abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:13:40 #176
148247 taxibabe
pi_194757849
Maten verschillen enorm! Zeeman valt belachelijk klein uit. Maat 86 van Zeeman begint hier te klein te worden, maar 86 van Zara is weer behoorlijk ruim.
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Zara O+ Hier ook groot fan van voor U. De newborncolletie vind ik wel tegenvallen.
En de newborn van Hennes dan? Daar zit ook nog wel wat leuks tussen (vind ik dan)
pi_194757901
Ik vind voor meisjes de kleuren zo saai, flets of juist donker/somber. Kleding hoeft niet schreeuwerig of neon te zijn natuurlijk maar zelfs basiskleuren of heldere kleuren zijn niet echt te vinden. Vooral paars vind ik prachtig. O+
Okergeel, donkergroen, oud-roze. Kan er niets mee. -O-
pi_194758021
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:13 schreef Bottoms_up het volgende:
@:Malteser: wat is een veegshirt?

@:Taxibabe: de meeste shirts van zara vind ik dus een beetje te neutraal. Misschien ben ik toch moeilijk :+

Een klein tekstje onder een tekening (die dus niet opvalt) vind ik wel ok. Als het maar niet stoer gerelateerd is.

Voor een meisje zou ik het trouwens nog moeilijker vinden. Bijna alles wit of rose :X Of luipaardprint ;(
Zo’n shirt met paillettes die je ook andersom kunt vegen. Google maar eens op veegshirt paillette.
pi_194758074
Ik geloof dat mijn smaak een beetje afwijkt van die van jullie :D

Dat leuke setje wat ik had gekocht bij de Hema is een okergeel vest, een spijkerrokje en een luipaardprint maillot :P Ik vind het wel bij haar passen. Ze is geen prinsessentype en roze vindt ze verschrikkelijk. Ik vind dan een kleur als okergeel wel een kittig kleurtje :)
pi_194758126
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:26 schreef Malteser het volgende:

[..]

Zo’n shirt met paillettes die je ook andersom kunt vegen. Google maar eens op veegshirt paillette.
wij noemen dat een verander shirt
pi_194758205
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

Dat leuke setje wat ik had gekocht bij de Hema is een okergeel vest, een spijkerrokje en een luipaardprint maillot :P Ik vind het wel bij haar passen. Ze is geen prinsessentype en roze vindt ze verschrikkelijk. Ik vind dan een kleur als okergeel wel een kittig kleurtje :)
Het kan ook echt leuk staan bij kinderen maar zelf past het niet bij ons. Dat heb je met volwassen kleding toch ook weleens.
Het is niet om de ander af te kraken. :)
Met panter print zou mijn beetje getinte meisje ook teveel op een jungle kind kijken. :')
Als een soort Jane van Tarzan.
pi_194758234
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het kan ook echt leuk staan bij kinderen maar zelf past het niet bij ons. Dat heb je met volwassen kleding toch ook weleens.
Het is niet om de ander af te kraken. :)
Met panter print zou mijn beetje getinte meisje ook teveel op een jungle kind kijken. :')
Als een soort Jane van Tarzan.
Oh, maar ik zag het niet als afkraken hoor :) Wat je zegt, sommige kleuren en printjes passen niet bij iedereen :)
pi_194758267

Dit is t enige shirt met tekst wat ie nu heeft, dit is nog net acceptabel omdat ie voor de rest zo leuk is O+
pi_194758287
IELM heeft weer uitverkoop, als je nog een leuk waterdicht pak zoekt :)
https://ielm.nl/uitverkoop
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_194758348
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is t enige shirt met tekst wat ie nu heeft, dit is nog net acceptabel omdat ie voor de rest zo leuk is O+
Die is hier ook door de keuring heen gekomen :D
pi_194758401
@Malteser Oh god nee :')

