En de newborn van Hennes dan? Daar zit ook nog wel wat leuks tussen (vind ik dan)quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
ZaraHier ook groot fan van voor U. De newborncolletie vind ik wel tegenvallen.
Zo’n shirt met paillettes die je ook andersom kunt vegen. Google maar eens op veegshirt paillette.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:13 schreef Bottoms_up het volgende:
@:Malteser: wat is een veegshirt?
@:Taxibabe: de meeste shirts van zara vind ik dus een beetje te neutraal. Misschien ben ik toch moeilijk![]()
Een klein tekstje onder een tekening (die dus niet opvalt) vind ik wel ok. Als het maar niet stoer gerelateerd is.
Voor een meisje zou ik het trouwens nog moeilijker vinden. Bijna alles wit of roseOf luipaardprint
wij noemen dat een verander shirtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:26 schreef Malteser het volgende:
[..]
Zo’n shirt met paillettes die je ook andersom kunt vegen. Google maar eens op veegshirt paillette.
Het kan ook echt leuk staan bij kinderen maar zelf past het niet bij ons. Dat heb je met volwassen kleding toch ook weleens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik geloof dat mijn smaak een beetje afwijkt van die van jullie![]()
Dat leuke setje wat ik had gekocht bij de Hema is een okergeel vest, een spijkerrokje en een luipaardprint maillotIk vind het wel bij haar passen. Ze is geen prinsessentype en roze vindt ze verschrikkelijk. Ik vind dan een kleur als okergeel wel een kittig kleurtje
Oh, maar ik zag het niet als afkraken hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het kan ook echt leuk staan bij kinderen maar zelf past het niet bij ons. Dat heb je met volwassen kleding toch ook weleens.
Het is niet om de ander af te kraken.![]()
Met panter print zou mijn beetje getinte meisje ook teveel op een jungle kind kijken.
Als een soort Jane van Tarzan.
Die is hier ook door de keuring heen gekomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is t enige shirt met tekst wat ie nu heeft, dit is nog net acceptabel omdat ie voor de rest zo leuk is
er komt een dag dat je kind zelf niks anders meer aan wil. True story.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:26 schreef Malteser het volgende:
[..]
Zo’n shirt met paillettes die je ook andersom kunt vegen. Google maar eens op veegshirt paillette.
Ik heb dus van de week o.a. deze 2 gekocht:quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:52 schreef Bottoms_up het volgende:
@:Malteser Oh god nee![]()
Op zich vind ik verschillende dingen wel mooi: frisse kleuren (maar dan geen drukke print), een rustige print of effen met een leuk detail (bv een effen wit shirtje met een borstzakje waaruit een mopshond met een bolhoed op komt piepen).
Wat ik ook heel leuk vind bij een baby jongen zijn oudemannenkleertjes. Vooral voor vestjes. Van die opavestjes![]()
Ik kan me zo voorstellen dat anderen dat lelijk vinden. Ik vind het door het grote contrast net schattig.
Beetje dit idee: https://www.natini.be/product/mathieu-grey-vison/
Trui: https://www.natini.be/product/pull-mix-vison/
Dingen die mijn vader zou dragen.
Maar dan niet voor die prijs. Oh hell no.
Oh en tuinbroekjes![]()
@:Zo-is-dat Dat is een mooi shirt ja. Zou ik ook nog kopen.
Zo’n geluk dat ie met z’n drie jaar nog vrijwel geen andere mening over z’n kleren heeftquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:59 schreef SQ het volgende:
[..]
er komt een dag dat je kind zelf niks anders meer aan wil. True story.![]()
Geniet nog maar van die meningsloze babies zolang het nog kan
J heeft er vorig jaar een van sinterklaas gekregen. "Kijk mama, een aaishirt met een dino! Die zou jij nooit gekocht hebben voor mij, hè. Maar sinterklaas weet dat ik die heel mooi vind!"quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak wil heeeeeeel graag zo’n veegshirt, maar we hebben (toevallig?) nog geen leuke gevonden voor hem
Dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:11 schreef SQ het volgende:
Ik vind dat juist hartstikke lollig dat ze zo'n eigen mening ontwikkelen
Maar goed, ik zit er ook totaal niet mee als ze als pippi langkous over straat gaan. Hoort bij kinderen
Okergeelquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik geloof dat mijn smaak een beetje afwijkt van die van jullie![]()
Dat leuke setje wat ik had gekocht bij de Hema is een okergeel vest, een spijkerrokje en een luipaardprint maillotIk vind het wel bij haar passen. Ze is geen prinsessentype en roze vindt ze verschrikkelijk. Ik vind dan een kleur als okergeel wel een kittig kleurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |