Leuk deze! Hoe valt ie?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Sowieso vind ik veel kinderwinterjassen niet echt dikTenzij je n beetje naar t ski-jassen genre gaat.
Voor kaptein heb ik deze voor de winter. Hoop dat dat zich n beetje goed houdt in de regen [ afbeelding ]
Nog niet gepastquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:48 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Leuk deze! Hoe valt ie?
Dilling heeft dit weekend korting van 40% voor de liefhebbers.
Thanks voor de Dilling heads upquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:48 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Leuk deze! Hoe valt ie?
Dilling heeft dit weekend korting van 40% voor de liefhebbers.
SQ! What did you do!!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef SQ het volgende:
Ik liet mijn dochter van bijna 6 zelf jurken aanklikken in webshops. Verbazend wat ze dan kiezen he. Heb ik haar al die jaren geprobeerd op te voeden met mooie jurken van 4 funky flavors en dergelijke, wat kiest madam als het puntje bij paaltje komt?
- een roze oversized sweaterjurk met een eenhoorn er op en veegpailletten
- een denim zakjurk met een geborduurde eenhoorn
- een zwarte oversized trui-jurk met een kat van veegpailletten
- een zwarte hooded sweatjurk / zak met een glitterspook
- een setje met een roze jurk en een legging met hertjes er op
- een zwarte tricot jurk met vlinders
- een soort konijnengezicht-salopetjurk. Mierzoet.
Mijn dochter is diep van binnen een Aziatisch schoolmeisje
Beticht je me nu van het hebben van wansmaak,?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
SQ! What did you do!!![]()
Je bent wel een held. Zo jammer van de smaak van je dochter. Is dat erfelijk, wansmaak?
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef SQ het volgende:
Ik liet mijn dochter van bijna 6 zelf jurken aanklikken in webshops. Verbazend wat ze dan kiezen he. Heb ik haar al die jaren geprobeerd op te voeden met mooie jurken van 4 funky flavors en dergelijke, wat kiest madam als het puntje bij paaltje komt?
- een roze oversized sweaterjurk met een eenhoorn er op en veegpailletten
- een denim zakjurk met een geborduurde eenhoorn
- een zwarte oversized trui-jurk met een kat van veegpailletten
- een zwarte hooded sweatjurk / zak met een glitterspook
- een setje met een roze jurk en een legging met hertjes er op
- een zwarte tricot jurk met vlinders
- een soort konijnengezicht-salopetjurk. Mierzoet.
Mijn dochter is diep van binnen een Aziatisch schoolmeisje
Zit het echt fijn en prikt het niet? Bij wol moet ik namelijk altijd denken aan de kriebeltrui van tante Annie.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:29 schreef Viv het volgende:
Zo, megabestelling (¤222 na de korting) bij Dilling in the pocket.
ZZ draagt in het dagelijkse leven niet zoveel wol meer, maar we gaan in maart circa 4 weken naar Lapland en dan is merinowol erg fijn. En als begin december al duidelijk is dat deze reis corona-technisch toch echt kansloos is, dan kunnen we alles nog gratis retourneren (want 100 dagen de tijd).
Gelukkig is er straks een nieuw beebjequote:Op donderdag 3 september 2020 20:38 schreef SQ het volgende:
Ja, precies. Maar toch wel even slikken. Ik vind mijn eigen smaak zo fantastisch namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |