abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194784030
Waar verkopen ze (spijker)broeken voor jongens die wel redelijk in (standaard)model en kwaliteit zijn, maar niet duur? Ik had er vooral van Primark, maar door corona kom ik daar nu niet in de buurt.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:52:19 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194784050
Zeeman? Dat vind ik altijd wel fijne spijkerbroeken.

[ Bericht 76% gewijzigd door Burdie op 29-08-2020 21:24:11 ]
KuikenGuppy
pi_194784276
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 20:51 schreef Hupje het volgende:
Waar verkopen ze (spijker)broeken voor jongens die wel redelijk in (standaard)model en kwaliteit zijn, maar niet duur? Ik had er vooral van Primark, maar door corona kom ik daar nu niet in de buurt.
ter stal misschien?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_194785329
Ik koop voor Sjaak meestal bij h&m, ¤20,- per stuk geloof ik.
pi_194786567
Zeeman idd! 12,- en vallen niet zo slobberig. Perfect voor mijn lange wapper.
pi_194786907
Winterjassen binnen!
Van de verschillen in maten word ik af en toe wel tureluurs. 3x maat 92 besteld, 1x van cars, 2x een name-it jas. De jassen van name-it zijn hetzelfde model alleen een andere kleur. De blauwe past prima, de roze verzuipt ze in :?

Maakt niet uit, de blauwe had toch mijn voorkeur. Dus die blijft de andere 2 gaan terug. Gebeurt iet vaak dat ik de goedkoopste het leukst vind :P deze komt nu op ¤18,-.

Valt me wel op dat de jassen niet zo dik voelen. Nu zijn de winters hier toch niet zo heel koud, dus ga er voor nu maar vanuit dat het warm genoeg is.

Op de Boden.eu site 2 hele gave jassen gezien, maar ook bij die twijfel ik over de warmte van de jassen.
pi_194789453
Ik heb deze voor C gekocht; https://www.kixx-online.n(...)s-trix-bruin-173191# Z8 is deze winter gelukkig niet zo hysterisch qua kleuren, en hij is echt wat dikker. C draagt hem wel met de tekstloze kant :P Maar het moet echt je smaak zijn, wegens alle z8 haat in dit topic _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_194789664
De kleuren vind ik leuk. Alleen is Sofie een kind wat altijd met zand, water, modder etc aan het spelen is. En dat lijkt me met een jas met nepbont toch wat minder praktisch :P
pi_194789699
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 09:46 schreef Takkie88 het volgende:
De kleuren vind ik leuk. Alleen is Sofie een kind wat altijd met zand, water, modder etc aan het spelen is. En dat lijkt me met een jas met nepbont toch wat minder praktisch :P
Dan kan je 'm binnenste buiten keren. :P
Protège moi de mes désirs.
  zondag 30 augustus 2020 @ 13:23:35 #210
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_194792733
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 20:51 schreef Hupje het volgende:
Next, vanaf ¤12. Kwaliteit is prima (veel gaan er hier twee jongens mee), genoeg modellen beschikbaar, van extra skinny en extra lang tot juist extra breed/ extra bovenbeenruimte.

Verder ook fan van de (meisjes)spijkerbroeken van hema, dat werkt hier prima met een smallere jongen. Die zijn geloof ik deze week 2e halve prijs.
pi_194793931
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 23:25 schreef Takkie88 het volgende:
Winterjassen binnen!
Van de verschillen in maten word ik af en toe wel tureluurs. 3x maat 92 besteld, 1x van cars, 2x een name-it jas. De jassen van name-it zijn hetzelfde model alleen een andere kleur. De blauwe past prima, de roze verzuipt ze in :?

Maakt niet uit, de blauwe had toch mijn voorkeur. Dus die blijft de andere 2 gaan terug. Gebeurt iet vaak dat ik de goedkoopste het leukst vind :P deze komt nu op ¤18,-.

Valt me wel op dat de jassen niet zo dik voelen. Nu zijn de winters hier toch niet zo heel koud, dus ga er voor nu maar vanuit dat het warm genoeg is.

Op de Boden.eu site 2 hele gave jassen gezien, maar ook bij die twijfel ik over de warmte van de jassen.
Sowieso vind ik veel kinderwinterjassen niet echt dik :? Tenzij je n beetje naar t ski-jassen genre gaat.

Voor kaptein heb ik deze voor de winter. Hoop dat dat zich n beetje goed houdt in de regen
pi_194794562
Zo’n houtje-touwtje jas model vind ik ook erg leuk! Alleen voor mijn buitenkind niet handig.

Gek hé, dat die jassen allemaal zo dun lijken. Nu weet ik dat het vooral om het gebruikte materiaal gaat maar vraag me toch af of de meeste winterjassen nou wel echt lekker warm zijn.
pi_194795079
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:04 schreef Takkie88 het volgende:
Zo’n houtje-touwtje jas model vind ik ook erg leuk! Alleen voor mijn buitenkind niet handig.

Gek hé, dat die jassen allemaal zo dun lijken. Nu weet ik dat het vooral om het gebruikte materiaal gaat maar vraag me toch af of de meeste winterjassen nou wel echt lekker warm zijn.
Houtje-touwtje O+
Maar zelfde probleem met modderkind. Misschien ooit eens een meisje-meisje produceren. Misschien levert dat ooit nog kans op zo'n jas O+

Ik heb twee winterjassen van TND uit de sale van 2019. Die zijn echt wel goed warm. M vindt ze ook heerlijk zitten, maar met zo'n klein ventje ziet het er al wel snel opgepropt uit, die dikke jassen. Mja, je kan niet alles hebben :)

Ik vind de collectie van bijv TND (mijn favo merk) voor komende winter tot nu toe tegenvallen. Ik vind 4FF ook leuk (alleen in de sale trouwens :') ). Heeft iemand nog tips voor vergelijkbare merken (beetje stoer, kleurrijk) met leuke collecties voor de herfst/winter? Vind t tot nu toe een beetje tegenvallen.
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:31:11 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194795110
Volwassen winterjassen vind ik ook nooit echt dik/warm. Tenzij Michelinmannetje-effect.

(Wij moeten deze winter allemaal een nieuwe winterjas :X).
KuikenGuppy
pi_194795597
Ik had het omgekeerde probleem voor een jasje in een kleine maat. Voor een kindje dat deze herfst 1 wordt werk ik liever met laagjes dan een hele dikke jas. Het is een gevoerd spijkerjasje gevonden, vind ik nog leuk staan met een dikker vest eronder.
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:55:07 #216
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_194795734
@Peacefulll Someone wellicht? Oh en Sturdy! Ik vind hun kleding echt leuk maar dat gaat maar tot maat 140 -O-

Het wordt steeds lastiger voor een 9 jarige die maat 152 draagt om wat kleurrijks te vinden en een beetje leeftijd geschikt.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 30 augustus 2020 @ 21:20:54 #217
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_194801728
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:26 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Sowieso vind ik veel kinderwinterjassen niet echt dik :? Tenzij je n beetje naar t ski-jassen genre gaat.

Voor kaptein heb ik deze voor de winter. Hoop dat dat zich n beetje goed houdt in de regen [ afbeelding ]
Wat een leuke jas! Waar is deze van?

Mijn oudste heeft eigenlijk altijd dit soort jassen. Meestal koop ik ze bij Vertbaudet. Vaak met een tweedehands jas erbij voor het betere buitenspeelwerk. Maar hij gaat toch niet in de modder liggen rollen dus die worden meestal niet veel gebruikt.

Voor mijn meiden had ik ook vaak een skijas van de Lidl erbij, voor als het echt heel erg koud werd. Maar ja, de afgelopen winters waren ook niet echt koud dus ook die jassen bleven hangen.
pi_194802056
quote:
2s.gif Op zondag 30 augustus 2020 21:20 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wat een leuke jas! Waar is deze van?

Noppies, dit type heet "vale", kan wel dat ie van vorig jaar is..
  zondag 30 augustus 2020 @ 21:55:01 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_194802395
Aah thanks. Snel even gezocht maar niet echt te vinden in maat 140. Wordt het toch weer een Vertbaudet jas.
pi_194808473
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:55 schreef laziness het volgende:
@:Peacefulll Someone wellicht? Oh en Sturdy! Ik vind hun kleding echt leuk maar dat gaat maar tot maat 140 -O-

Het wordt steeds lastiger voor een 9 jarige die maat 152 draagt om wat kleurrijks te vinden en een beetje leeftijd geschikt.
Leuk! Thnx!

Ik zag laatst bij de WE ook best wel wat leuk jongensspul. Maar ik weet niet of ze ook 152 hebben.
pi_194809680
Wanneer ongeveer komt de Lidl met de winterjassen, weet iemand dat zo? Oktober ofzo? In de winter zelf altijd met korting maar denk dat we voor die tijd al eens willen aanschaffen.
  maandag 31 augustus 2020 @ 13:58:11 #222
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_194809755
Ik vind de skijassen van de lidl helemaal niet zo dik ook eigenlijk. Wij gebruiken ze wel echt voor wintersport alleen en dan werk je met laagjes en ben je flink in beweging dus prima, zeker als de zon zijn best doet op de piste. Maar voor echte vrieskou in NL vind ik ze niet beter geschikt dan een gevoerde winterjas.

Edit: Ze zijn zelfs dunner dan de gemiddelde jas wellicht...

[ Bericht 7% gewijzigd door laziness op 31-08-2020 15:02:14 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 31 augustus 2020 @ 14:04:00 #223
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_194809830
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 13:58 schreef laziness het volgende:
Ik vind de skijassen van de lidl helemaal niet zo dik ook eigenlijk. Wij gebruiken ze wel echt voor wintersport alleen en dan werk je met laagjes dus prima, zeker als de zon zijn best doet op de piste. Maar voor echte vrieskou in NL vind ik ze niet beter geschikt dan een gevoerde winterjas.
Dit dus.

Wil je echt een dikke jas, kies dan zo'n dik gevoerde (Michelinpoppetjes) jas. Of een willekeurige winterjas van We, die vind ik ook erg warm.
pi_194810365
Ik vond ze wel vrij warm eigenlijk :D Geen klachten gehoord iig.
pi_194821983
Lidl komt in de herfstvakantie altijd met het winterspul, regenspul zal binnenkort wel komen. Bij ons bevielen de winterjassen ook altijd prima, ook met de Hollandse kou.

We heeft 2e jeans met 50% korting, mocht iemand broeken zoeken. Bij B zijn het een van de weinige broeken die goed zitten.
pi_194822143
Ja de winterjassen van lidl waren voor mijn warmbloedige jongen ook altijd prima. Warmer moet echt niet. Dank exode, herfstvakantie dus in de gaten houden.
pi_194830887
Ik ben eens aan het kijken wat voor leuks 4ff heeft in de sale. Leuke dingen dus! Ik neig naar een vestje met een jurk voor eronder. Alleen... de jurk is natuurlijk van een lente/zomer seizoen. Zou dat ook nog kunnen voor in de winter met een maillot eronder (en dat vest erop)? Of zou dat heel weird staan.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:48:53 #228
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_194830908
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:26 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Voor kaptein heb ik deze voor de winter. Hoop dat dat zich n beetje goed houdt in de regen [ afbeelding ]
Leuk deze! Hoe valt ie?

Dilling heeft dit weekend korting van 40% voor de liefhebbers.
pi_194831109
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:48 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Leuk deze! Hoe valt ie?

Nog niet gepast :@ :D
pi_194835858
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:48 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Leuk deze! Hoe valt ie?

Thanks voor de Dilling heads up ^O^
pi_194845272
Aldi heeft nu hele leuke regenjassen, een beetje van die oliejassen (zo heet dat geloof ik) en niet duur.
  donderdag 3 september 2020 @ 20:32:45 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_194871992
Ik liet mijn dochter van bijna 6 zelf jurken aanklikken in webshops. Verbazend wat ze dan kiezen he. Heb ik haar al die jaren geprobeerd op te voeden met mooie jurken van 4 funky flavors en dergelijke, wat kiest madam als het puntje bij paaltje komt?

- een roze oversized sweaterjurk met een eenhoorn er op en veegpailletten
- een denim zakjurk met een geborduurde eenhoorn
- een zwarte oversized trui-jurk met een kat van veegpailletten
- een zwarte hooded sweatjurk / zak met een glitterspook
- een setje met een roze jurk en een legging met hertjes er op
- een zwarte tricot jurk met vlinders
- een soort konijnengezicht-salopetjurk. Mierzoet.

Mijn dochter is diep van binnen een Aziatisch schoolmeisje ;(
disclaimer
pi_194872017
SQ _O-
  donderdag 3 september 2020 @ 20:34:33 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_194872036
ja ik moet er wel bij zetten dat ik alle peppa pig en frozen jurken heb gevetood :')

Ze is er wel intens diepgelukkig mee. Dat wel.
disclaimer
pi_194872095
Daar gaat het om toch ;)
  donderdag 3 september 2020 @ 20:38:58 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_194872108
Ja, precies. Maar toch wel even slikken. Ik vind mijn eigen smaak zo fantastisch namelijk. ;(
disclaimer
pi_194872156
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef SQ het volgende:
Ik liet mijn dochter van bijna 6 zelf jurken aanklikken in webshops. Verbazend wat ze dan kiezen he. Heb ik haar al die jaren geprobeerd op te voeden met mooie jurken van 4 funky flavors en dergelijke, wat kiest madam als het puntje bij paaltje komt?

