abonnement Unibet Coolblue
pi_194455195
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:31 schreef Elleska het volgende:

[..]

het werkt alleen nog niet, krijg de melding dat ik aan de max van 150 items zit.
Misschien even je cookies weggooien?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_194457428
Het werkt nu wel. Geen idee waar het aan lag. Ik had daar nog geen favorietenlijst want ik heb NextDirect veel te laat ontdekt.
pi_194750484
Misschien een domme vraag, maar koop je een herfst/winterjasje voor een baby die in de herst 1 wordt, standaard wat ruimer? Hij zit nu in 74 van dat merk. Dan denk ik kopen in 80 maar op zich groeit hij ook niet zo snel meer en de hele winter een te grote jas is ook zonde. Maar hij zal er vaak een trui of vest onder hebben.
pi_194750526
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:53 schreef Bottoms_up het volgende:
Misschien een domme vraag, maar koop je een herfst/winterjasje voor een baby die in de herst 1 wordt, standaard wat ruimer? Hij zit nu in 74 van dat merk. Dan denk ik kopen in 80 maar op zich groeit hij ook niet zo snel meer en de hele winter een te grote jas is ook zonde. Maar hij zal er vaak een trui of vest onder hebben.
Pak z'n groeicurve er eens bij. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_194750941
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:55 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Pak z'n groeicurve er eens bij. :P
Het kan aan mijn kind liggen of aan ons CB maar hun metingen komen nooit overeen met wanneer hij naar een volgende maat gaat. En kind heeft ook mijn kromme verhouding lang lijf-korte pootjes geërfd.
Plus ik twijfel vooral of ik rekening moet houden met dikkere kleding eronder. Of dat zo'n jasje standaard wat ruimer gemaakt is. Passen kan ff niet, beetje ver.
pi_194751013
Ik zou voor een winterjas zeker een maat groter bestellen dan wat hij nu draagt. Wij zaten vorig jaar zelfs 2 maten groter (jas eerder in de aanbieding gekocht maar kind groeit erg langzaam) en dat zag er niet vreemd uit ofzo.
pi_194751025
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:14 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Het kan aan mijn kind liggen of aan ons CB maar hun metingen komen nooit overeen met wanneer hij naar een volgende maat gaat. En kind heeft ook mijn kromme verhouding lang lijf-korte pootjes geërfd.
Plus ik twijfel vooral of ik rekening moet houden met dikkere kleding eronder. Of dat zo'n jasje standaard wat ruimer gemaakt is. Passen kan ff niet, beetje ver.
En twee maten bestellen, thuis passen met trui en dan eentje retour sturen? Het loont om even te kijken bij welke webshops je gratis retour kunt sturen.
pi_194752583
Nu we het over winterjassen hebben; ik ben op zoek naar een winterjas voor Sofie. Maar heb blijkbaar een te lange eisenlijst en kan niks naar m’n zin vinden. Iemand zin om mee te zoeken?
Eisen:
- maat 86/92 of 92
- geen donkere kleur of volledig roze
- wel met een patroon/print maar geen panterprint of eenhoorns
- liefst een wat langer model tot over de billen
- waterafstotend
- tot +/- ¤80,- maar voor die prijs moet ik wel alle eisen kunnen afvinken ;)

Heb al gezocht op next, smafolk, Hema, Zalando, wehkamp en nog wat verzamelsites. Maar er moet toch een merk zijn die vrolijke winterjassen voor peuters verkopen?!
pi_194752678
Ik zocht laatst ook nieuwe kleding voor onze dochter op de site van C&A en ik vond de jassen (en truien, jurken) om te janken zo lelijk.
Bont en dierenprintjes. ;(
  FOK!fotograaf donderdag 27 augustus 2020 @ 21:27:51 #160
148247 taxibabe
pi_194752730
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:22 schreef Takkie88 het volgende:
Nu we het over winterjassen hebben; ik ben op zoek naar een winterjas voor Sofie. Maar heb blijkbaar een te lange eisenlijst en kan niks naar m’n zin vinden. Iemand zin om mee te zoeken?
Eisen:
- maat 86/92 of 92
- geen donkere kleur of volledig roze
- wel met een patroon/print maar geen panterprint of eenhoorns
- liefst een wat langer model tot over de billen
- waterafstotend
- tot +/- ¤80,- maar voor die prijs moet ik wel alle eisen kunnen afvinken ;)

Heb al gezocht op next, smafolk, Hema, Zalando, wehkamp en nog wat verzamelsites. Maar er moet toch een merk zijn die vrolijke winterjassen voor peuters verkopen?!
Zara.com?
pi_194752790
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:22 schreef Takkie88 het volgende:
Nu we het over winterjassen hebben; ik ben op zoek naar een winterjas voor Sofie. Maar heb blijkbaar een te lange eisenlijst en kan niks naar m’n zin vinden. Iemand zin om mee te zoeken?
Eisen:
- maat 86/92 of 92
- geen donkere kleur of volledig roze
- wel met een patroon/print maar geen panterprint of eenhoorns
- liefst een wat langer model tot over de billen
- waterafstotend
- tot +/- ¤80,- maar voor die prijs moet ik wel alle eisen kunnen afvinken ;)

Heb al gezocht op next, smafolk, Hema, Zalando, wehkamp en nog wat verzamelsites. Maar er moet toch een merk zijn die vrolijke winterjassen voor peuters verkopen?!
Deze is leuk:
https://www.kleertjes.com/tumble-n-dry-jas-566951-rood/?size=92

Maar geen idee wat jouw smaak is:

https://www.kleertjes.com/name-it-jas-580237-roze/?size=92

https://www.kleertjes.com/name-it-jas-570833-blauw/?size=92

https://www.kleertjes.com/cars-jeans-jas-562670-geel/?size=92

https://www.kleertjes.com/bnosy-jas-562173-blauw/?size=92

https://www.kleertjes.com/mim-pi-jas-553345-blauw/?size=92

https://www.kleertjes.com/mim-pi-jas-565105-zwart/?size=92

[ Bericht 14% gewijzigd door Malteser op 27-08-2020 21:37:26 ]
pi_194752875
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:25 schreef vencodark het volgende:
Ik zocht laatst ook nieuwe kleding voor onze dochter op de site van C&A en ik vond de jassen (en truien, jurken) om te janken zo lelijk.
Bont en dierenprintjes. ;(
Ik vind het jammer dat C&A nooit eens wat anders in de winkel heeft hangen. Constant Disney, Nickelodeon e.d. en het maakt niet uit welk seizoen. Ik vind het allemaal nogal cheapo ogen. Jammer.

Ik heb laatst een leuk setje gekocht bij de Hema voor mijn dochter. Hema O+
pi_194753010
@Malteser; je bent geweldig! Stom dat ik die zelf niet gevonden heb. Die blauwe van name-it ga ik sowieso bestellen! Leuk prijsje ook :D

@taxibabe; qua zomerkleding kan ik vaak wel slagen bij Zara.com maar winterkleding gek genoeg niet.
pi_194753042
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:40 schreef Takkie88 het volgende:
@:Malteser; je bent geweldig! Stom dat ik die zelf niet gevonden heb. Die blauwe van name-it ga ik sowieso bestellen! Leuk prijsje ook :D

@:taxibabe; qua zomerkleding kan ik vaak wel slagen bij Zara.com maar winterkleding gek genoeg niet.
Mars heeft een Name It jas en die valt groot! Dus misschien heb je aan maat 86 wel genoeg. Maar geen idee of meisjes Name It jassen dus ook groot vallen?? Maar kleertjes.com doet aan gratis retour dus je kunt twee maten bestellen.

Edit: voor jouw beleving: Mars zit qua bovenkleding in 92/98 maar zijn nieuwe winterjas van Name It is maat 92 en valt ruim.
pi_194753054
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 20:16 schreef Malteser het volgende:

[..]

En twee maten bestellen, thuis passen met trui en dan eentje retour sturen? Het loont om even te kijken bij welke webshops je gratis retour kunt sturen.
Uiteindelijk maar gedaan. Als het niet moet doe ik het liever niet ook al is het gratis. Zo'n verspilling.
Maar het kan blijkbaar ook terug naar de winkel en daar kom ik binnen 30 dagen wel in de buurt.

@Takkie88 Ik kan me zo voorstellen dat het niet makkelijk is. Ik had maar 1 harde eis: geen capuchon en dat was al niet evident.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 22:02:33 #166
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_194753541
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:22 schreef Takkie88 het volgende:
Nu we het over winterjassen hebben; ik ben op zoek naar een winterjas voor Sofie. Maar heb blijkbaar een te lange eisenlijst en kan niks naar m’n zin vinden. Iemand zin om mee te zoeken?
Eisen:
- maat 86/92 of 92
- geen donkere kleur of volledig roze
- wel met een patroon/print maar geen panterprint of eenhoorns
- liefst een wat langer model tot over de billen
- waterafstotend
- tot +/- ¤80,- maar voor die prijs moet ik wel alle eisen kunnen afvinken ;)

Heb al gezocht op next, smafolk, Hema, Zalando, wehkamp en nog wat verzamelsites. Maar er moet toch een merk zijn die vrolijke winterjassen voor peuters verkopen?!
Als je bereidt bent tot ¤80 te gaan is boden.eu een goede optie voor vrolijk spul.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_194756997
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat C&A nooit eens wat anders in de winkel heeft hangen. Constant Disney, Nickelodeon e.d. en het maakt niet uit welk seizoen. Ik vind het allemaal nogal cheapo ogen. Jammer.

Ik heb laatst een leuk setje gekocht bij de Hema voor mijn dochter. Hema O+
Ja, vooral die Nickelodeon dingen zien er goedkoop uit. Soms slaag ik er wel hoor.
Hun Disney kerst truitjes zijn wel leuk. O+
En bij Hema ligt het nogal een de kleuren die dan hip zijn of ik het leuk vind. De kwaliteit is wel top!
pi_194757099
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:22 schreef Takkie88 het volgende:
Nu we het over winterjassen hebben; ik ben op zoek naar een winterjas voor Sofie. Maar heb blijkbaar een te lange eisenlijst en kan niks naar m’n zin vinden. Iemand zin om mee te zoeken?
Eisen:
- maat 86/92 of 92
- geen donkere kleur of volledig roze
- wel met een patroon/print maar geen panterprint of eenhoorns
- liefst een wat langer model tot over de billen
- waterafstotend
- tot +/- ¤80,- maar voor die prijs moet ik wel alle eisen kunnen afvinken ;)

Heb al gezocht op next, smafolk, Hema, Zalando, wehkamp en nog wat verzamelsites. Maar er moet toch een merk zijn die vrolijke winterjassen voor peuters verkopen?!
Name-it wellicht
pi_194757305
Ik vind leuke kleren vinden soms wel moeilijk. Ik zou graag nog een merk of twee vinden waarvan ik meer dan 1 shirtje leuk vind. Nu heeft mijn vaste stek een tegenvallende collectie voor de herfst en ik heb zelden zin om op zo'n verzamelsite door 400 shirts te scrollen. En ik vind niet dat ik een moeilijke smaak heb. Niet saai maar niet schreeuwerig en geen tekst.
pi_194757583
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 07:58 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik vind leuke kleren vinden soms wel moeilijk. Ik zou graag nog een merk of twee vinden waarvan ik meer dan 1 shirtje leuk vind. Nu heeft mijn vaste stek een tegenvallende collectie voor de herfst en ik heb zelden zin om op zo'n verzamelsite door 400 shirts te scrollen. En ik vind niet dat ik een moeilijke smaak heb. Niet saai maar niet schreeuwerig en geen tekst.
Hier dezelfde smaak denk ik, maar met dat laatste “geen tekst” daarmee valt al zooooo veel af :o zeker voor jongens, bijna alles heeft letters of “stoere” teksten :N
pi_194757612
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:42 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Hier dezelfde smaak denk ik, maar met dat laatste “geen tekst” daarmee valt al zooooo veel af :o zeker voor jongens, bijna alles heeft letters of “stoere” teksten :N
Ja, of dino-veegshirts van paillettes of camouflage. Wil niemand voor het hoofd stoten maar dat is niet onze smaak.
Ik kan letters nog enigszins accepteren mits het dus geen zogenaamd stoere tekst is.
  FOK!fotograaf vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:06:37 #172
148247 taxibabe
pi_194757771
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:42 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Hier dezelfde smaak denk ik, maar met dat laatste “geen tekst” daarmee valt al zooooo veel af :o zeker voor jongens, bijna alles heeft letters of “stoere” teksten :N
Idd, nu heb ik dus Zara ontdekt, daar hebben ze veel 'neutrale' shirtjes en ook helemaal niet duur
pi_194757788
Dat met de teksten heb ik ook, een hele enkele keer komt er een tekst door de keuring heen maar de meeste teksten passen naar mijn idee totaal niet bij de leeftijd.

In de zomer had ik het idee dat alles met surfen of skaten te maken had. Heb nog niet gekeken naar de wintercollectie maar zo te zien moet ik daar nu al op zoek? moet sowieso weer op zoek naar spijkerbroeken want de maat 98 broeken die we in huis hebben worden te kort en 104 is nog mega veel te groot... blijkbaar valt het ene merk klein en het andere groot.
pi_194757808
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:06 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Idd, nu heb ik dus Zara ontdekt, daar hebben ze veel 'neutrale' shirtjes en ook helemaal niet duur
Zara O+ Hier ook groot fan van voor U. De newborncolletie vind ik wel tegenvallen.
Protège moi de mes désirs.
pi_194757844
@Malteser: wat is een veegshirt?

@taxibabe: de meeste shirts van zara vind ik dus een beetje te neutraal. Misschien ben ik toch moeilijk :+

Een klein tekstje onder een tekening (die dus niet opvalt) vind ik wel ok. Als het maar niet stoer gerelateerd is.

Voor een meisje zou ik het trouwens nog moeilijker vinden. Bijna alles wit of rose :X Of luipaardprint ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')