Op zich vind ik verschillende dingen wel mooi: frisse kleuren (maar dan geen drukke print), een rustige print of effen met een leuk detail (bv een effen wit shirtje met een borstzakje waaruit een mopshond met een bolhoed op komt piepen).
Wat ik ook heel leuk vind bij een baby jongen zijn oudemannenkleertjes. Vooral voor vestjes. Van die opavestjes O+
Ik kan me zo voorstellen dat anderen dat lelijk vinden. Ik vind het door het grote contrast net schattig.
Beetje dit idee: https://www.natini.be/product/mathieu-grey-vison/
Trui: https://www.natini.be/product/pull-mix-vison/
Dingen die mijn vader zou dragen.
Maar dan niet voor die prijs. Oh hell no.
Oh en tuinbroekjes O+

@Zo-is-dat Dat is een mooi shirt ja. Zou ik ook nog kopen.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:59:44 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_194758509
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:26 schreef Malteser het volgende:

[..]

er komt een dag dat je kind zelf niks anders meer aan wil. True story. ;(

Geniet nog maar van die meningsloze babies zolang het nog kan :D
disclaimer
  FOK!Fotograaf vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:02:05 #188
148247 taxibabe
pi_194758536
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:52 schreef Bottoms_up het volgende:
@:Malteser Oh god nee :')

Op zich vind ik verschillende dingen wel mooi: frisse kleuren (maar dan geen drukke print), een rustige print of effen met een leuk detail (bv een effen wit shirtje met een borstzakje waaruit een mopshond met een bolhoed op komt piepen).
Wat ik ook heel leuk vind bij een baby jongen zijn oudemannenkleertjes. Vooral voor vestjes. Van die opavestjes O+
Ik kan me zo voorstellen dat anderen dat lelijk vinden. Ik vind het door het grote contrast net schattig.
Beetje dit idee: https://www.natini.be/product/mathieu-grey-vison/
Trui: https://www.natini.be/product/pull-mix-vison/
Dingen die mijn vader zou dragen.
Maar dan niet voor die prijs. Oh hell no.
Oh en tuinbroekjes O+

@:Zo-is-dat Dat is een mooi shirt ja. Zou ik ook nog kopen.
Ik heb dus van de week o.a. deze 2 gekocht:
https://www.zara.com/nl/n(...)=56828493&v2=1541249
https://www.zara.com/nl/n(...)=53508306&v2=1541185
pi_194758549
Mim-pi heeft trouwens ook leuke jassen. Opvallende prints zonder al te felle kleuren. Kon mijn peuter (nu kleuter) steeds makkelijk vinden tussen de andere kinderen (vooral handig in de Efteling ofzo) ;)

Ik ben ook geen fan van teksten op kleding. Wel van de Engelse kostschool-look (leve Next). Gelukkig vindt mijn bijna vijfjarige alles mooi wat ik koop, dus die gaat zonder morren in een wit polo'tje, zwart rokje, witte kniekousen en lakschoenen met t-bandje naar school O+
pi_194758604
Sjaak wil heeeeeeel graag zo’n veegshirt, maar we hebben (toevallig?) nog geen leuke gevonden voor hem :Y)
pi_194758614
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:59 schreef SQ het volgende:

[..]

er komt een dag dat je kind zelf niks anders meer aan wil. True story. ;(

Geniet nog maar van die meningsloze babies zolang het nog kan :D
Zo’n geluk dat ie met z’n drie jaar nog vrijwel geen andere mening over z’n kleren heeft *O* Duim als een malle dat dat zo blijft, maar gezien ie ineens paw patrol ontdekt heeft vrees ik met grote vreze :'(
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:11:35 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_194758650
Ik vind dat juist hartstikke lollig dat ze zo'n eigen mening ontwikkelen :D
Maar goed, ik zit er ook totaal niet mee als ze als pippi langkous over straat gaan. Hoort bij kinderen O+
disclaimer
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:12:21 #193
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_194758663
F’s ‘verandershirt’ is nu echt echt echt te klein, jammer joh.

