Ze gaan lekker snel daarquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we al heel snel de eerste tests van SN5 zien denk ikmax 2 weken gok ik.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:12 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen, als je de doelen niet haalbaar ziet als volger, waarom doe je er dan niets aan en probeer je ervoor te zorgen dat het misschien wel zou lukken?
Er is een vacature voor kok in Boca Chicaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
* Tourniquet surft naar https://www.spacex.com/careers/
quote:ITAR REQUIREMENTS:
To conform to U.S. Government space technology export regulations, applicant must be a U.S. citizen, lawful permanent resident of the U.S., protected individual as defined by 8 U.S.C. 1324b(a)(3), or eligible to obtain the required authorizations from the U.S. Department of State. Learn more about ITAR here.
Toch maar trouwen met een leuke Amerikaanse dame danquote:
Wellicht woensdag al:quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we al heel snel de eerste tests van SN5 zien denk ikmax 2 weken gok ik.
Wow! Dat is wel heel snelquote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wellicht woensdag al:
[ afbeelding ]
Zie ik nu dat ze ook een methaan tank vervangen?quote:
Ik heb niet gezien dat er een vervangen is, het lijkt me een extra tank.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zie ik nu dat ze ook een methaan tank vervangen?Dat betekend dat die dus ook beschadigd is geraakt.... Dan zijn ze echt door t oog van de naald gekropen daar....
![]()
![]()
Hmmm, ja, dat zou ook kunnen jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien dat er een vervangen is, het lijkt me een extra tank.
Dit veroorzaakte trouwens de lek in de watertank:
[ afbeelding ]
Goede vraag. Het was wel de bedoeling dat hij het zou krijgen maar nu SN5 de 150m hop overneemt...... Ze hebben in ieder geval geen vleugels en neus nodig voor de 150m hop. Ik denk dat de kans klein is dat ze de vleugels en neus monteren. We gaan het zienquote:
Ik zag ze vannacht of vanmorgen wel bezig met die tanks , geen idee wat ze precies dedenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zie ik nu dat ze ook een methaan tank vervangen?Dat betekend dat die dus ook beschadigd is geraakt.... Dan zijn ze echt door t oog van de naald gekropen daar....
![]()
![]()
Er komt dacht ik ook een docu over Launch America volgend week. Zag het ergens langskomen op facebook maar heb het niet gelezen omdat ik geen TV hebquote:Op zondag 7 juni 2020 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Heel toevallig zat ik van de week te kijken op Discovery World naar het programma 'Extreme engineering' wat over Nasa ging , en dat was erg interessant![]()
Redelijk 'simpel'uitgelegd voor mensen zoals ik![]()
![]()
![]()
https://dai.ly/x5wnahy
En ik heb sinds een paar weken geen facebook meerquote:Op zondag 7 juni 2020 11:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Er komt dacht ik ook een docu over Launch America volgend week. Zag het ergens langskomen op facebook maar heb het niet gelezen omdat ik geen TV heb
twitter:NASASpaceflight twitterde op zondag 07-06-2020 om 01:43:40@elonmusk Amazing how much the place has grown. Any more additions we can look forward to? Like another High Bay, some more big tents, etc? reageer retweet
twitter:elonmusk twitterde op zondag 07-06-2020 om 01:57:35@NASASpaceflight Giant high bay coming soon reageer retweet
twitter:NASASpaceflight twitterde op zondag 07-06-2020 om 02:00:59@elonmusk Oh my! And we thought the High Bay currently being used to stack Starship was impressive. Something for Super Heavy stacking I assume? KSC VAB scale? 😲 reageer retweet
twitter:elonmusk twitterde op zondag 07-06-2020 om 02:02:25@NASASpaceflight Yeah, for Super Heavy stacking reageer retweet
twitter:Erdayastronaut twitterde op zondag 07-06-2020 om 02:47:58@elonmusk @NASASpaceflight Holy moly!!! How tall will the building be? 80m tall-ish? 🤔 reageer retweet
twitter:elonmusk twitterde op zondag 07-06-2020 om 03:59:55@Erdayastronaut @NASASpaceflight 81m reageer retweet
Gaaaf!!!!quote:Op zondag 7 juni 2020 13:00 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe assemblagehal die wordt gebouwd in Boca Chica wordt 81 meter hoog en is voor Super Heavy!twitter:NASASpaceflight twitterde op zondag 07-06-2020 om 01:43:40@:elonmusk Amazing how much the place has grown. Any more additions we can look forward to? Like another High Bay, some more big tents, etc? reageer retweet
twitter:elonmusk twitterde op zondag 07-06-2020 om 01:57:35@:NASASpaceflight Giant high bay coming soon reageer retweet
twitter:NASASpaceflight twitterde op zondag 07-06-2020 om 02:00:59@:elonmusk Oh my! And we thought the High Bay currently being used to stack Starship was impressive. Something for Super Heavy stacking I assume? KSC VAB scale? 😲 reageer retweet
twitter:elonmusk twitterde op zondag 07-06-2020 om 02:02:25@:NASASpaceflight Yeah, for Super Heavy stacking reageer retweet
twitter:Erdayastronaut twitterde op zondag 07-06-2020 om 02:47:58@:elonmusk @:NASASpaceflight Holy moly!!! How tall will the building be? 80m tall-ish? 🤔 reageer retweet
twitter:elonmusk twitterde op zondag 07-06-2020 om 03:59:55@:Erdayastronaut @:NASASpaceflight 81m reageer retweet
Gaat dit over die ene joint die hij gerookt heeft?quote:
Ik heb die streams sowieso vaak op staanquote:Op zondag 7 juni 2020 14:00 schreef Tourniquet het volgende:
Wow, prachtig beeld nu op de Lapadre stream van de zonsopkomst
[ afbeelding ]
"Under a blood red sky"
Vandaag is het zoverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |