abonnement Unibet Coolblue
pi_193419390
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

En wat nou als het dus geen racistisch motief was? Alle protesten, alle rellen, plunderingen, wereldwijde demonstraties, voor niets?
Waarheid maakt niet meer uit. Die agent moet dood of levenslang krijgen. De zwarte bevolking wilt bloed zien.

Ik geloof best dat de agent roekeloos handelde en hij een blanke anders had behandeld, maar dat is de walgelijke cultuur daar. De kans dat hij op zwartenjacht was met alle camera's om zich heen is vrijwel nul.
  maandag 1 juni 2020 @ 15:42:40 #102
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_193419398
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
parool twitterde op maandag 01-06-2020 om 15:13:18 De beelden van de door politiegeweld om het leven gekomen George Floyd vervulden Sylvana Simons met walging, woede en verdriet. ‘Ook in Amsterdam is opstand onontkoombaar als er steeds weer wordt gekozen voor repressie.’
https://t.co/SBNuno6h5Q reageer retweet
Amsterdam is ook aan de beurt. Hup, slopen die teringstad.
Private sale bij de Footlocker.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 1 juni 2020 @ 15:43:43 #103
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_193419410
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:33 schreef TigerXtrm het volgende:

Hij had ook gewoon zelf z'n ID kunnen laten zien in plaats van het zo uit te lokken. Hij werd uiteindelijk aangehouden omdat hij weigerde mee te werken, niet omdat ze hem voor iemand anders aanzagen.

En dat is precies de subtiliteit waar het vaak om gaat. Die agenten waren heel respectvol, maar meneer was beledigd dat hij voor iemand anders werd aangezien maar deed geen enkele moeite om dat te bewijzen. En achteraf racisme janken :{w
Dit dus, had gewoon gemeld dat je FBI bent en je pas laten zien dan was het binnen 10 seconden afgelopen.
  maandag 1 juni 2020 @ 15:44:11 #104
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193419412
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Helpt het dan dat je op youtube staat met je gestolen LV tas ov 7 paar gejatte nikes?
Toen er tijd terug rellen in Londen waren,

Hebben ze achteraf dankzij het camera paradijs dat London is, wel nagenoeg iedereen die geplunderd heeft op weten te pakken.

Dus ik zou me zorgen maken als ik met me giechel op youtube sta terwijl ik aan het plunderen was.
&lt;signature here&gt;.
pi_193419423
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:42 schreef Confetti het volgende:

[..]

Waarheid maakt niet meer uit. Die agent moet dood of levenslang krijgen. De zwarte bevolking wilt bloed zien.

Ik geloof best dat de agent roekeloos handelde en hij een blanke anders had behandeld, maar dat is de walgelijke cultuur daar. De kans dat hij op zwartenjacht was met alle camera's om zich heen is vrijwel nul.
Zwart of blank maakt vrij weinig uit in dat filmpje. Dat je als politie agent zo om gaat met een mens is te idioot voor woorden. Die vent lag geboeid op de grond en die agent zat, met z'n handen in z'n broekzakken, met z'n knie in die vent z'n nek. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Als hij een krant had gehad had ie die nog even gaan lezen waarschijnlijk. Walgelijke vertoning, racisme of niet.
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 15:45:32 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193419424
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ja wat nou?

Wat wil je nou dan?
minder van dat soort onzin?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_193419429
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:35 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.liveleak.com/
De riots domineren de nieuwe filmpjes
Ah top ff kieke
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 1 juni 2020 @ 15:46:31 #108
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_193419435
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:44 schreef ExTec het volgende:

[..]

Toen er tijd terug rellen in Londen waren,

Hebben ze achteraf dankzij het camera paradijs dat London is, wel nagenoeg iedereen die geplunderd heeft op weten te pakken.

Dus ik zou me zorgen maken als ik met me giechel op youtube sta terwijl ik aan het plunderen was.
En aangezien de gevangenissen ook een business is zullen ze er wel wat oppakken. Hebben ze die 3-strikes nog? Ga je levenslang de bak in voor een paar nikes :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 1 juni 2020 @ 15:47:07 #109
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_193419440
DrRJKavanagh twitterde op maandag 01-06-2020 om 14:37:51 Just a heads up, the video trending right now purporting to show police arresting an undercover FBI agent is a year old and the man being arrested is not an FBI agent. https://t.co/EdPJU4ZdTE reageer retweet
pi_193419445
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:44 schreef ExTec het volgende:

[..]

Toen er tijd terug rellen in Londen waren,

Hebben ze achteraf dankzij het camera paradijs dat London is, wel nagenoeg iedereen die geplunderd heeft op weten te pakken.

Dus ik zou me zorgen maken als ik met me giechel op youtube sta terwijl ik aan het plunderen was.
als je geen gezichtsbedekking draagt bij plunderen dan is het ook je eigen schuld.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 1 juni 2020 @ 15:48:34 #111
34027 devlinmr
Trolivier
pi_193419459
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:33 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Hij had ook gewoon zelf z'n ID kunnen laten zien in plaats van het zo uit te lokken. Hij werd uiteindelijk aangehouden omdat hij weigerde mee te werken, niet omdat ze hem voor iemand anders aanzagen.

En dat is precies de subtiliteit waar het vaak om gaat. Die agenten waren heel respectvol, maar meneer was beledigd dat hij voor iemand anders werd aangezien maar deed geen enkele moeite om dat te bewijzen. En achteraf racisme janken :{w
Op t moment dat je door gestreste agenten wordt gearresteerd is het wellicht niet handig om iets uit je zak te halen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193419470
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Op t moment dat je door gestreste agenten wordt gearresteerd is het wellicht niet handig om iets uit je zak te halen
"Would you like to see my ID? It's in my back pocket."

Het leven is echt niet zo ingewikkeld.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193419479
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

minder van dat soort onzin?
Nou, wat let je om te modereren ipv het topic te verzieken met simpele :') reacties (die meer dan eens weggemod worden, maar dan maakt een user ze, geen mod).

En bovendien mag je hier urenlang schijtlollig over Trump doen, maar 1 sarcastische opmerking en ik krijg gezeik van jou op mijn dak. Zie je zelf die hypocrisie niet?
  maandag 1 juni 2020 @ 15:51:28 #114
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193419482
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:50 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

"Would you like to see my ID? It's in my back pocket."

Het leven is echt niet zo ingewikkeld.
Het was een:

&lt;signature here&gt;.
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 15:51:43 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193419487
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nou, wat let je om te modereren ipv het topic te verzieken met simpele :') reacties (die meer dan eens weggemod worden, maar dan maakt een user ze, geen mod).

En bovendien mag je hier urenlang schijtlollig over Trump doen, maar 1 sarcastische opmerking en ik krijg gezeik van jou op mijn dak. Zie je zelf die hypocrisie niet?
:')

ik vond het gewoon niks, dat mag ik gewoon zeggen

geen idee wat je met mijn vrijheid van meningsuiting probeert te doen hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_193419494
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:51 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het was een:

[ [url=https://cdn.xingosoftware.com/dedikkeblauwe/images/fetch/dpr_1/https%3A%2F%2Fwww.dedikkeblauwe.nl%2Fassets%2Fupload%2Fimages%2F46%2F20151229183443_broodjeaap.jpg]afbeelding[/url] ]
Alleen het FBI gedeelte. Rest van dat filmpje is vrij duidelijk lijkt me.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193419499
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

:')
Ja precies.

En dit is een mod jongens.

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 01-06-2020 15:52:46 (nou nou nou) ]
  maandag 1 juni 2020 @ 15:52:54 #118
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193419507
"I'm just here for the money..."

FOXLA twitterde op maandag 01-06-2020 om 05:10:33 Looter explains his motive to @BillFOXLA after being caught by police https://t.co/sd8u3Woioa https://t.co/0GqRkW8EqD reageer retweet
Plunderaars worden geplunderd

SamvanRooy1 twitterde op maandag 01-06-2020 om 14:01:58 De plunderaars zelf zijn ook niet veilig... voor andere plunderaars. Wat een #tuig. ?? https://t.co/dDnktFDALB reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193419554
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:45 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Zwart of blank maakt vrij weinig uit in dat filmpje. Dat je als politie agent zo om gaat met een mens is te idioot voor woorden. Die vent lag geboeid op de grond en die agent zat, met z'n handen in z'n broekzakken, met z'n knie in die vent z'n nek. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Als hij een krant had gehad had ie die nog even gaan lezen waarschijnlijk. Walgelijke vertoning, racisme of niet.
Hij zat helemaal niet met handen in zijn broekzakken. En die Floyd was ook scum.
  maandag 1 juni 2020 @ 15:59:00 #120
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193419563
quote:
NYPD’s Terrorism Official Says Unnamed Groups Planned Protest Violence in Advance

New York's top terrorism official says there's evidence that members of anarchist groups from outside the city intentionally planned to incite violence at protests calling for justice in the death of George Floyd.

Deputy Commissioner for Intelligence and Counterterrorism John Miller said there is a high level of confidence within the NYPD that these unnamed groups had organized scouts, medics, and supply routes of rocks, bottles and accelerants for breakaway groups to commit vandalism and violence. There are strong indicators they planned for violence in advance using at times encrypted communications, he said.


One out of every seven arrests, of 686 so far since May 28, has been people from out of state, according to Miller. He said those arrested came from Massachusettes, Connecticut, Pennsylvania, New Jersey, Iowa, Nevada, Virginia, Maryland, Texas and St. Paul, Minnesota.

On Saturday, Commissioner Shea had estimated at least 20 percent of protesters arrested Friday night were from out of town.

The fact remains that the majority of those arrested were locals. Some like Mayor de Blasio's daughter were arrested for "unlawful assembly," and others were arrested for acts of violence.

"Before the protests began, organizers of certain anarchists groups set out to raise bail money and people who would be responsible to be raising bail money, they set out to recruit medics and medical teams with gear to deploy in anticipation of violent interactions with police," Miller said.

He added, "They prepared to commit property damage and directed people who were following them that this should be done selectively and only in wealthier areas or at high-end stores run by corporate entities."


Without specifying who "they" are, Miller said the agitators "developed a complex network of bicycle scouts to move ahead of demonstrators in different directions of where police were and where police were not for purposes of being able to direct groups from the larger group to places where they could commit acts of vandalism including the torching of police vehicles and Molotov cocktails where they thought officers would not be."

Mayor Bill de Blasio said Sunday morning that the members of the anarchist movement plan together online and that "they have explicit rules, and we're going to make all this information available today and in the days ahead."

Among the out-of-area instigators were two sisters from upstate New York. They were detained after one threw a Molotov cocktail at a police van. The woman who threw the Molotov cocktail will face federal charges from prosecutors in Brooklyn, law enforcement source said.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193419568
In Hong Kong, na één jaar demonstraties en rellen, één betoger een oog kwijt door een rubber kogel. In de VS, na enkele dagen rellen, één journalist (persfotografe) een oog kwijt.
Zuid Amerikaanse toestanden...
quote:
Journalists blinded, injured, arrested covering George Floyd protests nationwide

In some incidents, members of the news media appeared to be targeted, by police and protesters alike.

“Targeted attacks on journalists, media crews and news organizations covering the demonstrations show a complete disregard for their critical role in documenting issues of public interest and are an unacceptable attempt to intimidate them,” said Carlos Martínez de la Serna, program director of the Committee to Protect Journalists.

The CPJ said it is investigating reports of attacks and arrests in Louisville, Kentucky, Las Vegas, Atlanta and Washington.

[..]

Los Angeles Times journalist Molly Hennessy-Fiske said Saturday evening that she was at the 5th Precinct in Minneapolis with "at least a dozen" journalists when members of the Minnesota State Patrol advanced toward the group. She said the journalists identified themselves, but officers "fired tear gas canisters on us at point-blank range."

Hennessy-Fiske said they asked officers where they should go to avoid dispersal tactics. "They did not tell us where to go," she said. "They did not direct us. They just fired on us."

She said she "got hit with a rubber bullet ... maybe two."

Reuters producer Julio César Chávez said early Sunday morning he "was shot in the arm and the back of my neck with rubber bullets" and his security adviser "was shot in the face," though a gas mask protected him.

Another Reuters photographer, Lucas Jackson, said that late Saturday night in Minneapolis, a man disguised as a medic attacked him with a crowbar, breaking the camera he was using to document the protests. He was "a white man with a Red Cross on his chest who came out of nowhere," Jackson said.

Vice News correspondent and producer Michael Anthony Adams shared video of Minneapolis troopers approaching him and several other journalists Sunday morning at a gas station where they had taken shelter. Though he shouted "press" multiple times, one officer ordered him on the ground before another came and pepper sprayed him.

[..]

Freelance photographer Linda Tirado wrote on Twitter early Saturday morning that she was struck by a rubber bullet on her left eye in Minneapolis and went to a hospital to have emergency surgery. In an update a few hours later, she reported that she became "permanently blind" in her left eye but that she would continue to work.
https://eu.usatoday.com/s(...)protests/5299374002/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 1 juni 2020 @ 16:01:23 #122
34027 devlinmr
Trolivier
pi_193419580
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:50 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

"Would you like to see my ID? It's in my back pocket."

Het leven is echt niet zo ingewikkeld.
Helaas werkt het bij die trigger happy cops daar toch anders

Maar fake news dus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193419590
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_193419591
In Parijs met de Gele Vestjes waren er ook een flink aantal mensen ogen en handen kwijtgeraakt :X
Vreselijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193419603
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
In Parijs met de Gele Vestjes waren er ook een flink aantal mensen ogen en handen kwijtgeraakt :X
Vreselijk.
Risico van het vak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')