*iemand interesse in een donkerblauw pailletjesshirt met Lego ninjago poppetje erop in mt. 110 O-) ?

Hier dragen beide jongens veel kleding van We/ 4 funky flavours. Wel kleur, geen teksten/ dino’s/ doodshoofden/ legerprints. Ik hou dus op zich best van gedekte kleuren als okergeel en petrolblauw, maar mijn kinderen zien er dan uit alsof ze ziek zijn (ik zelf ook trouwens), dus hier veel heldere kleuren in de kast, aangevuld met donkerblauw.

En ja, ze hebben voortaan een mening, dus voordat er iets gekocht/ besteld wordt kijkt kind in kwestie mee voor goedkeuring.
pi_194758676
Hahaha, mijn A heeft paw patrol ondergoed dat ze elke dag aan mag (heb genoeg he...dus wel schone ;))

Daarmee is ze dermate gelukkig dat ik nog alle bovenkleding mag bepalen (mits het heul meisjesachtig is).
pi_194758736
Als hij oud genoeg is om zelf een mening bekijkt hij het maar. Dan voel ik mij ook niet verantwoordelijk voor hoe hij erbij loopt. Vanaf een bepaalde leeftijd is hij trouwens ook te oud om opakleren te dragen. Dan is dat niet meer grappig maar suf.
Hij hoeft ook niet elke dag modieus gekleed te gaan. Ik kan ook prima loslaten wat zijn vader soms voor combinaties verzint (hoewel hij vandaag gewoon bewust perfect bijpassende sokken uit de la nam :o )

4ff vind ik qua pasvorm fijn maar qua prints vaak te druk. De relatief saaie dingen zijn soms mijn smaak. Bv 1 van de saaiste shirts vind ik super mooi: https://www.4funkyflavours.eu/nl/love-games-19w5458
pi_194758885
Voor een meisje is het ook echt makkelijker om kleren te kiezen; felle kleuren zijn daar toch wat meer geaccepteerd ofzo. N vindt het allemaal best; ze heeft een dino-paillettenshirt (want glitter!!) maar ook simpele effen (maar wel felle t-shirts). En natuurlijk heeft ze bij IELM het meest over the top rainbow unicorn pak uitgekozen. Haar leven zegmaar :P
Overigens heeft ze meestal nog niet een eigen mening; ze trekt gewoon aan wat ik voor haar uit de kast pak. En ze vindt nog bijna alles mooi, dus dat is makkelijk shoppen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_194760899
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 10:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak wil heeeeeeel graag zo’n veegshirt, maar we hebben (toevallig?) nog geen leuke gevonden voor hem :Y)
J heeft er vorig jaar een van sinterklaas gekregen. "Kijk mama, een aaishirt met een dino! Die zou jij nooit gekocht hebben voor mij, hè. Maar sinterklaas weet dat ik die heel mooi vind!" O+
Het shirt wordt meestal gedragen onder een vest :D
pi_194761872
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 10:11 schreef SQ het volgende:
Ik vind dat juist hartstikke lollig dat ze zo'n eigen mening ontwikkelen :D
Maar goed, ik zit er ook totaal niet mee als ze als pippi langkous over straat gaan. Hoort bij kinderen O+
Dat is natuurlijk ook weer zo O+ Maar toch liever niet met paw patrol shirts O-) die onderbroeken lijken me een perfecte oplossing mocht het zo ver komen :D
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:04:25 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194761943
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

Okergeel O+ Voor de baby al veel in okergeel gekocht waaronder een knuffel, lakentje en meerdere kleertjes. Het wordt de contrastkleur van de babykamer :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_194762087
Mijn zoon had een verander shirt die best leuk was. Wit met skateboards erop. Hij was er dol op. :)

Okergeel is vooral de kleur van verse borstvoeding-poep bij baby’s. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')