SQ! What did you do!! :'(
Je bent wel een held. Zo jammer van de smaak van je dochter. Is dat erfelijk, wansmaak?
  donderdag 3 september 2020 @ 20:42:23 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_194872193
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

SQ! What did you do!! :'(
Je bent wel een held. Zo jammer van de smaak van je dochter. Is dat erfelijk, wansmaak?
Beticht je me nu van het hebben van wansmaak,? ;(
disclaimer
pi_194872206
Ach dat komt vast wel weer goed als ze ouder is :P
pi_194872308
Ik zou vooral voldoende foto's maken van haar in die kleren.
Heb je die alvast achter de hand wanneer ze met een vriendje (of politiek correct /vriendinnetje) aan komt zetten.
  donderdag 3 september 2020 @ 20:50:22 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_194872380
Ach nee joh :D het is echt schattig hoe blij ze er mee is.
En wees eerlijk, dit punt bereiken ze allemaal vroeg of laat.
Ik vind het leuker als een kind een eigen smaak ontwikkelt dan dat mama tot de zestiende verjaardag alles bepaalt ;)
disclaimer
pi_194874835
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef SQ het volgende:

:D
Ik heb die ook allemaal gezien tijdens het (vlug) langsscrollen in die ene webshop.

Heb mijn dochter ook eens gevraagd of ze zelf wilde kijken op de H&M site, maar toen klikte ze alleen jurken aan bestaande uit zo'n sweater ding met een tule rok-geval eraan genaaid. Toen ik vroeg waarom ze die koos: die heeft X (haar beste vriendin) ook.

Ik heb haar toen uitgelegd dat ze altijd iets aan moet trekken wat ze zelf mooi vindt en niet alleen omdat iemand anders dat ook heeft. Toen zei ze dat ik dan mocht kiezen, want alles wat ik kies is mooi *O* (ja ja, ik bof :P )

Wel altijd in overleg met haar uiteraard! ;)
  Manager PR/Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 00:29:48 #243
269689 crew  Viv
pi_194875966
Zo, megabestelling (¤222 na de korting) bij Dilling in the pocket. 8-)

ZZ draagt in het dagelijkse leven niet zoveel wol meer, maar we gaan in maart circa 4 weken naar Lapland en dan is merinowol erg fijn. En als begin december al duidelijk is dat deze reis corona-technisch toch echt kansloos is, dan kunnen we alles nog gratis retourneren (want 100 dagen de tijd). :Y)
pi_194878746
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 00:29 schreef Viv het volgende:
Zo, megabestelling (¤222 na de korting) bij Dilling in the pocket. 8-)

ZZ draagt in het dagelijkse leven niet zoveel wol meer, maar we gaan in maart circa 4 weken naar Lapland en dan is merinowol erg fijn. En als begin december al duidelijk is dat deze reis corona-technisch toch echt kansloos is, dan kunnen we alles nog gratis retourneren (want 100 dagen de tijd). :Y)
Zit het echt fijn en prikt het niet? Bij wol moet ik namelijk altijd denken aan de kriebeltrui van tante Annie.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 4 september 2020 @ 09:53:03 #245
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_194878932
Het zijn hele fijne kleertjes! Ik heb net 6 truien voor I. besteld :). Heb er nog wat in een kleinere maat liggen dus die ga ik weer proberen te verkopen.
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:03:25 #246
327807 Mariposas
יה&#14
pi_194879133
Het meeste is van merino wol, dat prikt niet. De kleding is gemaakt van hele fijne wol, dat prikt niet. Prikkende truien komt door wol van grove vezels.

Dilling is wel fijn betaalbaar, zeker met korting. Ik vind het wel minder dan bijvoorbeeld Cosilana, Joha of Engel. Ik vind de pasvorm van de Dilling rompers een beetje flubberig en ze pluizen soms wat, dat heb ik bij de andere rompers dus niet.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_194879526
Hier ook besteld. Wel wat terughoudender dan @Viv geweest. :+
Protège moi de mes désirs.
pi_194879770
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 20:38 schreef SQ het volgende:
Ja, precies. Maar toch wel even slikken. Ik vind mijn eigen smaak zo fantastisch namelijk. ;(
Gelukkig is er straks een nieuw beebje O+ *O* *G*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Manager PR/Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 11:28:35 #249
269689 crew  Viv
pi_194880503
@Wolken nee dit spul jeukt totaal niet, het is juist heel fijn als eerste laagje op de huid (bijvoorbeeld als romper of legging). O+

Zie hun uitleg hier: https://www.dilling.nl/blog/5-mythes-over-wol/
pi_194883838
Hoe valt Next voor baby maten, 56 en 56-62 enzo? Normaal viel best altijd groot bij de combinatiemaat de grootste maat. F zit nu nog in 50-56 (steeds meer 56, hij is 57 cm lang vandaag gemeten).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')