een eervolle vermelding maanden geleden :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Tettenkoning donderdag 24 september 2020 @ 09:09:07 #199
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195229118
pi_195229835
quote:
Alsof we aan één Boomsma nog niet genoeg hadden, trakteerde RTL Boulevard zijn kijkers er gisteren op nóg eentje: Arie’s broer Klaas. Ze stonden samen voor de camera om een boekje te promoten. Dat was te zien in de showrubriek op RTL 4. Het aantal misofoniepatiënten is sterk toegenomen sinds Arie op de buis is: veel mensen krijgen een beetje de kriebels van zijn zalvende stemgeluid. En tijdens het item in Boulevard bleek zijn broer echt exáct hetzelfde te praten.
Het is best absurd: als je je ogen dichthoudt, heb je geen idee of Arie of Klaas aan het woord is. “We vinden het heel leuk om zoiets samen te doen en samen te creëren. Ja, we slaan elkaar de hersens nog niet in, dus het gaat goed“, zei Klaas.

En Arie: “We werken natuurlijk sowieso veel samen. Klaas is hardloopcoach bij Vondel Gym en komen uit hetzelfde geboortejaar, dus het is altijd al een beetje dit. We werken makkelijk samen en voor mij is het heel erg fijn om te weten dat hij zó goed met woorden is en zó goed met schrijven is, dat ik weet dat als hij betrokken is bij zo’n boek, het goed komt.”

Gastheer Luuk Ikink: “Echt de stemmen van die twee… Ongelooflijk.”

Bridget Maasland: “Exact hetzelfde.”
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')