21:09 door Deventerquote:Op maandag 15 juni 2020 20:39 schreef dennistd het volgende:
NSM-transport met 1700, Rheingold Buckelspeisewagen, Rheingold Aussichtswagen en TEE Speisewagen kwam om 20.09u (+270) door Oldenzaal ri Hengelo. In Apeldoorn wordt nog een VSM Mitropa aangekoppeld.
Filmpje, ben aan het werk. Hij kwam toevallig precies in mijn pauze door, die ik ook nog eens toevallig in Oldenzaal had... Alleen de telefoon bij me dusquote:
BE mag helemaal niet meer buiten de eigen lijn komen, alleen nog op Bentheim en Coevorden. Veiligheidscertifaat zou ingetrokken of niet verlengd zijn.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:13 schreef derLudolf het volgende:
Mag de Bentheimer Eisenbahn nog wel in NL rijden? Ik zag wat reacties onder een artikel van de Grafschafter Nachrichten waaruit lijkt alsof ze dat niet meer mogen.
https://m.facebook.com/st(...)4&id=168031279899168
Weer zo'n trein die al opgeheven wordt voordat ik hem heb kunnen dopen?quote:Op maandag 15 juni 2020 21:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
BE mag helemaal niet meer buiten de eigen lijn komen, alleen nog op Bentheim en Coevorden. Veiligheidscertifaat zou ingetrokken of niet verlengd zijn.
Nordhorn-Bad Bentheim is eigen traject lijkt me.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer zo'n trein die al opgeheven wordt voordat ik hem heb kunnen dopen?
Waarom is het NSM eigenlijk zo aan het slepen met restauratiewagens?quote:Op maandag 15 juni 2020 20:39 schreef dennistd het volgende:
NSM-transport met 1700, Rheingold Buckelspeisewagen, Rheingold Aussichtswagen en TEE Speisewagen kwam om 20.09u (+270) door Oldenzaal ri Hengelo. In Apeldoorn wordt nog een VSM Mitropa aangekoppeld.
Aanstaande tentoonstelling:quote:Op maandag 15 juni 2020 21:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Waarom is het NSM eigenlijk zo aan het slepen met restauratiewagens?
Heeft te maken met nieuwe veiligheidsvoorschriften in Duitsland. Hier wilde de BE niet aan voldoen voor het weinige werk wat ze nog buiten hun eigen lijn rijden. Hierdoor hebben ze bewust voor dit scenario gekozen.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
BE mag helemaal niet meer buiten de eigen lijn komen, alleen nog op Bentheim en Coevorden. Veiligheidscertifaat zou ingetrokken of niet verlengd zijn.
Krek, het NSM heeft een tentoonstelling voor alle leeftijden. Misschien toch eens buiten de schoolvakanties langs gaan.quote:Op maandag 15 juni 2020 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aanstaande tentoonstelling:
https://www.spoorwegmuseu(...)is-truffels-treinen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
En dan is het verslepen van wat geitewollensokkennostalgie natuurlijk belangrijker dan het uitvoeren van een Dienstregeling van Nationaal Belang. Ik snap het.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 03:21 schreef dennistd het volgende:
Oldenzaal, waar na een blikseminslag op de avond ervoor grote problemen zijn met de voeding van de bovenleiding.
Hoe zou je er dan rekening mee moeten houden?quote:Op maandag 15 juni 2020 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Dat is de ideale situatie, maar die heb je lang niet altijd, waardoor je sowieso rekening moet houden met kleine vertragingen.
Dat klopt. Bij alle FLIRTs met een verbrandingsmotor wordt deze in een aparte powerpack gestopt, waarmee vervolgens de tractieapparatuur in de kopbakken wordt gevoed.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heeft een Dieselflirt dus ook een powerpack?
Een uurtje eerder kwam de Pimpel ook alweer doorrijden hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan is het verslepen van wat geitewollensokkennostalgie natuurlijk belangrijker dan het uitvoeren van een Dienstregeling van Nationaal Belang. Ik snap het.
Ik geloof best dat iemand bij ProRail met te veel tijd aan het studeren is op die dingen... Daar is ook alles mee gezegd. Als het na twee jaar nog steeds niet lukt om een fucking sein in Heino GROEN te laten tonen in plaats van GEEL4, is 160 km/h op Zwolle - Wierden nog heeeel ver weg.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:40 schreef James1988 het volgende:
Ik kwam dit tegen bij de buren:
[..]
Ambities
Internationaal belang zelfs, Flesquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan is het verslepen van wat geitewollensokkennostalgie natuurlijk belangrijker dan het uitvoeren van een Dienstregeling van Nationaal Belang. Ik snap het.
Dat ligt heel ergens anders aan.... Je mag niet harder langs het perron.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 21:28 schreef BLS het volgende:
[..]
Ik geloof best dat iemand bij ProRail met te veel tijd aan het studeren is op die dingen... Daar is ook alles mee gezegd. Als het na twee jaar nog steeds niet lukt om een fucking sein in Heino GROEN te laten tonen in plaats van GEEL4, is 160 km/h op Zwolle - Wierden nog heeeel ver weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |