Chickie hoor.quote:
Zo zou ik het ook hebben verwoord met m'n beperkte woordenschat en gebrekkige feels 2 words ratio. Maar het is zo veel meer.quote:
Wat nu weerquote:Op maandag 1 juni 2020 23:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
I'm just starting 2 and it's not fair
Lekker doen! Verfrissend!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:40 schreef DanOam het volgende:
[..]
Heb weer ff zo'n random dingen posten momentje ahah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Treehut362 op 03-06-2020 21:33:28 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Haha check die gast in zn streepjes trui, zo goed om schijt aan society te hebben en je te kleden als een mongool zonder te boeien.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha check die gast in zn streepjes trui, zo goed om schijt aan society te hebben en je te kleden als een mongool zonder te boeien.
Waar houd je dan meer van? Eerste 2 minuten is beetje deep house zonder voice, daarna komt beetje voice house verhaal. Niet echt mijn voorkeur, maar wel geliefd bij het grote publiek.quote:Op donderdag 4 juni 2020 00:02 schreef puzziepie het volgende:
De eerste 2 minuten van het intro zijn trouwens lekker opzwepend![]()
De rest is niets aan
Ik hou van heel veel soorten en stijlen/richtingen qua muziek ..quote:Op donderdag 4 juni 2020 00:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Waar houd je dan meer van? Eerste 2 minuten is beetje deep house zonder voice, daarna komt beetje voice house verhaal. Niet echt mijn voorkeur, maar wel geliefd bij het grote publiek.
Hah ja dat heb ik ook, lastig te vatten in wel of niet een genre goed vinden, zelfs daarbinnen is het ene nummer top en het andere nummer matig.quote:Op donderdag 4 juni 2020 00:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou van heel veel soorten en stijlen/richtingen qua muziek ..
quote:Op donderdag 4 juni 2020 00:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hah ja dat heb ik ook, lastig te vatten in wel of niet een genre goed vinden, zelfs daarbinnen is het ene nummer top en het andere nummer matig.
Dammn serieus de eerste keer sinds ik Sia ken dat ik nummers zie dat ze met haar gezicht recht vooruit zingt.quote:
lolquote:Op donderdag 4 juni 2020 00:39 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dammn serieus de eerste keer sinds ik Sia ken dat ik nummers zie dat ze met haar gezicht recht vooruit zingt.
Ja weet ik het, Puzzie triggerde mequote:
Puzziequote:Op donderdag 4 juni 2020 01:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja weet ik het, Puzzie triggerde me
Zeker niet, puzziequote:
Dies wel dik nice!quote:
Haha vooral de sensuele manier dat hij al de GoT chars benoemd.quote:
Huh, wat?quote:Op donderdag 4 juni 2020 01:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha vooral de sensuele manier dat hij al de GoT chars benoemd.
Hah ja, ik klik op youtube gewoon in de " Up next" wanneer ik een hier suggested nummer check, krijg je nogal maar soms onbekende gems.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |