Tja als Nederland je niet bevalt....................quote:Op maandag 1 juni 2020 18:14 schreef wollah het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat in 2020 racisme en discriminatie nog steeds zo normaal is. Allochtonen worden vaker gewijgerd op de arbeidsmarkt, worden vaker door de politie zonder reden aangehouden in de auto en worden vaker neergeschoten zonder reden (zie VS)
Racistische uitspraken van Geerd Wilders worden gewoon geaccepteerd. Alsof het heel normaal is om moslims te onderdrukken![]()
Klacht: racisme anno 2020 nog steeds normaal in NL
#BLACKLIFESMATTER
Jij en Wollah zijn gewoon blank. Iedereen hier weet dat. Wollah is een dikke 50+er en jij bent een gezonde incel van 25.quote:
We wachten de reactie van wollah af.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaat het nou over zwarten of moslims?
Ja maar die sociale voorzieningen in NL zijn uitstekend, daarom blijf ikquote:Op maandag 1 juni 2020 18:19 schreef halfway het volgende:
[..]
Tja als Nederland je niet bevalt....................
Volgens mij had hij ooit een foto gepost. Hij is geen 50. En wij zijn niet wit maar hybride.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij en Wollah zijn gewoon blank. Iedereen hier weet dat. Wollah is een dikke 50+er en jij bent een gezonde incel van 25.
Ja het is hier echt verschrikelijk hoor voor de zwarte mens. Pak de wapens maar opquote:
Ooh jullie horen nergens bij, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:25 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij had hij ooit een foto gepost. Hij is geen 50. En wij zijn niet wit maar hybride.
Wollah is een labiele allochtoon van midden 20 ofzoquote:Op maandag 1 juni 2020 18:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij en Wollah zijn gewoon blank. Iedereen hier weet dat. Wollah is een dikke 50+er en jij bent een gezonde incel van 25.
Dit is wollah als hij skaffa isquote:Op maandag 1 juni 2020 18:17 schreef Questular het volgende:
Wollah z'n act is aan het veranderen, hebben jullie het door?
Als ik geen 1,4 meter bewaar krijg ik gelijk een bak stront over mij heen. Dat komt natuurlijk niet uit het niets. Er is nog steeds agressie en minachtig van de zwarte mens.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja het is hier echt verschrikelijk hoor voor de zwarte mens. Pak de wapens maar op
Hybride hoort juist overal bij.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Ooh jullie horen nergens bij, dat verklaart een hoop.
Net zoals er minachting is van de zwarte mens naar de blanke mens.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Als ik geen 1,4 meter bewaar krijg ik gelijk een bak stront over mij heen. Dat komt natuurlijk niet uit het niets. Er is nog steeds agressie en minachtig van de zwarte mens.
Jij bent niet eens zwart man.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Als ik geen 1,4 meter bewaar krijg ik gelijk een bak stront over mij heen. Dat komt natuurlijk niet uit het niets. Er is nog steeds agressie en minachtig van de zwarte mens.
Hoezo?quote:Op maandag 1 juni 2020 18:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Net zoals er minachting is van de zwarte mens naar de blanke mens.
Nee hoor, Prius-rijders zitten altijd alleen op een verjaardag.quote:
Het milieuquote:Op maandag 1 juni 2020 18:34 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee hoor, Prius-rijders zitten altijd alleen op een verjaardag.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 1 juni 2020 18:34 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee hoor, Prius-rijders zitten altijd alleen op een verjaardag.
Same difference. Zijn allemaal racisten.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaat het nou over zwarten of moslims?
Wat heeft die 1,5 m met racisme te makenquote:Op maandag 1 juni 2020 18:30 schreef Atak het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders zijn ook racistenquote:Op maandag 1 juni 2020 18:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Same difference. Zijn allemaal racisten.
Alsof jij de capaciteiten bezit om daar een gedegen inschatting van te maken.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:03 schreef wollah het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders zijn ook racisten
Zo totaal niet met je eens!quote:Op maandag 1 juni 2020 19:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Bron bittequote:Op maandag 1 juni 2020 19:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Rascisme is toch ook eenrichtingsverkeer?quote:Op maandag 1 juni 2020 18:14 schreef wollah het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat in 2020 racisme en discriminatie nog steeds zo normaal is. Allochtonen worden vaker gewijgerd op de arbeidsmarkt, worden vaker door de politie zonder reden aangehouden in de auto en worden vaker neergeschoten zonder reden (zie VS)
Racistische uitspraken van Geerd Wilders worden gewoon geaccepteerd. Alsof het heel normaal is om moslims te onderdrukken![]()
#BLACKLIFESMATTER
Zeker. Anders praat je namelijk uit je nek.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Alsof ik daarvoor ik bron voor moet gevendat kan je zelf ook wel bedenken
het is ook heel normaalquote:Op maandag 1 juni 2020 18:14 schreef wollah het volgende:
#BLACKLIFESMATTER
Hoi lafbekje, reageer je nog?quote:Op maandag 1 juni 2020 19:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Alsof ik daarvoor ik bron voor moet gevendat kan je zelf ook wel bedenken
Ja want alle moslims doen dat soort dingenquote:Op maandag 1 juni 2020 19:36 schreef Pendule het volgende:
[..]
het is ook heel normaal
om regelmatig een groepje mensen dood te schieten omdat ze geen moslims zijn, of homo’s in elkaar te meppen. Allemaal heel gewoon joh.
Ja want alle blanken doen dat soort dingenquote:Op maandag 1 juni 2020 19:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja want alle moslims doen dat soort dingenman man man
Iedere moslim die homo’s onwaardig vind, mensen minachten om de hier dominerende westerse levenswijze zie ik niet als mensen maar zal ik altijd als uitschot behandelen. Zelfde geldt voor Christenen en Joden.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind homosekualiteit ook walgelijk maar zolang ik homo’s niet lastigval is er niks aan de hand wand ik mag vinden wat ik wilquote:Op maandag 1 juni 2020 19:46 schreef Pendule het volgende:
[..]
Iedere moslim die homo’s onwaardig vind, mensen minachten om de hier dominerende westerse levenswijze zie ik niet als mensen maar zal ik altijd als uitschot behandelen. Zelfde geldt voor Christenen en Joden.
Jezelf walgelijk vindenquote:Op maandag 1 juni 2020 19:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik vind homosekualiteit ook walgelijk maar zolang ik homo’s niet lastigval is er niks aan de hand wand ik mag vinden wat ik wil
Je zo druk makeb om moslims maar niet vasten, alcohol drinken en neuken tijdens de ramadanquote:Op maandag 1 juni 2020 19:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |