Tja als Nederland je niet bevalt....................quote:Op maandag 1 juni 2020 18:14 schreef wollah het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat in 2020 racisme en discriminatie nog steeds zo normaal is. Allochtonen worden vaker gewijgerd op de arbeidsmarkt, worden vaker door de politie zonder reden aangehouden in de auto en worden vaker neergeschoten zonder reden (zie VS)
Racistische uitspraken van Geerd Wilders worden gewoon geaccepteerd. Alsof het heel normaal is om moslims te onderdrukken![]()
Klacht: racisme anno 2020 nog steeds normaal in NL
#BLACKLIFESMATTER
Jij en Wollah zijn gewoon blank. Iedereen hier weet dat. Wollah is een dikke 50+er en jij bent een gezonde incel van 25.quote:
We wachten de reactie van wollah af.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaat het nou over zwarten of moslims?
Ja maar die sociale voorzieningen in NL zijn uitstekend, daarom blijf ikquote:Op maandag 1 juni 2020 18:19 schreef halfway het volgende:
[..]
Tja als Nederland je niet bevalt....................
Volgens mij had hij ooit een foto gepost. Hij is geen 50. En wij zijn niet wit maar hybride.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij en Wollah zijn gewoon blank. Iedereen hier weet dat. Wollah is een dikke 50+er en jij bent een gezonde incel van 25.
Ja het is hier echt verschrikelijk hoor voor de zwarte mens. Pak de wapens maar opquote:
Ooh jullie horen nergens bij, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:25 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij had hij ooit een foto gepost. Hij is geen 50. En wij zijn niet wit maar hybride.
Wollah is een labiele allochtoon van midden 20 ofzoquote:Op maandag 1 juni 2020 18:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij en Wollah zijn gewoon blank. Iedereen hier weet dat. Wollah is een dikke 50+er en jij bent een gezonde incel van 25.
Dit is wollah als hij skaffa isquote:Op maandag 1 juni 2020 18:17 schreef Questular het volgende:
Wollah z'n act is aan het veranderen, hebben jullie het door?
Als ik geen 1,4 meter bewaar krijg ik gelijk een bak stront over mij heen. Dat komt natuurlijk niet uit het niets. Er is nog steeds agressie en minachtig van de zwarte mens.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja het is hier echt verschrikelijk hoor voor de zwarte mens. Pak de wapens maar op
Hybride hoort juist overal bij.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Ooh jullie horen nergens bij, dat verklaart een hoop.
Net zoals er minachting is van de zwarte mens naar de blanke mens.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Als ik geen 1,4 meter bewaar krijg ik gelijk een bak stront over mij heen. Dat komt natuurlijk niet uit het niets. Er is nog steeds agressie en minachtig van de zwarte mens.
Jij bent niet eens zwart man.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Als ik geen 1,4 meter bewaar krijg ik gelijk een bak stront over mij heen. Dat komt natuurlijk niet uit het niets. Er is nog steeds agressie en minachtig van de zwarte mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |