twitter:vechainofficial twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 03:31:41To serve Shenzhen citizens’ appetite for premium meat products, Yuhongtai Foods Co. Ltd collaborates with #VeChain to develop a #blockchain powered Food Traceability Platform.
https://t.co/gFCOfoVT1S reageer retweet
Sam's club is de premium keten van Wal-Mart in China.twitter:BenYorke twitterde op donderdag 04-06-2020 om 16:39:49It's actually happening: Blockchain-verified Chicken on Tyson Food products in Sam's Club China (Shenyang location)
$VET
Full Story: https://t.co/RIpNItZJL8 https://t.co/NsHJThk6my reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:23 schreef fathank het volgende:
Gelukkig is er Vechain met je dagelijkse portie adoptie.
Premium pork in de databasetwitter:vechainofficial twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 03:31:41To serve Shenzhen citizens’ appetite for premium meat products, Yuhongtai Foods Co. Ltd collaborates with #VeChain to develop a #blockchain powered Food Traceability Platform.
https://t.co/gFCOfoVT1S reageer retweet
Nadat deze week bekend werd dat een van Amerika's grootste vleesverwerkers ook de Vechain database gebruiktSam's club is de premium keten van Wal-Mart in China.twitter:BenYorke twitterde op donderdag 04-06-2020 om 16:39:49It's actually happening: Blockchain-verified Chicken on Tyson Food products in Sam's Club China (Shenyang location)
$VET
Full Story: https://t.co/RIpNItZJL8 https://t.co/NsHJThk6my reageer retweet
Enterprise adoptiequote:
Waarom nietquote:
omdat ik nog steeds niks gezien of gehoord heb over waarom er per se twee tokens nodig zijn om dit draaiende te houdenquote:
Omdat je oogkleppen op hebtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat ik nog steeds niks gezien of gehoord heb over waarom er per se twee tokens nodig zijn om dit draaiende te houden
is er ook ergens te lezen wat het met het netwerk zou doen als de tokens ineens moeilijk duur zijn? dat is volgens mij niet in het belang van de klanten en gebruikers van het netwerk, die willen immers goedkoop hun tomaat op de bloktsjeen checken en transacties kunnen doen
heb nog steeds het idee dat dit soort ICO tokens uiteindelijk gewoon langzaam worden uitgefaseerd
enlighten me
stuur een paar leuke artikelen dan, of als expert kun je het vast in een paar woorden uitleggenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat je oogkleppen op hebt
Door de jaren heen zijn de tokenomics vaak genoeg uitgelegd
Je wil het gewoon niet begrijpen
Of je mist de intellectuele capaciteiten hiervoor
No offencse
Daar is vtho voor, om goedkope transacties te kunnen garanderen. Als transacties te duur worden in fiat kunnen ze de prijs in vtho per tx makkelijk verlagen. Of de vtho generation rate verhogen maar dat behoeft een hard-fork. Staat compleet uitgewerkt in de Whitepaper 2.0. Bovendien kopen de meeste Toolchaincredits ipv vtho. Dankzij VIP191 fee delegation hoef je zelf geen crypto te hebben om de database te kunnen gebruiken. Dat doet een sponsoraccount van de foundation of PwC of DNV-GL waarvan jij gewoon een factuur krijgt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat ik nog steeds niks gezien of gehoord heb over waarom er per se twee tokens nodig zijn om dit draaiende te houden
is er ook ergens te lezen wat het met het netwerk zou doen als de tokens ineens moeilijk duur zijn? dat is volgens mij niet in het belang van de klanten en gebruikers van het netwerk, die willen immers goedkoop hun tomaat op de bloktsjeen checken en transacties kunnen doen
heb nog steeds het idee dat dit soort ICO tokens uiteindelijk gewoon langzaam worden uitgefaseerd
enlighten me
quote:If the Foundation team and subject matter experts deem it is necessary to interfere with the VTHO market, a proposal for GasPrice adjustment will be presented to the Steering Committee for approval. The process will be transparent to the community and disclosed on the VeVote platform. Only when there is a clear long term trend or the adjustment of GasPrice does not effectively stabilize the transaction cost, the Foundation would initiate an all stakeholders voting in order to adjust VTHO generation velocity v.
lees de whitepaper maarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stuur een paar leuke artikelen dan, of als expert kun je het vast in een paar woorden uitleggen
stel VeChain tokens gaan x100, is dat gunstig voor het netwerk en de gebruikers? En waarom?
en iemand dom noemen omdat hij niet in je tokentje geloofdgenot
Hoop dat jij dan eindelijk je pikkefooi krijgt wanneer dat ijsje op VeChain geregistreerd wordt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Misschien kunnen we over 10 jaar een ijsje kopen met bitcoin
Zeg jij nou echt iets over iemand z'n intellectuele capaciteiten?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat je oogkleppen op hebt
Door de jaren heen zijn de tokenomics vaak genoeg uitgelegd
Je wil het gewoon niet begrijpen
Of je mist de intellectuele capaciteiten hiervoor
No offencse
uberhauptquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoop dat jij dan eindelijk je pikkefooi krijgt wanneer dat ijsje op VeChain geregistreerd wordt.
[..]
Zeg jij nou echt iets over iemand z'n intellectuele capaciteiten?
Hoe wist je uberhaupt hoe je dat moest spellen?
Werkt die glazen bol ook voor andere coins, en ook op zo'n lange termijn, of moet ik daar echt VeChain voor hebben?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:28 schreef fathank het volgende:
Vechain is over 5jaar de AWS van de blockchainindustrie.
Dit mag jij gaan opzetten.
Snap niks van je geratel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lees de whitepaper maar
eerst inlezen dan fudden
fudden en niet inlezen en niet openstaan voor andere inzichten slaat nergens op
en dat gebeurt hier maar al te vaak
Daar moet je VET voor hebben wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Werkt die glazen bol ook voor andere coins, en ook op zo'n lange termijn, of moet ik daar echt VeChain voor hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |