ter stal misschien?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:51 schreef Hupje het volgende:
Waar verkopen ze (spijker)broeken voor jongens die wel redelijk in (standaard)model en kwaliteit zijn, maar niet duur? Ik had er vooral van Primark, maar door corona kom ik daar nu niet in de buurt.
Dan kan je 'm binnenste buiten keren.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:46 schreef Takkie88 het volgende:
De kleuren vind ik leuk. Alleen is Sofie een kind wat altijd met zand, water, modder etc aan het spelen is. En dat lijkt me met een jas met nepbont toch wat minder praktisch
Next, vanaf ¤12. Kwaliteit is prima (veel gaan er hier twee jongens mee), genoeg modellen beschikbaar, van extra skinny en extra lang tot juist extra breed/ extra bovenbeenruimte.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:51 schreef Hupje het volgende:
Waar verkopen ze (spijker)broeken voor jongens die wel redelijk in (standaard)model en kwaliteit zijn, maar niet duur? Ik had er vooral van Primark, maar door corona kom ik daar nu niet in de buurt.
Sowieso vind ik veel kinderwinterjassen niet echt dikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:25 schreef Takkie88 het volgende:
Winterjassen binnen!
Van de verschillen in maten word ik af en toe wel tureluurs. 3x maat 92 besteld, 1x van cars, 2x een name-it jas. De jassen van name-it zijn hetzelfde model alleen een andere kleur. De blauwe past prima, de roze verzuipt ze in![]()
Maakt niet uit, de blauwe had toch mijn voorkeur. Dus die blijft de andere 2 gaan terug. Gebeurt iet vaak dat ik de goedkoopste het leukst vinddeze komt nu op ¤18,-.
Valt me wel op dat de jassen niet zo dik voelen. Nu zijn de winters hier toch niet zo heel koud, dus ga er voor nu maar vanuit dat het warm genoeg is.
Op de Boden.eu site 2 hele gave jassen gezien, maar ook bij die twijfel ik over de warmte van de jassen.
Houtje-touwtjequote:Op zondag 30 augustus 2020 15:04 schreef Takkie88 het volgende:
Zo’n houtje-touwtje jas model vind ik ook erg leuk! Alleen voor mijn buitenkind niet handig.
Gek hé, dat die jassen allemaal zo dun lijken. Nu weet ik dat het vooral om het gebruikte materiaal gaat maar vraag me toch af of de meeste winterjassen nou wel echt lekker warm zijn.
Wat een leuke jas! Waar is deze van?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Sowieso vind ik veel kinderwinterjassen niet echt dikTenzij je n beetje naar t ski-jassen genre gaat.
Voor kaptein heb ik deze voor de winter. Hoop dat dat zich n beetje goed houdt in de regen [ afbeelding ]
Noppies, dit type heet "vale", kan wel dat ie van vorig jaar is..quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat een leuke jas! Waar is deze van?
Leuk! Thnx!quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:55 schreef laziness het volgende:
@:Peacefulll Someone wellicht? Oh en Sturdy! Ik vind hun kleding echt leuk maar dat gaat maar tot maat 140![]()
Het wordt steeds lastiger voor een 9 jarige die maat 152 draagt om wat kleurrijks te vinden en een beetje leeftijd geschikt.
Dit dus.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:58 schreef laziness het volgende:
Ik vind de skijassen van de lidl helemaal niet zo dik ook eigenlijk. Wij gebruiken ze wel echt voor wintersport alleen en dan werk je met laagjes dus prima, zeker als de zon zijn best doet op de piste. Maar voor echte vrieskou in NL vind ik ze niet beter geschikt dan een gevoerde winterjas.
Leuk deze! Hoe valt ie?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Sowieso vind ik veel kinderwinterjassen niet echt dikTenzij je n beetje naar t ski-jassen genre gaat.
Voor kaptein heb ik deze voor de winter. Hoop dat dat zich n beetje goed houdt in de regen [ afbeelding ]
Nog niet gepastquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:48 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Leuk deze! Hoe valt ie?
Dilling heeft dit weekend korting van 40% voor de liefhebbers.
Thanks voor de Dilling heads upquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:48 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Leuk deze! Hoe valt ie?
Dilling heeft dit weekend korting van 40% voor de liefhebbers.
SQ! What did you do!!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef SQ het volgende:
Ik liet mijn dochter van bijna 6 zelf jurken aanklikken in webshops. Verbazend wat ze dan kiezen he. Heb ik haar al die jaren geprobeerd op te voeden met mooie jurken van 4 funky flavors en dergelijke, wat kiest madam als het puntje bij paaltje komt?
- een roze oversized sweaterjurk met een eenhoorn er op en veegpailletten
- een denim zakjurk met een geborduurde eenhoorn
- een zwarte oversized trui-jurk met een kat van veegpailletten
- een zwarte hooded sweatjurk / zak met een glitterspook
- een setje met een roze jurk en een legging met hertjes er op
- een zwarte tricot jurk met vlinders
- een soort konijnengezicht-salopetjurk. Mierzoet.
Mijn dochter is diep van binnen een Aziatisch schoolmeisje
Beticht je me nu van het hebben van wansmaak,?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
SQ! What did you do!!![]()
Je bent wel een held. Zo jammer van de smaak van je dochter. Is dat erfelijk, wansmaak?
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef SQ het volgende:
Ik liet mijn dochter van bijna 6 zelf jurken aanklikken in webshops. Verbazend wat ze dan kiezen he. Heb ik haar al die jaren geprobeerd op te voeden met mooie jurken van 4 funky flavors en dergelijke, wat kiest madam als het puntje bij paaltje komt?
- een roze oversized sweaterjurk met een eenhoorn er op en veegpailletten
- een denim zakjurk met een geborduurde eenhoorn
- een zwarte oversized trui-jurk met een kat van veegpailletten
- een zwarte hooded sweatjurk / zak met een glitterspook
- een setje met een roze jurk en een legging met hertjes er op
- een zwarte tricot jurk met vlinders
- een soort konijnengezicht-salopetjurk. Mierzoet.
Mijn dochter is diep van binnen een Aziatisch schoolmeisje
Zit het echt fijn en prikt het niet? Bij wol moet ik namelijk altijd denken aan de kriebeltrui van tante Annie.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:29 schreef Viv het volgende:
Zo, megabestelling (¤222 na de korting) bij Dilling in the pocket.
ZZ draagt in het dagelijkse leven niet zoveel wol meer, maar we gaan in maart circa 4 weken naar Lapland en dan is merinowol erg fijn. En als begin december al duidelijk is dat deze reis corona-technisch toch echt kansloos is, dan kunnen we alles nog gratis retourneren (want 100 dagen de tijd).
Gelukkig is er straks een nieuw beebjequote:Op donderdag 3 september 2020 20:38 schreef SQ het volgende:
Ja, precies. Maar toch wel even slikken. Ik vind mijn eigen smaak zo fantastisch namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |